<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Online marketing &amp; salg på webshops &amp; websites</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/34.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;I dette forum kan du få hjælp til at øge salget i din webshop. Vi diskuterer salgsoptimering og de mest effektive opbygninger af salgsprocesserne i din onlinebutik. Det er også her du kan lære mere om at optimere med hjælp af værktøjer som Analytics og andre statistikprogrammer.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi snakker også om eksterne løsninger til eksempelvis booking af tider. Et andet tema er sammenhængen mellem markedsføring af dit site og salg, så du kan overskue hele processen fra det første møde med en kunde til salget er afsluttet. – Og det gælder både på traditionelle websites, apps og eshops optimeret til mobile enheder.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: De Gule Siders Flyttefirma reklame</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/777398.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 17 Feb 2011 21:42:38 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:777398</guid><dc:creator>Thomas Mortensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/777398.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=777398&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Personligt ligger jeg i retssag med DGS og kan understrege de bygger deres firma p&amp;aring; ufine metoder, jeg blev lovet afdrag m&amp;aring;nedsvis ( da regningen kom var den p&amp;aring; et helt &amp;aring;r 46 tusind ) Jeg blev lovet 8000 kunder p&amp;aring; ordet &amp;quot;flytning&amp;quot; p&amp;aring; deres side, de oprettede med kun i k&amp;oslash;benhavn og der skulle skulle skrives &amp;quot;postnummer&amp;quot; ogs&amp;aring; &amp;quot;flytning&amp;quot; hvilket absolut ikke var aftalen, efter flere m&amp;aring;neder hvor intet blev rettet og konstant fejl og diskussion med De Gule Side opsagde jeg aftalen og nu har de sl&amp;aelig;bt mig i retten for 54 tusind kroner, meget ubehagelig oplevelse med et firma som n&amp;aelig;rmest har offentlig status og som man &amp;quot;NY&amp;quot; forbruger har fuld tillid til. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nu har de alts&amp;aring; ogs&amp;aring; v&amp;aelig;ret en tur i forbruger programmet kontant hvor de bliver kaldt &amp;quot;de gule annonce HAJER&amp;quot; den kan ses inde p&amp;aring; DR hjemmeside... &lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: De Gule Siders Flyttefirma reklame</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/774095.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 13 Feb 2011 22:48:48 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:774095</guid><dc:creator>Christian     iMARKETING</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/774095.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=774095&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Oscar Eg Gensmann:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt; &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det interessante synes jeg n&amp;aelig;rmere er at du antager at deres testimonial omkring en specifik flyttemand og hvor mange henvendelser han har f&amp;aring;et er &amp;quot;lige lovlig kreativ&amp;quot; baseret p&amp;aring; din gennemgang af hvor mange steder du kunne finde annoncer for flyttefirmaer i Viborg p&amp;aring; deres website?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Set ud fra et selv kun et tiln&amp;aelig;rmelsesvis videnskabeligt grundlag virker det som en meget l&amp;oslash;s konklusion baseret p&amp;aring; formodninger og antagelser. Der kunne for den sags skyld have v&amp;aelig;ret en enkel annonce for et enkelt flyttefirma og han kunne stadigv&amp;aelig;k havde f&amp;aring;et 477 henvendelser. Der kunne ogs&amp;aring; v&amp;aelig;re tale om en annonc&amp;oslash;r der ikke l&amp;aelig;ngere er hos DGS (kunder stopper jo) eller kun har v&amp;aelig;ret der en periode.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har ikke noget imod at man stiller sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lstegn, men ligesom en tidligere poster synes jeg tonen alt for hurtigt blev anlagt i en retning der antog at DGS svindlede og l&amp;oslash;j i deres reklame. Det er i og for sig fint nok, hvis beviserne er i orden, men de virker bare lidt tynde.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har IKKE skrevet noget sted, at DGS svindler. Det har jeg intet bel&amp;aelig;g for.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg freml&amp;aelig;gger blot mine observationer og hvordan jeg er kommet frem til dem. &lt;br /&gt;S&amp;aring; kan I andre jo selv konkludere om jeg er helt i skoven.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Jeg har nu foretaget en bred s&amp;oslash;gning i AdWords keyword tool &amp;nbsp;p&amp;aring; Google p&amp;aring; &amp;quot;flyttefirma viborg&amp;quot;.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;V&amp;aelig;rkt&amp;oslash;jet fort&amp;aelig;ller mig, at der gennemsnitligt s&amp;oslash;ges efter denne frase 58 gange om m&amp;aring;neden.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;58 x 12 = 696 s&amp;oslash;gninger. P&amp;aring; Google.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Google har ca. 94% af landets s&amp;oslash;gninger. De resterende s&amp;oslash;gninger fordeler sig p&amp;aring; Krak, Eniro, DGS m.v.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Lad os tildele halvdelen af de resterende 6% til DGS = 3%&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Lad os for god ordens skyld sige, at da der er tale om en lokal s&amp;oslash;gning, s&amp;aring; firedobler vi responsen til fordel for DGS.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; i stedet for at 3%, firedobler vi antallet til 12%.