Hej alle Jeg leder efter den helt rigtige partner som selvstændigt kan bygge, drive og optimere danmarks bedste webshop eller affiliate site om SSD-diske. Du skal kunne og ville det hele selv. Du skal have erfaringer og resultater som du kan overbevise mig med. Jeg har fundamentet til dig: ssddisk.dk, ssddiske.dk, ssd-disk.dk, ssd-diske.dk, mfl domæner. Dit website kommer fx til at ligge på ssddisk.dk og folk kommer dertil uanset hvordan de staver det (fordi ssd-diske.dk osv. redirecter dertil) Partnerskabet som jeg leder efter er et hvor du står for alt arbejdet og alle beslutningerne. Jeg har for travlt med andre projekter til selv at involvere mig i dette projekt, men ser det alligevel gerne udviklet. Min pris for at levere fundamentet og lidt løbende sparring, hvor jeg hjælper dig så godt jeg kan med gode råd og idé-udvikling, er at jeg får en beskeden procentdel af omsætning eller overskud. Vi forhandler en rimelig løsning, så du kan tjene masser af penge på projektet selv. Lidt historie: Jeg købte de fleste af SSD domænerne for snart 3 år siden da teknologien stadig var helt ny. Jeg købte også flashdiske.dk, flashdisk.dk, flashdrev.dk, ssdkort.dk og ssddrev.dk simpelthen fordi jeg ikke vidste hvad folk ville ende med at kalde det, når teknologien kom på hylderne til realistiske priser. Jeg satte et hurtigt website op på flashdiske.dk med den tanke at det så kunne få lov at ligge der indtil jeg vidste mere og til den tid kunne jeg jo altid skifte spor, redirecte indholdet over til et andet domæne og bruge det som fundament. Det ser ud til at danskerne kommer til at kalde SSD for ssd disk eller ssd harddisk og ikke flashdisk. Og nu er det tiden til at komme i gang. Har du spørgsmål, så skriv til mig eller skriv her i tråden. Henvendelser om samarbejde via privat besked, telefon eller email. Mvh Anders Tlf: 36991367 Email: anders@saugstrup.org |
Hej Anders,
Det lyder som et spændende projekt og gode domæner. Håber du får gang i det, så teknologien ikke kommer og overhaler dig :-).
Med venlig hilsen
Casper Schneidereit