Du ligger på 278'ende side på google på søgeordet Rejseguide, siderne på side 1 har mere end 2500 indgående links, mens du har 1 så der er lige nogle måneders arbejde foran dig der :)
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Som de andre siger, er der rigtig stor konkurrence på lige netop ordet rejseguide. Hele side 1 på Google er fyldt med stærke konkurrenter, som rejsebureauerne, et par statslige hjemmesider, og nogen temmelig omfattende private sider.
Hvis det er din første affilliate-side, så må det siges at være en tabt kamp. Men tab ikke modet, der er andre måder du kan trække besøgende til din rejseside. Hvis du vil ha en bedre chance for at konkurrere på Google, så start ud med nogle lidt mere specifikke søgninger. Nu ser jeg at du har en lille side om Danmark, så du kunne jo f.eks. arbejde hen mod at blive godt rangeret på søgninger omkring nogle meget specifikke feriedestinationer i Danmark :-)
Som TheisM skriver, vil jeg også foreslå dig at skrive lidt om specifikke destinationer. Det kunne f.eks. være en guide, der hedder 'billige hoteller i Aarhus' eller lignende. Så er det bare om at give den gas og få skrevet en masse guides og beskrivelser, så skal du nok begynde at dukke op på Google, hvis du samtidig arbejder med linkbuilding og tænker over hvilke søgesætninger, der er relevante for dig. Brug Googles søgeordsværktøj for at se, hvad folket søger på.
Du ligger på 278'ende side på google på søgeordet Rejseguide, siderne på side 1 har mere end 2500 indgående links, mens du har 1 så der er lige nogle måneders arbejde foran dig der :)
Hvordan kan du se det? :-)
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjekkede lige din side. Mit forslag er at du får noget mere indhold på. Den er for tynd til at jeg ville komme tilbage. Det gør også din side mere interessant i forhold til Google. Den lugter lidt for meget af affiliate og det er Google ikke vild med.
Tjekkede lige din side. Mit forslag er at du får noget mere indhold på. Den er for tynd til at jeg ville komme tilbage. Det gør også din side mere interessant i forhold til Google. Den lugter lidt for meget af affiliate og det er Google ikke vild med.
Tak for rådet :), er godt klar over der skal meget mere på, den er også langt fra færdig :)