Hej Aminoer! Med udgangspunkt i mit 8 årige ejerskab af en webshop og min 10 årige erfaring indenfor transportbranchen, har jeg i en periode på 2 år udviklet et nyt/anderledes koncept indenfor pakkedistribution. Jeg har forsøgt, at kombinere det bedste fra de eksisterende fragtfirmaer og tilføjet lidt nye ideer, hvor jeg syntes der manglede noget. Hensigten med konceptet er, at skabe merværdi for afsender i kraft af en konkurrencedygtig pris på alle forsendelser, høj leveringssikkerhed, mindske tidsforbrug brugt på forsendelser (gælder både oprettelse af ny forsendelse, fakturering og evt. reklamation) og skabe en fleksibel løsning som passer til de flestes behov, enten som total distributør eller som supplement til eksisterende fragtfirma. Koncept: Forsendelse af pakker, pallegods og partivarer til brofast Danmark. Til ikke brofaste øer, leveres ved færge. Leveringstid maks. 2 hverdage. Afhentning hos erhvervskunder fra gang til gang eller afhentning på abonnement. Erhverv kan også indlevere. Levering hos både erhvervs- og private kunder. Tillægsydelser som ekstra forsigtig, volumen, efterkrav, forsikring udover standard og farligt gods i uanseelig mængde. Online booking. Online fakturering. Track & Trace fra din konto med valgmuligheder. Det nye/anderledes i konceptet er ikke distribution fra A til B, men måden det gøres på. Systemet opbygges med tanke for et automatisk flow igennem hele processen og brugervenligt layout, så afsender nemt kan følge hver/alle forsendelser og få et hurtigt overblik over faktureringen. Hvorfor gøre processen mere bøvlet end højst nødvendig? Fordele: Konkurrencedygtig pris på alle forsendelser. Høj leveringssikkerhed. Manuel håndtering. Ingen minimumsmængde. Ingen abonnement og installation af software. Oversigt over din konto med forsendelser og fakturering. Individuelle løsninger. Den faktiske pris fremgår inden godkendelse/print af label. Miljømæssig med flere effektive kørsler og minimal brug af papir. Kan implementeres med netbutikker (kræver information om vægt, størrelse). Levering når det passer modtager (oplyses af modtager). Fakturering sker først ved afhentning, så har du måtte fjerne forsendelser i dagens løb, faktureres disse ikke. Advisering til afsender konto og modtager. Status: Min intention er, at gøre det rigtigt fra starten og undgå så mange vanskeligheder som muligt og at vurdere om der er grundlag for at starte og i givet fald, holde interesserede underrettet om startdato m.m. Jeres feedback har derfor stor indflydelse. Jeg har med vilje undladt at oplyse priser, da jeg mener at et (fragt)firma ikke kan konkurrere på prisen alene, men at det er et samspil mellem flere faktorer. Med andre ord nytter det ikke at være billigst, hvis man leverer en uge for sent, eller en reklamation tager 3 mdr. (det har jeg prøvet). Jeg vil rigtig gerne have kendskab til jeres behov indenfor pakke- og palle forsendelser i Danmark. Mail mig derfor venligst de krav I stiller til jeres fragtfirma og antal forsendelser med vægt/volumen angivelse, hvis I ønsker et tilbud. Henvendelser behandles fortroligt og uforpligtende.
De bedste hilsner Kurt Thøgersen |
Præcist på hvilke områder adskiller du dig fra de eksisterende? Jeg mistede overblikket et eller andet sted i juraen.