Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

50% rabat på SEO 2.0 - både den trykte og elektroniske version!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, PostDanmark er desværre ikke helt billig, når man ikke sender ret mange pakker. Faktisk dækker de 90 kroner kun lige knap prisen for porto og indpakning. Jeg ville ønske der var en anden løsning, som var ligeså let at bruge til både private- og virksomhedsmodtagere.

Den samlede pakke vejer ca. 2,8 kilo og fylder kun en smule mere end selve bogen.

Fra Espergærde
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:38

Fik nu endelig taget mig sammen til at downloade Mikkel's SEO 2.0, og har bestemt ikke fortrudt det, downloadprocessen forløb hurtigt og gnidningsfrit, ingen problemer. Jeg kan varmt anbefale at tage e-bogsversionen, da jeg, som i kan se, har lagt den over på mobilen som så kan åbne den i pdf-vieweren, og vupti, så er der super læsestof lige ved hånden lige meget hvor du er henne, og til dette er formatet som SEO 2.0 er skrevet i perfekt, med kun 1 fortløbende side (1 kolonne), og ikke 2 sider ved siden af hinanden (2 kolonner).

Synes bare lige jeg ville dele dette tip med jer andre... 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:22

Andreas Linde:
Argh. Du har lagt tilbuddet midt på månenden. Mikkel du skal huske at lægge tilbuddene i starten af månenden. Så kan de studerende også være med! :=) 

Nu er det d. 1. marts og der er stadig nogle bøger med rabat på lager :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 12:50

Mikkel deMib Svendsen:

Andreas Linde:
Argh. Du har lagt tilbuddet midt på månenden. Mikkel du skal huske at lægge tilbuddene i starten af månenden. Så kan de studerende også være med! :=) 

Nu er det d. 1. marts og der er stadig nogle bøger med rabat på lager :)

Og bogen er købt, og anmeldt :=)
Super god bog. Jeg kan anbefale den til alle!

Læs evt. min anmeldelse af SEO 2.0 af Mikkel DeMib

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)