Her følger et såkaldt godt spørgsmål, som der nok vil være 100 forskellige meninger om ...
|
Svaret vil afhaenege 100% af hvilke webshop software der er tale om.
Her følger et såkaldt godt spørgsmål, som der nok vil være 100 forskellige meninger om ...
|
Svaret vil afhaenege 100% af hvilke webshop software der er tale om. |
Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.
De fleste webhostere med respekt for sig selv vil nok sige det er vi... Så det er vi :-) Vi tilbyder rent faktisk en oppetidsgaranti - altså penge tilbage hvis ikke vi holder hvad vi lover. Vi tilbyder hosting på både Windows og Linux og det giver dig mulighed for at vælge en del forskellige shopplatforme. Har du selv gjort dig nogle overvejelser om hvilken shopplatform du skal på? |
Til Joomla kan jeg varmt anbefale RedHosting!
|
Akassenu.dk - Oversigt over A-kasser og fagforeninger i Danmark
Hej igen
|
nu er der andre udbydere som kan levere det man skal bruge, en virtuel server i et andet land er vist lige i overkanten for en shop :-)
|
Kan kun bekræfte Lars i at Redhost.dk er super med oppetid, loadetid og service dbh. Kim |
Nej det vinder du efter min mening intet ved. Måske tvært i mod. Se evt. mit blogindlæg om hvorfor man skal vælge dansk webhosting til danske hjemmesider. :-) |
Hvad med at smide den på http://aws.amazon.com/ec2/, du betaler kun for det som du bruger. Priserne står nederst. |
OK, måske også værd at overveje ... :-) |