Lars,
Det er fair nok du har din mening, selvom jeg mener der er mange måder man kan lægge tingene ud på...
Nok om det, vi mener af erfaring at linkbuilding bidrager til ens seo optimering af sit website og har set at denne form for online marketing giver resultater - som en lille del af en samlet indsats naturligvis... Men ja, linkbuilding er både omstændigt og kedeligt...
Og hvorfor virker linkbuilding... Af den simple grund at man skaber en masse backlinks (og linker man til dem der har høj pagerank, har man selv større sandsynlighed for selv at få det), det skaber så igen mere trafik til ens site og såfremt tekst, browser kompabilitet, sidetitel og alt det andet er i orden har det en positiv effekt på google.
Men hvis du har nogle gode ideer til Niller, synes jeg du skulle dele dem med os andre.
I øvrigt, selv om filmen er knækket for os
...så kan jeg påpege at vores hjemmesider for vores kunder sjovt nok alle sammen ligger på side et eller som minimum side to på google under deres branches relevante søgeord... Sjovt nok ;)
Desuden så nævner I selv på jeres website nozebra.dk under "Sådan arbejder vi" -> "optimering" at i bruger linkbuilding... - hvorfor, når du nu mener det er tidspilde?
Rigtig god weekend herfra :)