Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Galt med Seo på min side www.din-rejseguide.dk?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 67
Fra  Fisk på krogen Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogen af jer der kan fortælle mig hvordan jeg forbedrer seo'en på min første affiliate side www.din-rejseguide.dk

Man skulle gerne finde mig på søgeordet: rejseguide - men er slet ikke til at finde på google

Siden er godt nok under opbygning, men synes godt den måtte være til at finde alligevel

Mvh Niller

http://fiskpaakrogen.dk - fiskegrej og beklædning til gode priser! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:16

Uden links findes siden ikke der er kun et ifølge yahoo site seach så ud og videre formidle din hjemmeside over alt ,

huske gerne mere 2-3 linjer tekst på,  forsiden det hjælper også en del uden tekst svært at komme højt op på google

Her er par tips hvordan du kan skaffe links i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 00:46

Som Mikael siger: Links. 

Du ligger på 278'ende side på google på søgeordet Rejseguide, siderne på side 1 har mere end 2500 indgående links, mens du har 1 så der er lige nogle måneders arbejde foran dig der :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 00:47

Dobbeltpost

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 08:33

Som de andre siger, er der rigtig stor konkurrence på lige netop ordet rejseguide. Hele side 1 på Google er fyldt med stærke konkurrenter, som rejsebureauerne, et par statslige hjemmesider, og nogen temmelig omfattende private sider.

Hvis det er din første affilliate-side, så må det siges at være en tabt kamp. Men tab ikke modet, der er andre måder du kan trække besøgende til din rejseside. Hvis du vil ha en bedre chance for at konkurrere på Google, så start ud med nogle lidt mere specifikke søgninger. Nu ser jeg at du har en lille side om Danmark, så du kunne jo f.eks. arbejde hen mod at blive godt rangeret på søgninger omkring nogle meget specifikke feriedestinationer i Danmark :-)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 12:08

Som TheisM skriver, vil jeg også foreslå dig at skrive lidt om specifikke destinationer. Det kunne f.eks. være en guide, der hedder 'billige hoteller i Aarhus' eller lignende. Så er det bare om at give den gas og få skrevet en masse guides og beskrivelser, så skal du nok begynde at dukke op på Google, hvis du samtidig arbejder med linkbuilding og tænker over hvilke søgesætninger, der er relevante for dig. Brug Googles søgeordsværktøj for at se, hvad folket søger på.

Held og lykke :)

Tilmeldt 5. Jan 10
Fra  Fisk på krogen Skrevet kl. 16:18

Mange tak for rådene :)

Hvor finder i de tal om links?

Mvh Niller

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 16:23

Martin :

Som Mikael siger: Links. 

Du ligger på 278'ende side på google på søgeordet Rejseguide, siderne på side 1 har mere end 2500 indgående links, mens du har 1 så der er lige nogle måneders arbejde foran dig der :) 

Hvordan kan du se det? :-)

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 16:28

Tjekkede lige din side. Mit forslag er at du får noget mere indhold på. Den er for tynd til at jeg ville komme tilbage. Det gør også din side mere interessant i forhold til Google. Den lugter lidt for meget af affiliate og det er Google ikke vild med.

Tilmeldt 5. Jan 10
Fra  Fisk på krogen Skrevet kl. 16:37

Cicoor Host & Saas ApS:

Tjekkede lige din side. Mit forslag er at du får noget mere indhold på. Den er for tynd til at jeg ville komme tilbage. Det gør også din side mere interessant i forhold til Google. Den lugter lidt for meget af affiliate og det er Google ikke vild med.

Tak for rådet :), er godt klar over der skal meget mere på, den er også langt fra færdig :)

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)