Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erj jeg den eneste der er træt af Wordpress?

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Det er korrekt at der er kommet MANGE wordpress sider frem efterhånden som folk finder ud af at det eksistere og hvad det kan. Men jeg ser også mange som mener at WP er medicinen der kan kurrer alt mellem himmel og jord. "Jeg skal have lavet et site der kan 10000000 forskellige ting" - "Det kan jeg lave i Wordpress og koster dig kun 800 kr".

Men det er ikke systemet der er problemet. Det er dem der bruger det og som ikke ved bedre. Der laves mange gode sider i wordpress idag og der laves immervæk også mange dårlige. Det samme gælder håndkodning og andre systemet.

Nok et af de værste eksempler jeg har set var et site hvor man kunne bliv medlem og der skulle man så logge sig ind i WP's backend. Et sted som kun admin på siden har adgang til. Det var skræmmende.

Der er nogle ting som WP IKKE skal bruges til.

Selv bruger jeg også et system istedet for at håndkode (Umbraco) og jeg sidder nu på flere projekter som JEG har vurderet ikke kan laves i WordPress.

Jeg har givet 5 stjerner til trådstarter for nogle gange er der nogle der skal gå mod strømmen så andre begynder at tænke over tingene istedet for bare at følge med.

Men det jeg mener er brug WP..... men brug det ikke ud over grænserne.

Umbraco havde jeg faktisk ikke hørt om før nu, men det er fordi jeg koder PHP, og ikke ASP.NET..

Hehe, ja det med backend login var sgu ikke for smart! Jeg giver dig ret i stort set alt hvad du skriver i dette indlæg, da der selvfølgelig er guldkorn hist og her, men som jeg også skrev så synes jeg let at disse bliver overtrumfet.

Eksempelvis kan jeg lave en side som er af ekstremt ringe kvalitet, ja vel nærmest bare en tables eller div boks i en .html - fil, med noget tekst i og få den til at rangere højt på "the big G" med tilstrækkeligt søgemaskineoptimering, og det synes jeg er helt vildt.

Selvfølgelig er det ikke systemets skyld, og det var måske også lige hurtigt nok skrevet, men som du selv siger, så er der altså bare et ekstremt antal folk der netop IKKE kan bruge det ordentligt, og som berettiget.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6572
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:06

Morten88:
Umbraco havde jeg faktisk ikke hørt om før nu, men det er fordi jeg koder PHP, og ikke ASP.NET..

Kan anbefale det. Man kan rimelig meget uden at skulle kode én eneste linie .NET. Sidder lige nu på et størrer site hvor det skal bruges.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Morten88 får for lidt - det' derfor han er så'n

Alt for lidt kissemisse, alt for meget hånd

Han plejed' at få så meget, men nu får han for lidt

Ja han får alt for lidt af det der er rigtig fedt

Han får for lidt - det er hans mangel på held

Alt for lidt kissemisse alt for meget sig selv

Han får for lidt - alt for lidt - han får for lidt

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:26

Lagersalg123 - JEN:

Rigtig skægt... haaaah haaaaah haaaah. . . .

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 15:28

Hey Über Mod. kan vi så få lukket den tråd så vi kan få ro nede på grøn stue....?!?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31

Kennet:

Hey Über Mod. kan vi så få lukket den tråd så vi kan få ro nede på grøn stue....?!?

Hva' er grunden til en evt. lukning? Der er meget relevant information - at nogle individer vælger at te sig mere eller mindre barnligt er jo nettet i en nøddeskal.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten88:

Kennet:

Hva' er grunden til en evt. lukning? Der er meget relevant information - at nogle individer vælger at te sig mere eller mindre barnligt er jo nettet i en nøddeskal.

korrekt så et af de værste eks. lige før , det går kun mod personligt og giver ligefrem ingen viden videre og det er et iværksættere forum  vi er på hvor vi hjælper hinanden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:02

Morten88:

Lagersalg123 - JEN:

ja det var vel sådanne kommentar du mente der ikke gav viden videre , nærmeste personligt det synes jeg ikke er relevant på et iværksættere forum

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12

Mikael christiansen:

Morten88:

Lagersalg123 - JEN:

ja det var vel sådanne kommentar du mente der ikke gav viden videre , nærmeste personligt det synes jeg ikke er relevant på et iværksættere forum

Lige præcis Mikael Smile

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Morten88:
Men der findes nok lige 20 gange så mange Wordpress-sider med lort på. Bare se de seneste artikeldatabaser der bliver oprettet, og smidt ud på Amino. De er opbygget i Wordpress - intet unikt overhovedet!
Affiliate-sider overalt på Amino - opbygget i Wordpress - intet unikt!

Ja og det er jo ikke personligt mod de Aminobrugere der har lanceret dem (ironi kan forekomme)

@Michael find dig en anden at stalke. Og derudover er jeg er pisse træt af at læse dit tøsefnidder om folk der giver dig 1 stjerne og om at Amino skal være et bedre sted og Du skal have forklaringer på alt. Amino ER et godt sted, men jeg er ved at brække mig over din selvbestaltede moderatorrolle og tudefjæskommentarer.

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)