Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

50% rabat på SEO 2.0 - både den trykte og elektroniske version!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidste år trykte jeg et mindre oplag af den store "SEO bibel" SEO 2.0 som jeg tilbød til halv pris. Det var der mange der var glade for. Så mange at lageret hurtigt røg.

Der var dog også en del, som hellere ville have haft den elektroniske version af bogen - eller begge dele.

Så nu har jeg valgt at gentage succesen, så dem der ikke nåede det i første omgang og dem der hellere vil have den elektroniske version, kan få en chance mere.

Så nu kan du igen få SEO 2.0 med 50% rabat!

- Køb e-bogen SEO 2.0 med 50% rabat her

- Køb den trykte version med 50% rabat her

- Køb e-bogen + den trykte version med 50% rabat her
OBS: De 50% rabat kommer oveni den eksisterende rabat på 33% for begge versioner. Det vil sige en samlet rabat på godt 66%

Tilbudet gælder kun sålænge lageret holder. Der er allerede solgt en del af det, da jeg sendte tilbudet ud på mit nyhedsbrev i går. Så køb i dag, hvis du vil være sikker på at få den (alle bøger bestilt inden kl 15:30 sendes i dag)

Hvis du gerne vil være sikker på fremover at få tilbud som dette før alle andre, så vil jeg anbefale, at du tilmelder dig mit nyhedsbrev. Det kan du gøre ude i høre side på min SEO Blog.

Hvis du har sprøgsmål til bogen eller dette tilbud, så bare spørg løs her - så skal jeg forsøge at svare, eller smid mig en email på mikkel@demib.com

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:26

Der kom desværre en fejl på netværket hos min host her i eftermiddags. Det skulle være fikset nu. Så dem af jer der har forsøgt at købe uden at kunne komme igennem kan nu forsøge igen. Det skulle virke.

Oplever du nogle fejl så smid gerne en mail til mig på mikkel@demib.com

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:42

Nu blev jeg nysgerrig og måtte have den med på ferien, da konen altid siger men skal have en bog med.

Kan godt være jeg får problemer med konen nu med denne, da den er på 1027 sider og postbudet måtte skifte til sikkerhedssko før han måtte udbringe den :-)

Glæder mig til at tygge den igennem, men skulle nok havde snuppet 14 dage uden konen.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:28

Ja, jeg har hørt at Arbejdstilsynet nogle steder har forbudt medarbejdere at læse bogen, da de mener den er for tung :)

Men på den anden side, siger de jo også at mine medarbejdere ikke må sidde mere end 2 timer foran skærmen om dagen, hvilke giver lidt problemer for udviklerne. De har så sørens svært ved at kode rigtigt, når skærmen er slukket.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 01:56

Argh. Du har lagt tilbuddet midt på månenden. Mikkel du skal huske at lægge tilbuddene i starten af månenden. Så kan de studerende også være med! :=) 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:54

Ja, det kan jeg godt se. Men det er nu ikke bare de studerende det er lykkedes mig at genere med dette tilbud - jeg har også lagt tilbudet lige inden afregning af moms ... Fantastisk timing :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 10:25

Mikkel deMib Svendsen:

Ja, det kan jeg godt se. Men det er nu ikke bare de studerende det er lykkedes mig at genere med dette tilbud - jeg har også lagt tilbudet lige inden afregning af moms ... Fantastisk timing :)

Argh det er sgu da også ærgerligt :=)
Jeg foreslår at du laver tilbuddet igen d. 1 marts? Så køber jeg i hvert fald et eksemplar :=)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:29

Andreas Linde:
Jeg foreslår at du laver tilbuddet igen d. 1 marts? Så køber jeg i hvert fald et eksemplar :=)

Hvis du er heldig er der stadig nogle bøger tilbage i dette oplag/tilbud 1. marts. Om der kommer et oplag mere ved jeg ikke endnu.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 18:35
Dyreste bustur på vej til arbejde ever ! :)
Fra Espergærde
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:06

Hej Mikkel,

Kan se at Postdanmark skal have 90,00 kr. for at sende bogen... woooow, ikke fordi det er dyrt, ingen kritik herfra, tværtimod, tænker bare mere på når man skal modtage pakken, kommer den på en palle eller i et DSB bur, det må være en kæmpe kleppert af en bog...

Er bare så tæt på at bestille, det er meget tillokkende, jeg tror der er mange gode og belærende ugers læsning i din SEO bibel, må snart få taget mig sammen og få trykket på 'Gå til betaling' knappen.

Dette 50 % rabat tilbud er ihvertfald MEGET tillokkende og skal nok genere nogen solgte bøger, ville ønske Thomas ville gøre noget tilsvarende med SEO-LEX.

Efter at have kigget i jeres light-udgaver er jeg meget motiveret til at købe de fulde udgaver, så jeg skal nok snart have besøg af MAXI-trans med en palle fra deMib...

Al respekt herfra til jer begge...

Mvh Lars 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)