Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor til unik bil-relateret website søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Malmö
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er!

Jeg skriver for første gang herinde, efter at have læst i månedsvis. Med tanke på alle de indlæg jeg har læst, skulle man tro jeg kunne skrive den perfekte opfordring til en kommende investor... Men nej.

Grunden er simpel: Den bliver nødt til at være hemmelig, da jeg ved at der er "konkurrenter" med samme koncept, men som endnu ikke er startet. I bund og grund, handler det om biler, men ikke anmeldelser. Det handler om data og oversigter, priser og informationer - på en ekstremt overskuelig og "sammenlignelig" måde Geeked.

Projektet kræver en investering120 000 kroner, som inkluderer alt. En klog investor ved også hvad han vil have for en sådan investering - i en virksomhed, som vil blive promoveret på diverse nyhedssites. Så skriv krav, spørgsmål og andet til mig i en mail.

Jeg vil med glæde fortælle langt mere om projektet, hvis det har fanget bare en minimal del af din interesse.

Der kan sendes mails til mig på mail@markjust.com - eller ringes/skrives på 5356 5878.

Jeg takker på forhånd for den interesse du har lagt i, at læse mit indlæg.

//Mark

Fra Malmö
Tilmeldt 12. Feb 11
Skrevet kl. 12:46

Er det, det forkerte forum, jeg har postet dette i?

Der ligger selvfølgelig en forretningsmodel, og fremtidsplan klar for en evt. investor.

Er der nogle Aminoer, der kan give mig et par råd, nu når denne tråd ikke er så aktiv?

//Mark

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:52

Jeg kunne godt være interesseret, men når det ikke drejer sig om flere penge, vil jeg gerne vide, hvorfor du ikke bare låner pengene i banken og selv starter op?

Hvad skal de 120.000 kr gå til?

Hvad smider du i projektet udover en ide?

Mvh

Fra Malmö
Tilmeldt 12. Feb 11
Skrevet kl. 12:57

Hej Kristian,

Smid mig en mail på mail markjust com, så fortæller jeg mere :)

De 120 000 skal gå til udvikling af sitet og markedsføring. Jeg lægger selv en kapital i firmaet også.

Pengene låner jeg ikke i banken, da jeg hellere vil have en investor - det er der mere fremtid i, som jeg ser det. Derudover er bankerne ikke alt for vilde med at låne penge ud for tiden. Specielt til firmaer/personer der starter noget op selv.

//Mark

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 13:21

Hej MarkJust

Når siden er færdig, hvordan vil du så opnå indtægter? Via reklamer? I så fald må du have nogle estimater på forventet trafik.

Kan du eventuelt komme med nogle faktorer en eventuel investor kan tage i betragtning?

Mvh
Rasmus

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra Malmö
Tilmeldt 12. Feb 11
Skrevet kl. 13:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Via bl.a. reklamer, men også via samarbejdspartnere og en slags abonnementer. Mere herom kan jeg ikke uddybe mht de to sidste.

Dog kan jeg fortælle, at mht. reklamer, er det en ret niche præget branche. Dem der søger priser på biler, er oftest dem som er interesseret i at købe ny bil. Derfor kan man sætte CPM højere, end på f.eks. BT eller EB. Mit skøn i økonomisk udstrækning ligger på ca 1000 - 1200 unikke besøgende om dagen. Dette er med erfaring fra tidligere bilsites taget i betragtning.

Sitet kommer til at figurere i to lande fra start skuddet.

Derudover kommer der som sagt samarbejdspartnere og abonnenter - til at styrke indtægten yderligere.

Og nej, for brugere er det helt gratis.

//Mark

Fra Malmö
Tilmeldt 12. Feb 11
Skrevet kl. 16:12

Altså ovenstående tal, er med henblik på 6 måneders online tid. Det fik jeg ikke lige med. Og kun for den danske del, selvfølgelig.

Den svenske del, vil ifølge statistikker og undersøgelser få 1.4 gange så mange besøgende.

Og jo længere tid ude i fremtiden vi kommer, vil dette tal naturligvis stige drastisk. Man kan sammenligne det lidt med besøgstal for bilbasen - de har jo ikke kun 1500 unikke om dagen ;-)

//Mark

Fra Malmö
Tilmeldt 12. Feb 11
Skrevet kl. 16:14

Bonus info:

Bilbasen har 450 000 unikke besøgende om måneden. Med sidevisninger, og reklamerne hertil taget i betragtning, har de en god indtjening på netop reklame siden.

//Mark

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)