Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælpp jeg har en drøm

Side 1 ud af 10 (91 indlæg)
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej det er ikke stedet for dette indlæg men hvis ikke alle jer pengemænd ved noget hvem gør så.

bær over med mig men er desperat.

Kan du hjælpe.

Hej. jeg er en mand på 38 år og er gift og har 2 børn, jeg skriver til jer som sidste udvej og håber i kan hjælpe mig.

Jeg har nu i godt 10 år været i en så stor gældssituation at jeg ikke på nogen måde har kunne komme ud af den.

Det startede med et huskøb for 12år siden som gik galt og vi lånte penge alle steder for at klare os, hvilket ikke lykkedes, idag skylder vi ca. 500.00 og vores gæld vokser hverdag da vi låner og låner alle steder for at klare til dagen og vejen, der er lønindhold og div.

Jeg er kommet til et punkt i mit liv hvor jeg ikke længere kan klare dette store pres i hverdagen og beder nu om jeres hjælp.

Min tanker har længe været på vej hend et sted som ikke er ret godt for at, få penge så det er til at holde ud at leve.

Jeg er i en situation hvor jeg aldrig kommer af med min gæld, aldrig får et hus, aldrig prøver at få en bil, aldrig kommer ud at rejse med mine børe, livet for mig og min familie er en evig kamp op af bakke og vi kan snart ikke klare det længere.

Jeg kan ikke gå 2 skridt uden jeg møder en jeg skylder penge og det er ikke til at holde ud, vi får næsten hver måned besøg af retten, og kan ikke have gæster i skræk for at retten kommer, hverdag går vi og ryster og det begynder at knibe for mig at passe mit job.

Jeg har brug for hjælp nu håber i kan hjælpe med noget. Jeg er klar over at jeg selv har bragt mig i denne situation, men her får man ikke en ny chanse og det har jeg i den grad brug for nu.

Jeg skal have konfirmation til maj og har 0 kr hvad skal jeg sige til min datter når ikke hun får en fest og gave som alle andre.

jeg ved det hele er min skyld men håber og håber, hvis du er typen som vil sige du er selv uden om og det var dumt gjort så behøver du ikke skrive for det ved jeg.

venlig hilsen Hjælpp  E-mail.jkp@dr.com 

vi har begge fast arbejde og står naturligvis i RKI

Tilmeldt 9. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:08

Hey,

Det lyder da som en sørgelig situation...

Hvad er det du søger hjælp til?

Konsultation, Velgørenhed, gældssanering eller hvorledes?

Du har et arbejde og er næppe interesseret i at arbejde dobbelt... Er kreditorrådgivning eller hvordan?

Håber du finder det du søger!

Tilmeldt 12. Feb 11
Skrevet kl. 18:12

Hej og tak for dit svar.

jeg søger bare hjælp skal jeg arbejde 25 timer i døgnet gør jeg gerne det for at komme ud af dette helved.

jeg ved ikke hvad jeg søger rådgivning eller en ide jeg håber bare ved nok inderst inde at det aldrig vil lykkedes mig for hvordan skulle det dog det, men håbet har man da lov at have

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:16

Meld jer til luksusfælden :D

Tilmeldt 12. Feb 11
Skrevet kl. 18:20

Tak for dit svar har nu ikke lyst til at udstille mig selv på tv.

og desuden har jeg været med i et firma som hedder økonomicenteret, men det gjorde kun min situation være, og det er samme ejer så vidt jeg ved som dem der laver luxusfælden

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22

Ærligt talt så tror jeg han er for ung til at få gældsanering, og man kan desuden ikke få gældsanering for en gæld man selv er "skyld i".

Det er til firmaer som for eksempel er gået konkurs osv., der kan få gældsanering.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Du skal starte med at se de positive sider der også er :

1 : Du bor i Danmark , hvor økonomiske muligheder er mange

2 : Du bor i Danmark, hvor du altid er sikret et sted at bo lige meget , hvor meget eller hvem du skylder penge

3 : Dine børn er heldigvis ligeglade med at der ikke er så mange penge, de ønsker bare at du føler dig stolt over dig selv, og at du elsker dem lige meget hvad

4 : Det kan ske for os alle, og for mange er det allerede sket

5 : Du tør at indrømme at du føler dig svag

6 : Du kan bruge den vrede du føler som en drivkraft til at finde nye muligheder igen

7 : Folk bedømmer dig ikke som et dårligt menneske fordi du har midlertidige økonomiske udfordringer. De bedømmer måske som en der skulle have tænkt sig bedre om økonomisj, men som stadig kan lære.

8 : Du er begyndt at indse at du tror at din lykke afhænger af om du bor i et hus. At bo i hus  er rart, men ingen garanti for lykke.

9 : Du hører nu fra mig at amerikanske statistikker påviser at sandsynligheden for at du ender dit liv som milliardær er procentuelt større , hvis du har været helt på røven. Da disse mennesker oftest har lært af deres fejl, lært hvilke mennesker de skal undgå og har en sult, som den tilfredse medborger ikke kan mønstre

10 : Hvis du opgiver beviser du bare at du er egoistisk og ikke tænker på dem der elsker dig lige meget hvad

11 : Find og download kurset med Tony Robbbins der hedder " Personal Power II " og gennemfør det 3 ugers kursus. Du er klar. Læs anmeldelser af kurset på amazon.com

12 : Du er klar til at se hvilken mand du er på vej til at blive. En der aldrig giver op, en der dør med støvlerne på, en helt i dine børns øjne og en voksen mand

God fornøjelse fra alle dem der har været i værre situationer end din, grint af det og sagt : " Fuck det. No problem . Jeg er en vinder "

Kærligheden er stærkest

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 18:23

Hvad Koster sådan en fest ? er sikker på det kan gøres meget billigere end du lige går og tror. evt. forklar leverandørerne af telt, stole, borde, musik osv. din situation og find i løsning i fællesskab. evt. få dem til og udlåne tingene gratis, det koster ikke dem noget at låne det ud til dig hvis det alligevel bare ligger der.

HUSK - hvor der er vilje er der en vej.

og Hvis du virkelig gerne vil kan du godt blive gældsfri, lad vær og se så negativt på det hele, men kig på hvordan du kan gøre det bedre, så for du det meget bedre (:

Vh

Peter Rohde Rasmussen

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:24

Altså nu kan jeg ikke læse mig frem til om i stadig har et hus eller det blev solgt igen dengang i købte det?

Ellers så ville den bedste løsning nok være at sælge huset, det er altså ikke verdens undergang at ikke eje et hus!

Tilmeldt 12. Feb 11
Skrevet kl. 18:26

vi solgte det med stort tab da vi ikke havde råd til fra begyndelsen jeg ejer intet

Side 1 ud af 10 (91 indlæg)