Same shit - different name. |
Same shit - different name!
Brændt barn skyr åbenbart IKKE altid ilden...
Same shit - different name. |
Same shit - different name! |
Kenneth! Det er vel ikke så underligt har du aldrig hørt at mange sælgere skifter job og sælger i den forbindelse andre produkter efter et jobskifte? Der er også en stor verden udenfor e-trade såeeee.............. man må følge med ! john |
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
havede du ikke prøvet LR, ACN, Trendworld, Trendzetter, Shineclub, Optidee & FLP. eller var det en anden
mvh karsten |
Nu hvor Trendworld var en and og fyldt med kopi produkter, så har jeg undersøgt MLM marked lidt nærmere og fandt frem til dette simple koncept. konceptet er i Fashion verden og fra Tyskland. Har set diverse dokumentationer for deres fremstilling af cowboybukser og både set og prøvet dem. Super kvalitet. I danske butikker skulle du nok af med en 500,- for et par gode cowbaybukser, men med dette koncept kan du få dem til under 200,- pr par. Desuden kommer der hele tiden nye modeller og det er altid meget at vælge imellem. Størrelser fra 34 - 54. Jeg kan kun sige at dette her er det mest simple koncept jeg længe har set og uden alle disse mærkelige regler om mindst omsætning og krav til point systemer. Kun ren indtjening plus noget downline bonus og dybde bonus -Ingen indviklede bonus planer -Ingen tvunget køb hver måned -Ingen startpakker -Man kan endda låne produkterne til fremvisning. Indtjening på 3 simple måder. 1. Avance ca 30 % på produkterne 2. Downline Bonus (fra 1 til 5 led) 3. Dybde bonus efter 5 led. Så hvis du vil hører mere, så ring eller skriv info@visionsecurity.dk eller mobil: 31159978 |
Halloej Hr. Dit tilbud lyder meget interessant. Jeg er ivaerksaetter med base i Polen og er begyndt at kigge paa nyt toej som kan genopriske min handel lidt. Markedet herovre har vaeret baseret meget paa dansk outlet som VeraModa, Only, NoaNoa osv. Kan du give mig et resume paa det koncept? - og evt. nye tanker kan vi tage os en lille snak. Med venlig hilsen FashionTrading |
Hvordan er det nu... er du fortsat engageret i det tyske tøj-eventyr eller var det forsikringer du ville udbyde på netværk? Lasse
|
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Er den 8 mdr. gammel? Ahhh walle wup wap - det missede jeg lige i svinget ;-) Men - hva´ er der blevet af tøj-imperiet - operere det fortsat i DK? Lasse |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Se, det var et godt spørgsmål - men et bedre spørgsmål er nok snarere: Kom det nogensinde igang? |