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;12% af 696 s&amp;oslash;gninger er 83 s&amp;oslash;gninger.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis man lander p&amp;aring; en side og der er 20 annoncer og klikkene fordeler sig j&amp;aelig;vnt, s&amp;aring; er der gennemsnitligt 4,5 der kan&amp;nbsp;v&amp;aelig;lge at kontake en enkelt virksomhed.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Da det er en top performer ganger vi det gennemsnitlige tal med&amp;nbsp;6 fordi de ligger h&amp;oslash;jt og g&amp;oslash;r det rigtig godt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;4,5 x 6 = 27.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Forventer vi nu at samtlige 27 v&amp;aelig;lger at ringe op er der alts&amp;aring; et gab fra de 27 til de i annoncen beskrevne 477 kontakter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dette svarer til en forskel p&amp;aring; 1.700%.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Lad os s&amp;aring; sige, at folk rent faktisk har en lokal bog og, helt us&amp;aelig;dvanligt bruger den i stedet for Google og den, stadig helt us&amp;aelig;dvanligt, udg&amp;oslash;r halvdelen af henvendelserne, s&amp;aring; er der stadig 477 - (27+27)&amp;nbsp; 423 henvendelser jeg ikke kan finde.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Oscar Eg Gensmann:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt; &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du kunne m&amp;aring;ske overveje at kontakte DGS og sp&amp;oslash;rge om du kan f&amp;aring; dokumentationen p&amp;aring; testimonialen? S&amp;aring; havde der v&amp;aelig;ret lidt mere at arbejde med og tage stilling til.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Grundet oplevelserne er det ikke lige d&amp;eacute;t jeg har lyst til.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Oscar Eg Gensmann:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt; &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der er ikke noget galt med at v&amp;aelig;re kritisk, men som en tidligere poster ogs&amp;aring; er inde p&amp;aring; s&amp;aring; er det for nemt at stille sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lstegn ved en st&amp;oslash;rre virksomheds metoder i et forum som Amino hvor virksomheden formodentlig aldrig ser det og kan forsvare sig. S&amp;aring; kan det st&amp;aring; her til udstilling p&amp;aring; nettet og alle dem der af den ene eller anden grund ikke kan lide virksomheden kan sidde og godte sig &amp;nbsp;og skabe lynchstemning n&amp;aring;r de kommer forbi den ensidige fremstilling uden nogen reel dokumentation for p&amp;aring;standen. Det er lidt d&amp;aring;rlig karma ;-)&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg skaber ikke lynchstemning. Jeg freml&amp;aelig;gger fakta som jeg ser det og alle kan efterpr&amp;oslash;ve dem. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og ja, jeg risikerer, at f&amp;aring; noget d&amp;aring;rlig karma p&amp;aring; denne konto. Jeg kan kun h&amp;aring;be, at det kan blive opvejet at de virksomheder, der l&amp;aelig;ser dette og som f&amp;oslash;ler sig hjulpet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;F.eks. undres jeg l&amp;oslash;bende over at der aldrig bliver udvist s&amp;aelig;rlig stor forargelse blandt virksomheder over google adwords. Det er trods alt et produkt hvor man aldrig kender prisen f&amp;oslash;r man har k&amp;oslash;bt det, du aner ikke om det er kinesere der sidder og klikker medmindre du selv g&amp;oslash;r et k&amp;aelig;mpe stykke ekstra arbejde, og Google er om nogen nok de vanskeligste at tale med n&amp;aring;r noget ser mist&amp;aelig;nkeligt ud.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;div style="clear:both;"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;Det kan jeg slet ikke relatere til.&lt;/p&gt;
&lt;div class="mcePaste" id="_mcePaste" style="position:absolute;width:1px;height:1px;overflow:hidden;top:0px;left:-10000px;"&gt;﻿&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;&lt;em&gt;F.eks. undres jeg l&amp;oslash;bende over at der aldrig bliver udvist s&amp;aelig;rlig stor forargelse blandt virksomheder over google adwords. Det er trods alt et produkt hvor man aldrig kender prisen f&amp;oslash;r man har k&amp;oslash;bt det.&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du s&amp;aelig;tter selv en maksimal budpris s&amp;aring; du kommer aldrig til gennemsnitligt at betale mere end du byder.&amp;nbsp; S&amp;aring; det er nok derfor folk ikke er forargede.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;em&gt;du aner ikke om det er kinesere der sidder og klikker medmindre du selv g&amp;oslash;r et k&amp;aelig;mpe stykke ekstra arbejde&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har ALDRIG oplevet dette som et problem.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;em&gt;og Google er om nogen nok de vanskeligste at tale med n&amp;aring;r noget ser mist&amp;aelig;nkeligt ud.&amp;nbsp;&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi har et direkte nummer til dem, s&amp;aring; vi kan tale med dem p&amp;aring; under 60 sekunder. Har dog aldrig haft grund til at g&amp;oslash;re det i 9 &amp;aring;r.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Venlig hilsen,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Christian&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: De Gule Siders Flyttefirma reklame</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/774055.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 13 Feb 2011 21:50:04 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:774055</guid><dc:creator>Ib Abildgaard, RÅD &amp;amp; MAL</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/774055.