Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erj jeg den eneste der er træt af Wordpress?

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Morten88:

Lagersalg123 - JEN:

Morten88:
Men der findes nok lige 20 gange så mange Wordpress-sider med lort på. Bare se de seneste artikeldatabaser der bliver oprettet, og smidt ud på Amino. De er opbygget i Wordpress - intet unikt overhovedet!
Affiliate-sider overalt på Amino - opbygget i Wordpress - intet unikt!

Ja og det er jo ikke personligt mod de Aminobrugere der har lanceret dem (ironi kan forekomme)

Jeg forstår ikke pointen? At være kritisk omkring noget er ikke ensbetydende med at jeg går personligt mod folk. De folk der smider lort og halvfærdige projekter online, ved det jo godt selv.

Du er lidt sur.

Dette var hans mening , han mener du er for personlig fat det dog  , jeg prøver at sige hvorfor han mener det gik for meget personligt på ham ,

jeg mener det samme som ham at det gik lidt for meget personligt , derved prøver jeg at hjælpe dig

Du forstår ganske enkelt ikke det han skriver.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:46

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Morten88:

Lagersalg123 - JEN:

Morten88:
Men der findes nok lige 20 gange så mange Wordpress-sider med lort på. Bare se de seneste artikeldatabaser der bliver oprettet, og smidt ud på Amino. De er opbygget i Wordpress - intet unikt overhovedet!
Affiliate-sider overalt på Amino - opbygget i Wordpress - intet unikt!

Ja og det er jo ikke personligt mod de Aminobrugere der har lanceret dem (ironi kan forekomme)

Jeg forstår ikke pointen? At være kritisk omkring noget er ikke ensbetydende med at jeg går personligt mod folk. De folk der smider lort og halvfærdige projekter online, ved det jo godt selv.

Du er lidt sur.

Dette var hans mening , han mener du er for personlig fat det dog  , jeg prøver at sige hvorfor han mener det gik for meget personligt på ham ,

jeg mener det samme som ham at det gik lidt for meget personligt , derved prøver jeg at hjælpe dig

Du forstår ganske enkelt ikke det han skriver.

Vis det går meget personlig på en , betyder det samme at man overtræder ens anden person grænse , det gør det i hvert fald i Det Danske  jeg har lært om du lært Dansk på en anden måde , kan det blive en lang tråd dette her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:51

Mikael christiansen:

Vis det går meget personlig på en , betyder det samme at man overtræder ens anden person grænse , det gør det i hvert fald i Det Danske  jeg har lært om du lært Dansk på en anden måde , kan det blive en lang tråd dette her

Nej tråden bliver ikke længere for mit vedkommende.

Du kan så forstå hvad jeg skriver og lære af det, eller du kan lade være.

Men jeg har IKKE i forhold til almindelig dansk humor, almindeligt sprogforbrug eller i andre vendinger generet Morten88. Hvis det opfattes således fra hans side, hvilket han IKKE har givet udtryk for, så skal det beklages, men så skyldes det at han ikke kender omkvædet fra Østkyst Hustlers og den måde det til tider anvendes på for at bringe humor frem.

Slut prut finale.

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6572
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
kan det blive en lang tråd dette her

Hvis tråden fortsætter på denne måde så bliver den låst...

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:58

Niels Henriksen:

Mikael christiansen:
kan det blive en lang tråd dette her

Hvis tråden fortsætter på denne måde så bliver den låst...

Det er ok med mig at den bliver låst vis tone ikke kan blive bedre i tråden , men jeg håber vi kan komme tilbage til emmet ,for jeg støttet bare trådstarter og det er bedste en tråd ikke bliver for personlig så jeg prøvet at få tråden på rette spor igen på bedste iværksætter vis ,

Jeg ved udmærket der nærmeste kun findes en bruger udover mig der er så vedholde i en holding og derfor kan debatter blive meget lange med en person

Jeg ved godt lagersalg han mente det som humor , men jeg kan udmærket se trådstarter ikke tog det sådan , da han skrev , det var meget personligt

Det var uenig om var dette her jeg skrev han overtræder din grænse , man dette indlæg han gjorde , da du skrev det gik for meget personligt på dig , og der knækket hele tråden , ja det må være han ikke læser hvad jeg skriver eller omtolker mit svar , så vi kan køre en lang tråd over intet , jeg fatter intet

Men jeg håber af hele mit hjerte at tråden kom på rette spor igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)