Hej alle Amino'er! Jeg skriver for første gang herinde, efter at have læst i månedsvis. Med tanke på alle de indlæg jeg har læst, skulle man tro jeg kunne skrive den perfekte opfordring til en kommende investor... Men nej. Grunden er simpel: Den bliver nødt til at være hemmelig, da jeg ved at der er "konkurrenter" med samme koncept, men som endnu ikke er startet. I bund og grund, handler det om biler, men ikke anmeldelser. Det handler om data og oversigter, priser og informationer - på en ekstremt overskuelig og "sammenlignelig" måde Projektet kræver en investering på 120 000 kroner, som inkluderer alt. En klog investor ved også hvad han vil have for en sådan investering - i en virksomhed, som vil blive promoveret på diverse nyhedssites. Så skriv krav, spørgsmål og andet til mig i en mail.
Jeg vil med glæde fortælle langt mere om projektet, hvis det har fanget bare en minimal del af din interesse.
Der kan sendes mails til mig på mail@markjust.com - eller ringes/skrives på 5356 5878. Jeg takker på forhånd for den interesse du har lagt i, at læse mit indlæg.
//Mark |
Er det, det forkerte forum, jeg har postet dette i?
Der ligger selvfølgelig en forretningsmodel, og fremtidsplan klar for en evt. investor.
Er der nogle Aminoer, der kan give mig et par råd, nu når denne tråd ikke er så aktiv?
//Mark