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=774055&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Oscar Eg Gensmann:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Christian iMARKETING:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En anden ting er anvendelse af testimonials. De skal if&amp;oslash;lge markedsf&amp;oslash;ringsloven v&amp;aelig;re &amp;aelig;gte - ellers er det vildledende reklame.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og derfor er det interessante i denne debat: I hvilket omfang kan man tillade sig at anvende testimonials, der er lige vel kreative.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og det g&amp;aelig;lder os alle sammen.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;D&amp;eacute;t er sagens kerne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det interessante synes jeg n&amp;aelig;rmere er at du antager at deres testimonial omkring en specifik flyttemand og hvor mange henvendelser han har f&amp;aring;et er &amp;quot;lige lovlig kreativ&amp;quot; baseret p&amp;aring; din gennemgang af hvor mange steder du kunne finde annoncer for flyttefirmaer i Viborg p&amp;aring; deres website?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Set ud fra et selv kun et tiln&amp;aelig;rmelsesvis videnskabeligt grundlag virker det som en meget l&amp;oslash;s konklusion baseret p&amp;aring; formodninger og antagelser. Der kunne for den sags skyld have v&amp;aelig;ret en enkel annonce for et enkelt flyttefirma og han kunne stadigv&amp;aelig;k havde f&amp;aring;et 477 henvendelser. Der kunne ogs&amp;aring; v&amp;aelig;re tale om en annonc&amp;oslash;r der ikke l&amp;aelig;ngere er hos DGS (kunder stopper jo) eller kun har v&amp;aelig;ret der en periode.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har ikke noget imod at man stiller sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lstegn, men ligesom en tidligere poster synes jeg tonen alt for hurtigt blev anlagt i en retning der antog at DGS svindlede og l&amp;oslash;j i deres reklame. Det er i og for sig fint nok, hvis beviserne er i orden, men de virker bare lidt tynde.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du kunne m&amp;aring;ske overveje at kontakte DGS og sp&amp;oslash;rge om du kan f&amp;aring; dokumentationen p&amp;aring; testimonialen? S&amp;aring; havde der v&amp;aelig;ret lidt mere at arbejde med og tage stilling til.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der er ikke noget galt med at v&amp;aelig;re kritisk, men som en tidligere poster ogs&amp;aring; er inde p&amp;aring; s&amp;aring; er det for nemt at stille sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lstegn ved en st&amp;oslash;rre virksomheds metoder i et forum som Amino hvor virksomheden formodentlig aldrig ser det og kan forsvare sig. S&amp;aring; kan det st&amp;aring; her til udstilling p&amp;aring; nettet og alle dem der af den ene eller anden grund ikke kan lide virksomheden kan sidde og godte sig &amp;nbsp;og skabe lynchstemning n&amp;aring;r de kommer forbi den ensidige fremstilling uden nogen reel dokumentation for p&amp;aring;standen. Det er lidt d&amp;aring;rlig karma ;-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er sikker p&amp;aring; at DGS langt fra er de p&amp;aelig;neste b&amp;oslash;rn i klassen, en virksomhed i den st&amp;oslash;rrelse har som regel en brodne kar, s&amp;aring; jeg betvivler ikke at de overhovedet kunne have smurt for tykt p&amp;aring; (ligesom st&amp;oslash;rstedelen af andre danske virksomheder har gjort igennem tiden i nogen reklamer. Hvem husker ikke appelsinjuicen med plastikstykker istedet for frugtk&amp;oslash;d osv). Det er metoden til at konkludere det jeg ikke bryder mig s&amp;aring; meget om. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ingen af os kan lide annoncehajer osv, men jeg synes jeg ser en tendens for tiden blandt sm&amp;aring; virksomheder til at sidestille etablerede annonceringsopslagsv&amp;aelig;rker som krak, dgs og lignende med de sm&amp;aring; annonhajer vi bliver tudet &amp;oslash;rerne fulde med hele tiden, bare fordi det er samme branche og fordi svindlerne fors&amp;oslash;ge at kopiere de etableredes metoder og tjene hurtige penge p&amp;aring; det. Det synes jeg er &amp;aelig;rgerligt, uagtet om det s&amp;aring; er en branche der er d&amp;oslash;ende eller ej. Is&amp;aelig;r fordi det ofte er baseret p&amp;aring; uvidenhed om metoder og teknikker eller enkeltsager, som bliver bl&amp;aelig;st op til mediasensationer; fordi alle vil gerne v&amp;aelig;re den der afsl&amp;oslash;re en &amp;quot;gammel&amp;quot; virksomhed i at v&amp;aelig;re lige s&amp;aring; r&amp;aring;dden som de nye lidt for smarte annoncehajer.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;F.eks. undres jeg l&amp;oslash;bende over at der aldrig bliver udvist s&amp;aelig;rlig stor forargelse blandt virksomheder over google adwords. Det er trods alt et produkt hvor man aldrig kender prisen f&amp;oslash;r man har k&amp;oslash;bt det, du aner ikke om det er kinesere der sidder og klikker medmindre du selv g&amp;oslash;r et k&amp;aelig;mpe stykke ekstra arbejde, og Google er om nogen nok de vanskeligste at tale med n&amp;aring;r noget ser mist&amp;aelig;nkeligt ud.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-21.gif" alt="Yes" /&gt;&lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-5.gif" alt="Wink" /&gt;F.eks. undres jeg l&amp;oslash;bende over at der aldrig bliver udvist s&amp;aelig;rlig stor forargelse blandt virksomheder over google adwords. Det er trods alt et produkt hvor man aldrig kender prisen f&amp;oslash;r man har k&amp;oslash;bt det, du aner ikke om det er kinesere der sidder og klikker medmindre du selv g&amp;oslash;r et k&amp;aelig;mpe stykke ekstra arbejde, og Google er om nogen nok de vanskeligste at tale med n&amp;aring;r noget ser mist&amp;aelig;nkeligt ud.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: De Gule Siders Flyttefirma reklame</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/774042.