Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan noget ingen anden kan!

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt domæne der ser hele verden dig og vis du søgeord optimere godt din hjemmeside , ja så bemærker de dig lettere

ved salgs tale , er det lige at klikke over på egen hjemmeside , med video og hele på et sted , det sælger tror jeg og er en billige markedsføring

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30

Dommeren:

Djurs Sommerlands legeland vil give dig 3 måneders fast arbejde.

Der er mange kugler på Djursland Wink

Jeg holder mere på www.jegvaskerkuglerne.dk YesStick out tongue

Eller "jeggiverdinekuglerenvasker.dk" ;) Arh - lige langt nok.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 14:32

Det undrer mig lidt at der ikke findes noget lignende. Boldene har jo eksisteret i mere end 20 år. Var det ikke muligt at forhøre sig på steder hvor sæsonarbejderne på campingpladserne og legelandene færdes. Gymnasier, efterskoler og den slags. Måske vasker de dem i en balje? Wink

Det er jo rart at vide hvad man er oppe imod.

Jeg ville helt klart forhøre mig hos myndighederne om reglerne for sådan noget på offentlige steder. Jeg ved der er regler om sand i sandkasser, så der MÅ være en regel. Så ville jeg SKYNDE mig at bestille nogle campingbrochurer og se hvem der har kuglebassiner, og sende en brochure om din service med henvisning til reglerne. På en charmerende måde, selvfølgelig. Sådanne steder har jo rigtigt travlt nu med malerpenslerne, og ville ikke kunne overskue at skulle vaske bolde også. Så kunne du klare det til fornuftig pris, - så har du gode chancer.

Jeg ville ikke gå efter McDonald, IKEA osv i første omgang, - det tager for lang tid. Hvis du rykker nu, - så kan du gøre det på den nemme måde med brochure, konvolut og frimærke og så tjene penge allerede om en uge.

God fornøjelse. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det bedste er vel at du kommer ud til kunden og siger at du kan tilbyde, at du kan bytte deres beskidte bolde med nye rene bold. Så der ikke nogen proces med at skulle tage deres bolde væk fra stedet og påbegynde en vask af bolde, så de sørger for at de bolde de har, er samlet sammen til at du kommer og afhenter og levere et sæt nye rene bolde til dem. Ergo må du vel ud og investere i lidt bolde til at starte med.

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:51

Vi har evt. direkte lead til dig, eftersom vi markedsfører flere af denne type virksomheder... men du skal beskrive lidt mere om hvad du kan og hvordan?

Tommy

www.kulturpuljen.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:06

Hammer god Idé Yes

Kom faktisk på den for ca. 8 år siden, da jeg så hvor klamme boldene var hos McDonalds.

Dette her kan sagtens blive et verdensomspændende firma.

Bare se at komme i gang. Kom ud og vis dem hvad du kan.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 02:39

... og så kommer nej-hatten.

Da jeg gik i gymnasiet arbejdede jeg hos McDonald's. Der samlede vi jævntligt, muligvis en gang om ugen - er ikke sikker, boldene sammen i nogle net og bar dem om i baglokalet til en vask, vi selv stod for.

Den dag i dag er kuglerummet væk.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 15:05

... hvilket i praksis betyder, at du konkurrerer mod gymnasielever der går for 56 kroner i timen.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:39

Hehe var da et godt slogan "Vasker I aldrig jeres kugler, så kommer jeg og spuler"

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:23

Hej Henrik.

En bekendt gjorde mig opmærksom på dit indlæg. Her blot et par kommentarer:

- Vi er flere i Danmark, som tilbyder denne service. Så at skrive at du kan noget som ingen andre kan, er nok at tage munden for fuld :-)

- Mange kunder har endvidere bold-vaskemaskinen selv, eller vasker boldene i industrielle opvaskemaskiner.

- Nogle af indlæggene som svar på dine spørgsmål er meget forkerte. F.eks. nævnes McDonalds og Burger King som kundemuligheder. Men dette bliver ikke nemt. McDonalds fjernede alle legebolde i foråret 2005 og erstattede dem med legerum uden bolde. Hos Burger King besluttede man det tilsvarende i sommeren 2010. Alle bolde hos Burger King er således fjernet.

- En del kunder vasker ikke boldene, men køber nye fra tid til anden. Billige bolde fra Kina har således fjernet noget af grundlaget for boldrensning.

Du skal være velkommen til at forsøge dig i "branchen". Men kundegrundlaget er ikke helt så stort, som det var for år tilbage. Hvis du vil købe et brugt bold-rensemaskine, er du velkommen til at henvende dig!

Held og lykke.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)