Umbraco havde jeg faktisk ikke hørt om før nu, men det er fordi jeg koder PHP, og ikke ASP.NET.. Hehe, ja det med backend login var sgu ikke for smart! Jeg giver dig ret i stort set alt hvad du skriver i dette indlæg, da der selvfølgelig er guldkorn hist og her, men som jeg også skrev så synes jeg let at disse bliver overtrumfet. Eksempelvis kan jeg lave en side som er af ekstremt ringe kvalitet, ja vel nærmest bare en tables eller div boks i en .html - fil, med noget tekst i og få den til at rangere højt på "the big G" med tilstrækkeligt søgemaskineoptimering, og det synes jeg er helt vildt. Selvfølgelig er det ikke systemets skyld, og det var måske også lige hurtigt nok skrevet, men som du selv siger, så er der altså bare et ekstremt antal folk der netop IKKE kan bruge det ordentligt, og som berettiget. |
Morten88:Umbraco havde jeg faktisk ikke hørt om før nu, men det er fordi jeg koder PHP, og ikke ASP.NET..
Kan anbefale det. Man kan rimelig meget uden at skulle kode én eneste linie .NET. Sidder lige nu på et størrer site hvor det skal bruges.
Bliv gratis medlem