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 13 Feb 2011 21:39:25 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:774042</guid><dc:creator>Ib Abildgaard, RÅD &amp;amp; MAL</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/774042.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=774042&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Weltstr&amp;ouml;m:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;Af mere generel observans s&amp;aring; undres jeg over at det &amp;aring;benbart er meget forskelligt hvad der tillades at h&amp;aelig;nge ud p&amp;aring; amino. Det er &amp;aring;benbart ok at kritisere DGS tydeligt. Men ikke andre virksomheder, personer, navne med mere?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvor g&amp;aring;r aminos gr&amp;aelig;nse henne?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh. Jesper&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-21.gif" alt="Yes" /&gt;&lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-21.gif" alt="Yes" /&gt;&lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-21.gif" alt="Yes" /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det med at &amp;quot;h&amp;aelig;nge noget ud&amp;quot; forvaltes meget individuelt p&amp;aring; Amino. Jeg tror det kommer an p&amp;aring; hvilken Moderator der har vagten.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Ib Abildgaard&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;R&amp;aring;d &amp;amp; Mal&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;a href="http://www.raad-mal.dk/referencer"&gt;www.raad-mal.dk/referencer&lt;/a&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: De Gule Siders Flyttefirma reklame</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/772416.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 11 Feb 2011 11:13:28 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:772416</guid><dc:creator>Oscar Eg Gensmann</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/772416.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=772416&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Christian     iMARKETING:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En anden ting er anvendelse af testimonials. De skal if&amp;oslash;lge markedsf&amp;oslash;ringsloven v&amp;aelig;re &amp;aelig;gte - ellers er det vildledende reklame.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og derfor er det interessante i denne debat: I hvilket omfang kan man tillade sig at anvende testimonials, der er lige vel kreative.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og det g&amp;aelig;lder os alle sammen.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;D&amp;eacute;t er sagens kerne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der er ikke noget galt med at v&amp;aelig;re kritisk, men som en tidligere poster ogs&amp;aring; er inde p&amp;aring; s&amp;aring; er det for nemt at stille sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lstegn ved en st&amp;oslash;rre virksomheds metoder i et forum som Amino hvor virksomheden formodentlig aldrig ser det og kan forsvare sig. S&amp;aring; kan det st&amp;aring; her til udstilling p&amp;aring; nettet og alle dem der af den ene eller anden grund ikke kan lide virksomheden kan sidde og godte sig &amp;nbsp;og skabe lynchstemning n&amp;aring;r de kommer forbi den ensidige fremstilling uden nogen reel dokumentation for p&amp;aring;standen. Det er lidt d&amp;aring;rlig karma ;-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er sikker p&amp;aring; at DGS langt fra er de p&amp;aelig;neste b&amp;oslash;rn i klassen, en virksomhed i den st&amp;oslash;rrelse har som regel en brodne kar, s&amp;aring; jeg betvivler ikke at de overhovedet kunne have smurt for tykt p&amp;aring; (ligesom st&amp;oslash;rstedelen af andre danske virksomheder har gjort igennem tiden i nogen reklamer. Hvem husker ikke appelsinjuicen med plastikstykker istedet for frugtk&amp;oslash;d osv). Det er metoden til at konkludere det jeg ikke bryder mig s&amp;aring; meget om. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ingen af os kan lide annoncehajer osv, men jeg synes jeg ser en tendens for tiden blandt sm&amp;aring; virksomheder til at sidestille etablerede annonceringsopslagsv&amp;aelig;rker som krak, dgs og lignende med de sm&amp;aring; annonhajer vi bliver tudet &amp;oslash;rerne fulde med hele tiden, bare fordi det er samme branche og fordi svindlerne fors&amp;oslash;ge at kopiere de etableredes metoder og tjene hurtige penge p&amp;aring; det. Det synes jeg er &amp;aelig;rgerligt, uagtet om det s&amp;aring; er en branche der er d&amp;oslash;ende eller ej. Is&amp;aelig;r fordi det ofte er baseret p&amp;aring; uvidenhed om metoder og teknikker eller enkeltsager, som bliver bl&amp;aelig;st op til mediasensationer; fordi alle vil gerne v&amp;aelig;re den der afsl&amp;oslash;re en &amp;quot;gammel&amp;quot; virksomhed i at v&amp;aelig;re lige s&amp;aring; r&amp;aring;dden som de nye lidt for smarte annoncehajer.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;F.eks. undres jeg l&amp;oslash;bende over at der aldrig bliver udvist s&amp;aelig;rlig stor forargelse blandt virksomheder over google adwords. Det er trods alt et produkt hvor man aldrig kender prisen f&amp;oslash;r man har k&amp;oslash;bt det, du aner ikke om det er kinesere der sidder og klikker medmindre du selv g&amp;oslash;r et k&amp;aelig;mpe stykke ekstra arbejde, og Google er om nogen nok de vanskeligste at tale med n&amp;aring;r noget ser mist&amp;aelig;nkeligt ud.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: De Gule Siders Flyttefirma reklame</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/772400.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 11 Feb 2011 10:45:01 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:772400</guid><dc:creator>Oscar Eg Gensmann</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/772400.