Sidste år trykte jeg et mindre oplag af den store "SEO bibel" SEO 2.0 som jeg tilbød til halv pris. Det var der mange der var glade for. Så mange at lageret hurtigt røg. Der var dog også en del, som hellere ville have haft den elektroniske version af bogen - eller begge dele. Så nu har jeg valgt at gentage succesen, så dem der ikke nåede det i første omgang og dem der hellere vil have den elektroniske version, kan få en chance mere. Så nu kan du igen få SEO 2.0 med 50% rabat!
Tilbudet gælder kun sålænge lageret holder. Der er allerede solgt en del af det, da jeg sendte tilbudet ud på mit nyhedsbrev i går. Så køb i dag, hvis du vil være sikker på at få den (alle bøger bestilt inden kl 15:30 sendes i dag) Hvis du gerne vil være sikker på fremover at få tilbud som dette før alle andre, så vil jeg anbefale, at du tilmelder dig mit nyhedsbrev. Det kan du gøre ude i høre side på min SEO Blog. Hvis du har sprøgsmål til bogen eller dette tilbud, så bare spørg løs her - så skal jeg forsøge at svare, eller smid mig en email på mikkel@demib.com |
Der kom desværre en fejl på netværket hos min host her i eftermiddags. Det skulle være fikset nu. Så dem af jer der har forsøgt at købe uden at kunne komme igennem kan nu forsøge igen. Det skulle virke.
Oplever du nogle fejl så smid gerne en mail til mig på mikkel@demib.com