Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælpp jeg har en drøm

Side 4 ud af 10 (91 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hendes stemme er lidt / meget irriterende, men prøv at se udover det, og bare hør efter :-) Det er viden på et ekstremt højt niveau. Hun er en top , top psykolog

@Hjælp

Jeg er glad for at høre at du har fundet lidt mod tilbage :-)

En dag bliver det dig der sidder her og opfører dig ligesom mig ;-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:36

Hmmmmmmmmm for at være helt ærlig så kan jeg ikke se hvordan jeg nogensinde skal komme op af det hul jeg er i, en halv million på 2 små lønninger som der allerede er kø for at gøre indhold i fra kommunens side

jeg håber bare at jeg en dag finder en lille lysning et sted, håber din film kan give mig lidt tro på det

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tro mig, den største visdom jeg har lært, er at penge er sgu det nemmeste i verdenen at skaffe. De mentale forhindringer man har for at få dem, se der ligger udfordringen.

Den video er skabt til alle der har været helt på røven økonomisk og som ikke kan se klart igen. Tro mig

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 12. Feb 11
Skrevet kl. 19:40

Tak selvfølgelig vil jeg give den en chance helt sikkert

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:40

Ps:

Og det kursus der, Personal Power II , handler altså ikke om at sidde og græde og drikke urtethe, mindst 50 % af det handler hardcore om at tjene penge og se nye muligheder

Tilmeldt 12. Feb 11
Skrevet kl. 19:43

ok ha ha jeg har heller ikke ro nok i min krop til at sidde ned og drikke te skal jo holde øje med fogeden :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:45

Big Smile

Selvom jeg tjener så godt nu, har jeg stadig noget gæld. For 1 uge siden kom en jeg skyldte penge og bankede på min dør, fordi jeg havde glemt et afdrag. Min mor og søster var på besøg- Det var mega ydmygende, og det er netop det er der er min drivkraft nu. Jeg kunne dog heldigvis hurtigt indbetale et stort beløb på den gæld, men fuck det var ydmygende.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:46

Hjælpp:

Hmmmmmmmmm for at være helt ærlig så kan jeg ikke se hvordan jeg nogensinde skal komme op af det hul jeg er i, en halv million på 2 små lønninger som der allerede er kø for at gøre indhold i fra kommunens side

jeg håber bare at jeg en dag finder en lille lysning et sted, håber din film kan give mig lidt tro på det

At stoppe afdragene er ikke at udskyde problemerne. Det kan 1. give jer lidt ekstra energi i dagligdagen. 2. gøre kreditorer mere møre, det er jo surt hvis afdragene kun dækker de renter der bliver lagt på. Så hellere sige no more, tage en spand is og være kold når de forsøger at få en aftale i hus.

Håber du kan ændre dit syn på sagen, for det kan godt være afgørende. Ligesom det ses i Robbins video'en. Det er sådan set underordnet om hvilke triste tanker der er, selvmord eller opgivelse.

Få jer nogle fælles drømme og mål, fokuser på dem. Skriv dem ned, læs dem højt dagligt. Støt hinanden.

Er overbevist om at der er flere lysninger der kan få jer på ret kurs, spørgsmålet er blot om I vil benytte Jer af en eller flere af dem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46

Hej,

Lad os antage at både du og din kone har en cirka gennemsnitlig løn på omkring 274.000 danske kroner om året - altså sammenlagt 548.000 kroner. Efter skat bliver det noget, der ligner 20.000 danske kroner, når man ligger jeres løn sammen.

Jeg kender af gode grunde ikke til jeres bolig behov og meget andet, men det må da være muligt at spare nogle tusinde sammen hver måned, så I kan betale gælden af. Du bliver nødt til at tage én dag af gangen. Det kan godt være, at det tager nogle år - men din gæld skal du nok komme af med, hvis du kæmper for det! Wink 

Årligt beløb I kan betale tilbage på jeres gæld

X * 12 = Y
500.000 + 20.000 (en rente, jeg hurtig fandt) = 520.000

X =  Beløb månedligt
Y = Samlet beløb på et år. 

Træk så Y fra 520.000 og I har formindsket jeres gæld SÅ meget på bare et år. Smile

Tilmeldt 12. Feb 11
Skrevet kl. 19:48

Ja det er nemlig meget ydmygende den slags og jeg er virkelig glad for at høre det går den rigtige vej for dig.

men jeg håber den video kan hjælpe for jeg må sku indrømme at jeg er ved at løbe tør

hverdag er en kamp om jeg skal køre på arbejde eller bruge penge på mad for jeg har ikke til begge dele

prøver virkelig at se positiv på det hele men hold da kæft hvor er det svært

Side 4 ud af 10 (91 indlæg)