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=772400&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Koludabyg:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;N&amp;aring;r de bliver taget i at bedrage deres kommende kunder, men direkte l&amp;oslash;gne i en radioreklame syntes jeg da det er helt okay.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Men er heller ikke stor fan af DGS og deres pressende s&amp;aelig;lgere, der har det med at overs&amp;aelig;lge deres produkter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Umiddelbart er der indtil videre ikke rigtig fremf&amp;oslash;rt noget bevis for at de er blevet taget i at bedrage deres kommende kunder?&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: De Gule Siders Flyttefirma reklame</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/772196.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 10 Feb 2011 23:28:32 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:772196</guid><dc:creator>Christian     iMARKETING</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/772196.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=772196&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;(Har fjernet mit citat for l&amp;aelig;sbarhedens skyld)&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Weltstr&amp;ouml;m:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;N&amp;aring;r jeg s&amp;oslash;ger p&amp;aring; google kommer der mange annoncer (adwords) frem... Faktisk er alle pladser solgt!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvordan s&amp;oslash;ger du? Hvad mener du med &amp;quot;klikker p&amp;aring; annoncen&amp;quot;, det lyder som om du kun ser een annonce?&lt;/p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er korrekt. Jeg s&amp;oslash;gte p&amp;aring; Google og her var een annonce (blandt de mange)&amp;nbsp;for DGS i &amp;oslash;verste h&amp;oslash;jre hj&amp;oslash;rne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Weltstr&amp;ouml;m:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;Den s&amp;oslash;gning du linker til er for det f&amp;oslash;rste foretaget fejlagtigt i det du s&amp;oslash;ger efter b&amp;aring;de emne og geografi i samme f&amp;oslash;rste boks. Der er to bokse, en til emne og en til geografi...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Bruger man det rigtigt kommer der&amp;nbsp;13 resultater for&amp;nbsp;&lt;strong&gt;&amp;quot;flyttefirma&amp;quot;&lt;/strong&gt;&amp;nbsp;i&amp;nbsp;&lt;strong&gt;&amp;quot;viborg&amp;quot;&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Det kan du have ret i&amp;nbsp; - men det er stadig stort set de samme jeg har n&amp;aelig;vnt der kommer &amp;oslash;verst - resten ser ud til at v&amp;aelig;re fra andre steder i landet (der st&amp;aring;r - Servicerer Viborg) - s&amp;aring; det &amp;aelig;ndrer ikke rigtig noget.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Weltstr&amp;ouml;m:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; jeg ved ikke rigtig hvad man skal svare til det du siger... Er du meget utilfreds med at der m&amp;aring;ske er en person der siger noget der ikke passer n&amp;oslash;jagtigt i en reklame? For hvis det er tilf&amp;aelig;ldet s&amp;aring; er jeg sgu ked af at fort&amp;aelig;lle dig at det nok ikke er f&amp;oslash;rste gang det sker... &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du ved godt at S&amp;oslash;ren Pilmark ikke rigtigt hedder Bahnsen ikke:-)&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-1.gif" alt="Smile" /&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Een ting er, at man sm&amp;oslash;rer lidt tykt p&amp;aring; (Cilit Bang) som vi alle kun kan grine af fordi man kan se billedmanipulationen n&amp;aring;r de t&amp;oslash;rrer over med en svamp.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En anden ting er anvendelse af testimonials. De skal if&amp;oslash;lge markedsf&amp;oslash;ringsloven v&amp;aelig;re &amp;aelig;gte - ellers er det vildledende reklame.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Og derfor er det interessante i denne debat: I hvilket omfang kan man tillade sig at anvende testimonials, der er lige vel kreative.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Kan man&amp;nbsp;k&amp;oslash;re en landsd&amp;aelig;kkende radioreklame hvor man kobler&amp;nbsp;en s&amp;oslash;getjeneste&amp;nbsp;med en&amp;nbsp; helt&amp;nbsp;bestemt virksomhedss&amp;oslash;gning - banke det ind i hovedet p&amp;aring; alle og s&amp;aring; i n&amp;aelig;ste radioreklame reklamere med, at man kan f&amp;aring; den slags resultater ved den slags s&amp;oslash;gninger.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Eller er det i virkeligheden radioreklamen, der f&amp;aring;r netop den slags s&amp;oslash;gninger til at finde sted, i netop&amp;nbsp;denne branche, i netop denne by?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvad er &amp;aring;rsag og hvad er virkning?&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Hvad kan flyttefirma&amp;nbsp;Ingolf&amp;nbsp;i Hvidovre forvente af resultater? &lt;br /&gt;Ingolf har kun een annonce og han konkurrerer med andre virksomheder.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Venlig hilsen,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Christian&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: De Gule Siders Flyttefirma reklame</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/772170.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 10 Feb 2011 23:01:51 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:772170</guid><dc:creator>Christian     iMARKETING</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/772170.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=772170&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;SEO-manden:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt; &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;ved at k&amp;oslash;re data-filtrering i cvr kan jeg se at der er 3 registrerede virksomheder under flyttefirma-branchen, i postnr. 