Lige præcis. Hvis jeg ikke tog hensyn til modtager, ville jeg heller ikke tage hensyn til afsender og så ville samarbejdet aldrig komme i gang. Derfor kan modtager vælge et tidspunkt på dagen, hvor levering vil passe hende/ham bedst eller oplyse tlf. nr. så levering kan aftales. Desuden bliver både afsender og modtager adviseret om hvor langt forsendelsen er. Men nok vigtigst er det, at overholde det der loves. Det er muligt at jeg kan levere måske 60% fra dag til dag, men det er ikke leveringssikkerhed nok til at love levering fra dag til dag. Jeg synes især også at det er vigtigt, at hjælpe hurtigt når der sker fejl. For fejl vil der ske. Det er derfor ikke acceptabelt at en reklamation kan tage op til 3 mdr. som jeg har været udsat for. Systemet er derfor lavet, så implicerede vil få direkte besked ved reklamation og tage affære med det samme. Det vil give en hurtig afklaring overfor både afsender og modtager. Mvh., Kurt |
ExportInnovation:Tror du er nødt til at sætte bedre billeder på dit koncept for ikke at miste flere læsere. Det er meget almindeligt når man selv har arbejdet med noget at man kan det hele selv i hovedet, men andre ikke lige fanger ideen, forskellen og fordele fra start.
Prøv evt. med en EFU og SWOT analyse, det kan være du ud fra dem kan beskrive det lidt mere sigende.
Jeg har det lidt som den forrige læser, stod af og tænkte "talk is cheap" men din grundbegreber lyder da spændende som udgangspunkt.
//
Det er helt korrekt, at det kan være svært at beskrive ideen fuldt ud og udover det kan alt ikke nævnes i dette forum. Håber du forstår?
Med udgangspunkt i min egen erfaring, har jeg udviklet et system som fuldt ud styrer hele processen. Systemet begrænser fejl, gør det nemmere at efterlyse en forsendelse og adviserer både afsender og modtager om hvor langt forsendelsen er. Desuden foregår faktureringen automatisk.
Mvh., Kurt