Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Galt med Seo på min side www.din-rejseguide.dk?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

ha´ tålmådighed. Det går lidt tid før google finder din side. Smile

Og feks. dit indlæg om London savner jeg informationer om shoppingmuligheder, overnatnings muligheder og mere detaljeret infomationer om de nævnte seværdigheder.

Men bare bliv ved! Det skal nok lykkes for dig! Smile

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 16:46

Dobbelt post.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:45

Niller93:

Cicoor Host & Saas ApS:

Tjekkede lige din side. Mit forslag er at du får noget mere indhold på. Den er for tynd til at jeg ville komme tilbage. Det gør også din side mere interessant i forhold til Google. Den lugter lidt for meget af affiliate og det er Google ikke vild med.

Tak for rådet :), er godt klar over der skal meget mere på, den er også langt fra færdig :)

huske skriv i fodnoten dit links til din hjemmeside  din rejseguide find din rejse lettest her , gå ind og ret i profil det giver lidt link back

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 67
Fra  Fisk på krogen Skrevet kl. 09:19

Mikael christiansen:

Niller93:

Cicoor Host & Saas ApS:

Tjekkede lige din side. Mit forslag er at du får noget mere indhold på. Den er for tynd til at jeg ville komme tilbage. Det gør også din side mere interessant i forhold til Google. Den lugter lidt for meget af affiliate og det er Google ikke vild med.

Tak for rådet :), er godt klar over der skal meget mere på, den er også langt fra færdig :)

huske skriv i fodnoten dit links til din hjemmeside  din rejseguide find din rejse lettest her , gå ind og ret i profil det giver lidt link back

Mange tak Mikael, hvor er det du ser hvor mangle links man har, som du skrev tidligere i indlægget?

Mvh Niller

http://fiskpaakrogen.dk - fiskegrej og beklædning til gode priser! 

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:54

Hej Niller,

Har kigget på google med søgeordet rejseguide og der kommer Ca. 316.000 resultater op. Måske skulle du koncentrere dig om nogle andre søgeord til at starte med, senere kan du så vende tilbage til rejseguide. Brug google webmaster tool til at hjælpe dig med søgeord.

Der ligger helt sikkert meget arbejde i det, men kan anbefale at du laver en blog på din side om rejsemål og ligger en masse artikler ud. Det skaber en masse trafik og husk så at tilmede dig linkkataloger også med din blog.

Skal også lige siges at ja.. du mangler noget indhold og iformation på din side, skriv en masse om rejser og destinationer, jo mere tekst jo bedre, men husk teksten skal være unik. Ellers gider google ikke kigge forbi din side - det har stor betydning.

Sender dig lige et link til nogle gode linkkataloger jo bedre pagerank de har jo større chance har du for at blive set.

God arbejdsløst!     http://reklamezonen.dk/optimer-seo-selv/

Mvh Michael 

www.reklamezonen.dk

WEBDESIGN - MARKEDSFØRING - SEO - TRYKSAGER - BILREKLAMER - METAL VISITKORT

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:04

Niller93:

Mikael christiansen:

Niller93:

Cicoor Host & Saas ApS:

Mange tak Mikael, hvor er det du ser hvor mangle links man har, som du skrev tidligere i indlægget?

Mvh Niller

Jeg ser her hvor du får dine links fra http://siteexplorer.search.yahoo.com/

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:29

ReklameZonen:

Hej Niller,

Har kigget på google med søgeordet rejseguide og der kommer Ca. 316.000 resultater op. Måske skulle du koncentrere dig om nogle andre søgeord til at starte med, senere kan du så vende tilbage til rejseguide. Brug google webmaster tool til at hjælpe dig med søgeord.

Der ligger helt sikkert meget arbejde i det, men kan anbefale at du laver en blog på din side om rejsemål og ligger en masse artikler ud. Det skaber en masse trafik og husk så at tilmede dig linkkataloger også med din blog.

Skal også lige siges at ja.. du mangler noget indhold og iformation på din side, skriv en masse om rejser og destinationer, jo mere tekst jo bedre, men husk teksten skal være unik. Ellers gider google ikke kigge forbi din side - det har stor betydning.

Sender dig lige et link til nogle gode linkkataloger jo bedre pagerank de har jo større chance har du for at blive set.

God arbejdsløst!     http://reklamezonen.dk/optimer-seo-selv/

Mvh Michael 

Super råd du kommer med der og endnu bedre information på din hjemmeside (lugt sarkasmen).