8800 (viborg) jeg kan dog ikke se hvem.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg syntes ogs&amp;aring; dine konklusioner hviler p&amp;aring; et tyndt efterforskningsmateriale.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;og du b&amp;oslash;r slette dit indl&amp;aelig;g, eller omformulere det til ikke at v&amp;aelig;re insinuerende, men det er jo op ril dig eller moderatorerne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt; &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Grunden til at jeg skriver indl&amp;aelig;gget er:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1. En voldsom undren over, at en enkelt&amp;nbsp;flyttevirksomhed fra Viborg&amp;nbsp;kan fort&amp;aelig;lle, at hans firma har f&amp;aring;et 477 henvendelser som f&amp;oslash;lge af deres annoncering i de Gule sider baseret p&amp;aring; egne erfaringer og statistikker jeg har set gennem &amp;aring;rene fra vores klienter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;2. En undren, der var s&amp;aring; stor, at med henblik p&amp;aring;&amp;nbsp;at kunne revidere min opfattelse af effekten og mine beregninger for effektiviteten, at&amp;nbsp;jeg ville pr&amp;oslash;ve at finde ophavsmanden ved at s&amp;oslash;ge p&amp;aring; De Gule Sider s&amp;aring; jeg kunne h&amp;oslash;re fra &amp;quot;hestens egen mund&amp;quot; at jeg har taget fejl og jeg kunne f&amp;aring; et mere nuanceret billede end jeg har haft indtil&amp;nbsp;nu.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;3. At jeg herefter fik den oplevelse der indledte mit indl&amp;aelig;g.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;br /&gt;Amino er et DEBAT forum, hvor vi har frihed til at ytre os og undre os og l&amp;aelig;re. Jeg har skrevet dette indl&amp;aelig;g for at l&amp;aelig;re - ikke for at h&amp;aelig;nge DGS ud - det har jeg slet ikke bel&amp;aelig;g for.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men ved kort at remse mine observationer op, har jeg, lige som alle andre Aminoer, mulighed for at f&amp;aring; vendt tingene og blive klogere p&amp;aring; hvordan - i dette tilf&amp;aelig;lde markedsf&amp;oslash;ring kan udf&amp;oslash;res:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Er mine observationer korrekte - holder de vand?&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Er der noget jeg har overset?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Konkluderer jeg&amp;nbsp;forkert? (for mig selv - ikke offentligt)&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Kan vi alle anvende testimonials (eller et speak fra en professionel speaker, der opfattes som et klart testimonial ) p&amp;aring; denne m&amp;aring;de?&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Hvor g&amp;aring;r gr&amp;aelig;nsen?&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Hvis disse sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l ikke h&amp;oslash;rer hjemme p&amp;aring; Amino, s&amp;aring; ved jeg ikke hvad der g&amp;oslash;r.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Venlig hilsen,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Christian&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: De Gule Siders Flyttefirma reklame</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/772162.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 10 Feb 2011 22:50:20 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:772162</guid><dc:creator>Weltström</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/772162.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=772162&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Christian     iMARKETING:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;N&amp;aring;r jeg s&amp;oslash;ger &amp;quot;flyttemand viborg&amp;quot; p&amp;aring; Google og klikker p&amp;aring; annoncen (i h&amp;oslash;jre side) lander jeg p&amp;aring; en side, hvor der ikke kommer en eneste frem p&amp;aring; side 1 der kommer fra Viborg - alle mulige andre steder; men ikke Viborg.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; vi kan dermed konstatere, at det ikke er p&amp;aring; denne m&amp;aring;de han har f&amp;aring;et sine 477 henvendelser.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;

&lt;/p&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;N&amp;aring;r jeg s&amp;oslash;ger p&amp;aring; google kommer der mange annoncer (adwords) frem... Faktisk er alle pladser solgt!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvordan s&amp;oslash;ger du? Hvad mener du med &amp;quot;klikker p&amp;aring; annoncen&amp;quot;, det lyder som om du kun ser een annonce?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;

&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Christian iMARKETING:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;&lt;br /&gt;Herefter udf&amp;oslash;rte jeg en intern s&amp;oslash;gning p&amp;aring; &amp;quot;flyttefirma viborg&amp;quot;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;a href="http://www.degulesider.dk/de-gule-sider/-/q_flyttefirma%20viborg/1/" target="_blank"&gt;http://www.degulesider.dk/de-gule-sider/-/q_flyttefirma%20viborg/1/&lt;/a&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;.... og konstaterede at de 4 f&amp;oslash;rste (alle?) virksomheder, der kommer frem i s&amp;oslash;gningen efter 3 ring svarer med en enslydende voicemail (da jeg &amp;aring;bentbart har ringet uden for &amp;aring;bningstiden).&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Der kommer f&amp;oslash;lgende resultater&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;br /&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;Den s&amp;oslash;gning du linker til er for det f&amp;oslash;rste foretaget fejlagtigt i det du s&amp;oslash;ger efter b&amp;aring;de emne og geografi i samme f&amp;oslash;rste boks. Der er to bokse, en til emne og en til geografi...