Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du husket Valentin's dag?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lassevesterskov:
Har du husket Valentin's dag?

nej

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:10

Valentins dag = tilgivelsens dag

Der er åbenbart rigtig mange, som fucker alt op i løbet af året, og tror de kan få tilgivelse og syndforladelse ved at købe roser til overpris på en sølle dag...
Konceptet er sku da opfundet af en blomsterhandler, som manglede omsætning! Han fik uden problemer solgt ideen til kvinderne, om at der er gratis blomster den 14. Februar, og så har nogen fandme lavet det til en tradition hehe

Komisk koncept som blot beviser at verden er blevet kold og kynisk!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:09

lassevesterskov:

Supplerende spørgsmål, med henblik på debat:
- Din mening om denne "amerikansk'overførte" dag?

Jeg synes der er for mange datoer som man skal huske, og så en til...Hvad bliver den næste.

Det her er kun en kvindelig undskylding for at skælde manden ud, igen. Vi mænd kan ikke huske alle de datoer, det er for mig som om der ligges et pres på at vi mænd efterhånden skal huske alle dage i kalenderen, men husk på, den er trykt så der er absolut ikke behov for at skulle huske dem....men næ nej det er værre end den gode gamle udenoms lære hvor læren stod klar til at svinge linialen, når man missede et ord i en sætning...så kan man sq lære det.

Jeg skal efterhånden huske så mange dage, da min familie efterhånden yngler mere end rotter, så kommer der konstant flere og flere fødselsdage til, og selv om jeg skriver dem op, bruger kalender, PC, tlf og papir, så står der sq aldrig det samme, og så kommer de og ringer når man igen for 38 år i streg, misser mor og fars bryllups dag.....Det er såom at mor bare sidder derhjemme og venter på at jeg skal misse den sådan at hun kan ringe dagen efter for at brokke sig. Istedet for lige at sende en kalender med alle de datoer som egentligt ikke kommer mig ved. Men næ nej, så hellere brokke sig. OG det værste af det hele er jo at det er hende der har opdraget mig, og lært mig at prioritere tingene her i livet. Og fordi at hun lavede en forglemmelse, så skal man høre for det resten af ens liv.

Jeg siger bare godt jeg ikke er gift, for det eneste der ville ske, var at når man så kom lykkelig hjem, så skulle man stå og høre på en uforklarlig sur kvinde, der igen ikke lige havde givet sin mand besked om at det var hendes søstres fødselsdag, som jo er den vigtigste i hendes liv.
Man kan efterhånden ikke undres at mænd skal drikke sig mod til at komme hjem til konen, for at skulle stå skole ret til en sådan verbal udsendelse. Og så er den også gal når man kommer hjem lugtende lidt af øl....men hør her, så er det nemmere for os mænd at finde ud af hvad vi nu har glemt. For så kommer i med det med det samme og vi ikke skal rende rundt i flere uger og ringe til familie venner og krise linjer for at høre hvad vi nu har overset. Ser I det er derfor vi gør det.

Og når man så skal forholde sig til alle de dage, og der kommer børn ind i billedet, hvornår skal vi så passe vores arbejde, vores projekter....og ikke bare rende rundt og spekulere på hvad vi har glemt, med konstant dårlig samvittighed.

/Kenneth

Ps dette indlæg er nok ikke for seriøst.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 06:20

Selvfølig har jeg det. Vi bruger den dog på en anden måde. Jeg køber en æske chokolade og en god rød vin, sender børnene til svigermor og svigerfar. Så er der forældre hygge :-)

Så det er en af de gode dage på året!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:44

Jeg har kun 2 datoer jeg skal huske... konens fødselsdag og vores bryllupsdag (faktisk er der kommet en 3. nu..... vores søns fødselsdag).

For os er det valentinsdag hver dag. Vi gør lidt for hinanden når vi har overskudet og så er det så meget mere dejligt at modtage (og give).

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 09:33

Kristoffer Føns:

Jeg viser min kærlighed til min kæreste, når jeg har lyst (ret ofte). Det lader jeg ikke opfinderen af valentins dag styre :)

Yes Yes Yes

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)