Undskyld mit sure opstød, jeg udtaler mig ekstremt sjældent om kollegaers kompetencer eller mangel på samme - og jeg undskylder endnu engang hvis jeg tager munden for fuld og fejlbedømmer dig, hvilket jeg måske gør da jeg oprigtigt ikke kender til dine kompetencer. hvilket også betyder at min bedømmelse er baseret på et meget spinkelt grundlag og udelukkende taget ud fra det jeg kan læse her og på dit website. Men når det nu er sagt, så lader det ikke til at du har nogen somhelst idé om hvad det er du har med at gøre - jeg vil ikke gå i detaljer og forklare dig hvor filmen knækker, det burde du selv vide!

Ok, et lille hint der mere er henvendt til den stakkels mand du har sat til at linkbuilde i linkkataloger, end til dig. Lad være, det er i bedste fald spild af tid.

Slut på mavesure kommentarer fra Lars.

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:25

Lars,

Det er fair nok du har din mening, selvom jeg mener der er mange måder man kan lægge tingene ud på...

Nok om det, vi mener af erfaring at linkbuilding bidrager til ens seo optimering af sit website og har set at denne form for online marketing giver resultater - som en lille del af en samlet indsats naturligvis... Men ja, linkbuilding er både omstændigt og kedeligt...

Og hvorfor virker linkbuilding... Af den simple grund at man skaber en masse backlinks (og linker man til dem der har høj pagerank, har man selv større sandsynlighed for selv at få det), det skaber så igen mere trafik til ens site og såfremt tekst, browser kompabilitet, sidetitel og alt det andet er i orden har det en positiv effekt på google.

Men hvis du har nogle gode ideer til Niller, synes jeg du skulle dele dem med os andre.

I øvrigt, selv om filmen er knækket for os Big Smile ...så kan jeg påpege at vores hjemmesider for vores kunder sjovt nok alle sammen ligger på side et eller som minimum side to på google under deres branches relevante søgeord... Sjovt nok ;)

Desuden så nævner I selv på jeres website nozebra.dk under "Sådan arbejder vi" -> "optimering" at i bruger linkbuilding... - hvorfor, når du nu mener det er tidspilde?

Rigtig god weekend herfra :)

www.reklamezonen.dk

WEBDESIGN - MARKEDSFØRING - SEO - TRYKSAGER - BILREKLAMER - METAL VISITKORT

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:39

ReklameZonen:

Lars,

Det er fair nok du har din mening, selvom jeg mener der er mange måder man kan lægge tingene ud på...

Nok om det, vi mener af erfaring at linkbuilding bidrager til ens seo optimering af sit website og har set at denne form for online marketing giver resultater - som en lille del af en samlet indsats naturligvis... Men ja, linkbuilding er både omstændigt og kedeligt...

Og hvorfor virker linkbuilding... Af den simple grund at man skaber en masse backlinks (og linker man til dem der har høj pagerank, har man selv større sandsynlighed for selv at få det), det skaber så igen mere trafik til ens site og såfremt tekst, browser kompabilitet, sidetitel og alt det andet er i orden har det en positiv effekt på google.

Men hvis du har nogle gode ideer til Niller, synes jeg du skulle dele dem med os andre.

I øvrigt, selv om filmen er knækket for os Big Smile ...så kan jeg påpege at vores hjemmesider for vores kunder sjovt nok alle sammen ligger på side et eller som minimum side to på google under deres branches relevante søgeord... Sjovt nok ;)

Desuden så nævner I selv på jeres website nozebra.dk under "Sådan arbejder vi" -> "optimering" at i bruger linkbuilding... - hvorfor, når du nu mener det er tidspilde?

Rigtig god weekend herfra :)

Prøver og forklare du videre formidler ingen viden i disse linkkataloger korte tekster en masse udgående links hvor struktur og form mangler der skabes liv på de sider linker til , større og længere giver mere , ved at tjekke rank er mange ikke indekseret i google hovedgrunden sikkert der er duplikat på mange links kataloger dem der styr på tingene vinder , der er dog håbløs mange der ikke har styr på tingen der er

denne her liste bedre f.eks. http://www.linkkataloger.dk/  der er dog i denne liste over er over 100  der står rank 0 altså nærmest ikke indekseret i google dog kan du se det her hvem der giver bedste

Ikke nok kun med disse her link kaloger for at bliver placeret i google, selv om denne her liste viser hvilken der har meste værdi af link kataloger

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 18:02

Hej igen NillerSmile

Som jeg skrev i en PM til dig, skal du bestræbe dig at lave indlæg på mellem 100 og 200 ord per indlæg.  og som hovedregel må ens søgeord kun være på 3% af mængden af ord på sit inlæg.

100 ord = 3 søgeord.

Vi har et værktøj, hvor vi kan finde ud af, hvor mange, som søger på et bestemt søgeord:

Søgeord

Den bruger jeg meget, når jeg skriver på mine blogs

Mvh. Jette

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)