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Bruger man det rigtigt kommer der&amp;nbsp;13 resultater for&amp;nbsp;&lt;strong&gt;&amp;quot;flyttefirma&amp;quot;&lt;/strong&gt;&amp;nbsp;i&amp;nbsp;&lt;strong&gt;&amp;quot;viborg&amp;quot;&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; jeg ved ikke rigtig hvad man skal svare til det du siger... Er du meget utilfreds med at der m&amp;aring;ske er en person der siger noget der ikke passer n&amp;oslash;jagtigt i en reklame? For hvis det er tilf&amp;aelig;ldet s&amp;aring; er jeg sgu ked af at fort&amp;aelig;lle dig at det nok ikke er f&amp;oslash;rste gang det sker... &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du ved godt at S&amp;oslash;ren Pilmark ikke rigtigt hedder Bahnsen ikke:-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;mvh. Jesper&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: De Gule Siders Flyttefirma reklame</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/772111.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 10 Feb 2011 21:52:39 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:772111</guid><dc:creator>SEO-manden</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/772111.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=772111&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;ved at k&amp;oslash;re data-filtrering i cvr kan jeg se at der er 3 registrerede virksomheder under &lt;a href="http://www.amino.dk/bizz/flytning-koebenhavn"&gt;flyttefirma-branchen&lt;/a&gt;, i postnr. 8800 (viborg) jeg kan dog ikke se hvem.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg syntes ogs&amp;aring; dine konklusioner hviler p&amp;aring; et tyndt efterforskningsmateriale.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;og du b&amp;oslash;r slette dit indl&amp;aelig;g, eller omformulere det til ikke at v&amp;aelig;re insinuerende, men det er jo op ril dig eller moderatorerne.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: De Gule Siders Flyttefirma reklame</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/772085.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 10 Feb 2011 21:06:24 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:772085</guid><dc:creator>Koludabyg</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/772085.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=772085&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;N&amp;aring;r de bliver taget i at bedrage deres kommende kunder, men direkte l&amp;oslash;gne i en radioreklame syntes jeg da det er helt okay.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Men er heller ikke stor fan af DGS og deres pressende s&amp;aelig;lgere, der har det med at overs&amp;aelig;lge deres produkter.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: De Gule Siders Flyttefirma reklame</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/772075.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 10 Feb 2011 20:49:05 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:772075</guid><dc:creator>Weltström</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/772075.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=772075&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Af mere generel observans s&amp;aring; undres jeg over at det &amp;aring;benbart er meget forskelligt hvad der tillades at h&amp;aelig;nge ud p&amp;aring; amino. Det er &amp;aring;benbart ok at kritisere DGS tydeligt. Men ikke andre virksomheder, personer, navne med mere?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvor g&amp;aring;r aminos gr&amp;aelig;nse henne?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh. Jesper&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: De Gule Siders Flyttefirma reklame</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/772009.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 10 Feb 2011 19:39:00 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:772009</guid><dc:creator>Oscar Eg Gensmann</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/772009.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=772009&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Bare et par tanker til din unders&amp;oslash;gelse:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- De Gule Sider er andet end deres online site. Nu kender jeg ikke reklamen og om den besk&amp;aelig;ftiger sig udelukkende med online, men de har ogs&amp;aring; telefonb&amp;oslash;ger (som vi it-folk kan undres over bliver brugt, men det sker), de har s&amp;oslash;gninger og visninger hos en r&amp;aelig;kke eksterne parter (Phillips tv, har k&amp;oslash;rt som 118.dk hos TDC tidligere, widgets m.v.) og andre m&amp;aelig;rkelige eksterne projekter k&amp;oslash;rende til at drive trafik til annonc&amp;oslash;rerne&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Din &amp;quot;interne&amp;quot; s&amp;oslash;gning er kun p&amp;aring; &amp;quot;hvem&amp;quot; og ikke p&amp;aring; &amp;quot;hvem&amp;quot; og &amp;quot;hvor&amp;quot;. Laver man en kategori og lokationss&amp;oslash;gning rigtig giver det 13 resultater og ikke 6:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;http://www.degulesider.dk/search/viborg/flyttefirma/1/&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg skal ikke kunne sige om det &amp;aelig;ndrer p&amp;aring; din teori. Dog ved jeg at DGS benytter sitecatalyst og tracker stort set alt hvad de kan komme til (hvilket kan v&amp;aelig;re en PITA n&amp;aring;r man som konsulent skal levere noget til dem, da sitecatelyst er temmelig kringlet at s&amp;aelig;tte op :), da deres tal er deres vigtigste dokumentation.