ved at køre data-filtrering i cvr kan jeg se at der er 3 registrerede virksomheder under flyttefirma-branchen, i postnr. 8800 (viborg) jeg kan dog ikke se hvem.
jeg syntes også dine konklusioner hviler på et tyndt efterforskningsmateriale.
og du bør slette dit indlæg, eller omformulere det til ikke at være insinuerende, men det er jo op ril dig eller moderatorerne.
Grunden til at jeg skriver indlægget er:
1. En voldsom undren over, at en enkelt flyttevirksomhed fra Viborg kan fortælle, at hans firma har fået 477 henvendelser som følge af deres annoncering i de Gule sider baseret på egne erfaringer og statistikker jeg har set gennem årene fra vores klienter.
2. En undren, der var så stor, at med henblik på at kunne revidere min opfattelse af effekten og mine beregninger for effektiviteten, at jeg ville prøve at finde ophavsmanden ved at søge på De Gule Sider så jeg kunne høre fra "hestens egen mund" at jeg har taget fejl og jeg kunne få et mere nuanceret billede end jeg har haft indtil nu.
3. At jeg herefter fik den oplevelse der indledte mit indlæg.
Amino er et DEBAT forum, hvor vi har frihed til at ytre os og undre os og lære. Jeg har skrevet dette indlæg for at lære - ikke for at hænge DGS ud - det har jeg slet ikke belæg for.
Men ved kort at remse mine observationer op, har jeg, lige som alle andre Aminoer, mulighed for at få vendt tingene og blive klogere på hvordan - i dette tilfælde markedsføring kan udføres:
Er mine observationer korrekte - holder de vand?
Er der noget jeg har overset?
Konkluderer jeg forkert? (for mig selv - ikke offentligt)
Kan vi alle anvende testimonials (eller et speak fra en professionel speaker, der opfattes som et klart testimonial ) på denne måde?
Hvor går grænsen?
Hvis disse spørgsmål ikke hører hjemme på Amino, så ved jeg ikke hvad der gør.
Venlig hilsen,
Christian