Du forstår ganske enkelt ikke det han skriver. |
Lagersalg123 - JEN:Mikael christiansen:Morten88:Lagersalg123 - JEN:Morten88:Men der findes nok lige 20 gange så mange Wordpress-sider med lort på. Bare se de seneste artikeldatabaser der bliver oprettet, og smidt ud på Amino. De er opbygget i Wordpress - intet unikt overhovedet!
Affiliate-sider overalt på Amino - opbygget i Wordpress - intet unikt!Ja og det er jo ikke personligt mod de Aminobrugere der har lanceret dem (ironi kan forekomme)
Jeg forstår ikke pointen? At være kritisk omkring noget er ikke ensbetydende med at jeg går personligt mod folk. De folk der smider lort og halvfærdige projekter online, ved det jo godt selv.
Du er lidt sur.
Dette var hans mening , han mener du er for personlig fat det dog , jeg prøver at sige hvorfor han mener det gik for meget personligt på ham ,
jeg mener det samme som ham at det gik lidt for meget personligt , derved prøver jeg at hjælpe dig
Du forstår ganske enkelt ikke det han skriver.
Vis det går meget personlig på en , betyder det samme at man overtræder ens anden person grænse , det gør det i hvert fald i Det Danske jeg har lært om du lært Dansk på en anden måde , kan det blive en lang tråd dette her
Bliv gratis medlem