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Om det s&amp;aring; er en lidt for smart reklamemand/bureau der har taget de 447 henvendelse og lavet en radioreklame for dem og den flyttemand er den absolut bedste case og de 447 henvendelser er samlet p&amp;aring; alle kanaler osv osv aner jeg ikke, men af alle de katalogtjenester jeg igennem tiden har arbejdet for p&amp;aring; forskellige projekter, s&amp;aring; har DGS i h&amp;oslash;j grad v&amp;aelig;ret dem der har brugt flest kr&amp;aelig;fter p&amp;aring; at m&amp;aring;le hvad de leverer til de enkelte kunder og fors&amp;oslash;gt at dokumentere det. Hvordan de k&amp;oslash;rer deres reklamer aner jeg ikke s&amp;aring; meget om. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: De Gule Siders Flyttefirma reklame</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/772001.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 10 Feb 2011 19:28:00 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:772001</guid><dc:creator>P L I</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/772001.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=772001&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Haha, det er vist lidt et retorisk sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l..&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>De Gule Siders Flyttefirma reklame</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/771853.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 10 Feb 2011 16:31:28 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:771853</guid><dc:creator>Christian     iMARKETING</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/771853.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=771853&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej alle sammen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har lige h&amp;oslash;rt en radioreklame for De Gule Sider hvor en flyttemand fra Viborg&amp;nbsp;afl&amp;aelig;gger et testimonial hvori han fort&amp;aelig;ller, at hans firma har f&amp;aring;et 477 henvendelser som f&amp;oslash;lge af deres annoncering i de Gule sider.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;N&amp;aring;r jeg s&amp;oslash;ger &amp;quot;flyttemand viborg&amp;quot; p&amp;aring; Google og klikker p&amp;aring; annoncen (i h&amp;oslash;jre side) lander jeg p&amp;aring; en side, hvor der ikke kommer en eneste frem p&amp;aring; side 1 der kommer fra Viborg - alle mulige andre steder; men ikke Viborg.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; vi kan dermed konstatere, at det ikke er p&amp;aring; denne m&amp;aring;de han har f&amp;aring;et sine 477 henvendelser.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Herefter udf&amp;oslash;rte jeg en intern s&amp;oslash;gning p&amp;aring; &amp;quot;flyttefirma viborg&amp;quot;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;a href="http://www.degulesider.dk/de-gule-sider/-/q_flyttefirma%20viborg/1/"&gt;http://www.degulesider.dk/de-gule-sider/-/q_flyttefirma%20viborg/1/&lt;/a&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;.... og konstaterede at de 4 f&amp;oslash;rste (alle?) virksomheder, der kommer frem i s&amp;oslash;gningen efter 3 ring svarer med en enslydende voicemail (da jeg &amp;aring;bentbart har ringet uden for &amp;aring;bningstiden).&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Der kommer f&amp;oslash;lgende resultater&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Viborg Budservice I/S - Gl. &amp;Aring;rhusvej 239&lt;br /&gt;Viborg Flytteforretning - Gl. &amp;Aring;rhusvej 239&lt;br /&gt;Viborg Ny Flytteforretning - Hedev&amp;aelig;nget 93&lt;br /&gt;Viborg Varetransport ApS - M&amp;aring;gevej 4&lt;br /&gt;Viborg Ny Flytteforretning - Hedev&amp;aelig;nget 93&lt;br /&gt;Viborg M&amp;oslash;beltransport- &amp;nbsp;Markskellet 4&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Og s&amp;aring; er der er ikke flere s&amp;oslash;geresultater.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;br /&gt;En s&amp;oslash;gning i CVR registret viser f&amp;oslash;lgende resultater:&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Viborg Budservice I/S - Gl. &amp;Aring;rhusvej 239 - &lt;strong&gt;Ukendt&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt;Viborg Flytteforretning - Gl. &amp;Aring;rhusvej 239- &lt;strong&gt;Ukendt&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt;Viborg Ny Flytteforretning - Hedev&amp;aelig;nget 93 - &lt;strong&gt;Ukendt&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Viborg Varetransport ApS M&amp;aring;gevej 4 - Her kommer f&amp;oslash;lgende data:&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;VIBORG VARETRANSPORT AF 1/10 ApS&lt;br /&gt;Startdato: 17.09.2010&lt;br /&gt;&lt;strong&gt;Adresse: Jegind&amp;oslash;vej 5&lt;/strong&gt; (Ja, det st&amp;aring;r der)&lt;br /&gt;8800 Viborg &lt;br /&gt;Ingen telefon&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;VIBORG VARETRANSPORT ApS&lt;br /&gt;Startdato: 30.06.1983 &lt;br /&gt;Adresse: M&amp;aring;gevej 4&lt;br /&gt;8800 Viborg - har telefonnummer&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Viborg Ny Flytteforretning&amp;nbsp; - Hedev&amp;aelig;nget 93 - &lt;strong&gt;Ukendt &lt;/strong&gt;- (registreret 2 gange p&amp;aring; DGS)&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Viborg M&amp;oslash;beltransport Markskellet 4 - &lt;strong&gt;Ukendt &lt;/strong&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Alt tyder p&amp;aring;, at uanset, hvordan man s&amp;oslash;ger p&amp;aring; DGS efter en flyttevirksomhed i Viborg, s&amp;aring; lander man i samme firma.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvad synes&amp;nbsp;du om at De Gule Sider bruger dette som et testimonial&amp;nbsp;til at fort&amp;aelig;lle hele Danmark om, hvor meget en virksomhed kan f&amp;aring; ud af at annoncere hos De Gule Sider?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;br /&gt;Venlig hilsen,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Christian&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>