Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er din målgruppe unge mennesker?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften d'herrer

Præsentation:

Jeg har for nyligt, efter megen overvejelse, lanceret et nyt musiksite, der fokuserer på alternativ pop og rock. Siden bliver opdateret dagligt, såfremt der er nyhedsstof til dette. Det er hovedsagligt mig selv, der skriver nyhederne, men for fremtiden vil der komme flere skribenter, som skriver reportager fra koncerter. Siden lanceringen d. 11. februar, har siden, i skrivende stund, fået 43 fans på Facebook. Disse fans er udelukkende kommet via min egen profil, hvilket betyder, at gennemsnitsalderen er omkring 18-20 år. Senere vil jeg benytte mig af de geniale Facebook annoncer til at promovere siden. 

Besøg siden her: Musik nyheder

Det skal sige, at der stadig er arbejde at udføre mht. designet, men før jeg får gjort mere ved det, vil jeg gerne have styr på næste punkt:

What's in it for you?

Jeg søger en annoncør (eller flere) til Meantime.dk. Jeg har nærstuderet Euroads, Partner Ads, IQ Medier og Tradedoubler, men finder ingen kampagner, jeg synes passer godt ind på siden. AdSense er heller ikke specielt godt til siden, og det er heller ikke flot. 

Jeg har besøgstal fra Analytics, men som sagt, siden er ny, så hvis du slår til nu, kan du få et rigtig billigt reklamebanner på en side, der kun bliver større. 

Jeg er villig til at forhandle reklameplads en måned frem, hvorefter vi i fællesskab finder ud en ny pris, såfremt Meantime.dk har vokset sig større og du har fået noget ud af dine annoncer. Hvis ingen af delene er tilfældet, ophæver vi naturligvis bare samarbejdet.

Kontakt

Jeg kan kontaktes på kristofferfoens@gmail.com eller i en PM her på siden.

Jeg glæder mig til at høre fra dig

Mvh,

Kristoffer Føns

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 23:28

vil lige sige: fin side. Men der er lidt for meget hvid space i mellem hvert indlæg. Men ellers lækker hjemmeside!

Fra København V
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:47
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 23:51

Nej, ikke til denne side. Jeg er naturligvis bekendt med AdSense, men på Meantime.dk vil jeg ikke benytte mig af den slags annoncer.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:55

At du ikke vil bruge AdSense reklamer er første skridt på vejen til at lave en unik side. 

Held og lykke med projektet, siden ser flot ud! Smile

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 17:43

Tak for de rosende ord, Halfdan og Andreas.

Jeg har fået et par mails, men har endnu ikke fundet en annoncør. Den unikke mulighed for billige annoncer er altså stadig til stede! Kontakt mig på: kristofferfoens@gmail.com

Jeg kan forresten præsentere The Cosmics´ første interview udenfor Storbritannien i dag: The Cosmics interview

Mere info om Meantime her

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 17:04
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 18:32

Efter at Meantime.dk har gennemgået en fantastisk forvandling, tillader jeg mig at hive denne tråd frem igen. Jeg bruger en del tid på sitet, men uden annoncer er der jo ingen indtjening (surprise). 

Som jeg skrev tidligere i tråden fik jeg et par henvendelser, men ikke noget, der passer til stilen. Vær dog ikke bange for at kontakte mig til en uforpligtende snak.

kf@meantime.dk eller en PM.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)