Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vudering af websidelogo

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi har lavet vores eget design til vores webshop, der skal sælge knæklys. Håber I vil komme med noget konstruktiv kritik omkring det.

Proteinpulver-test.dk - Proteinpulver test 2013

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 17:24
Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 17:30

Hejsa

Min første indskydelse er at teksten er Party-Light, men det synes jeg ikke lige at farverne er. Jeg synes der skal nogle flere farver på, for det er vel det i vil sælge: Fest og farver.

Håber at i kan bruge mit input. Held og lykke med projektet, det lyder spændende.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 17:38
Hej, Mit første indtryk var at det var et logo tilhørende et smykkefirma. Det midterste med tekst passer rigtig, rigtig godt til! Jeg ville dog have ændret det i siderne så dét evt var knæklys istedet, men hvor knæklysende stadig er dér hvor det nuværende er .. hvis du forstår?? :-) Min personlige mening. Vh Casper Poulsen
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:45

Hejsa!

Det er alt for intetsigende og flyvsk. Lad andre om denne opgave og forkusér på hvad i kan i foretagendet :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 17:57

Hejsa

Hvad med at sætte Party-Light ind som tekst på et knæklys i stedet for ville være mere sigende, jeg er ikke designer, men det du har lavet er iorden, bare ikke lige til det du skal bruge det til og som en af de andre også siger....flere farver

Best regards

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:03

Admitted.. knæklyset gjorde mig nysgerrig da jeg ikke har lavet lignene før :-) Jeg har en masse idéer, men da jeg ikke selv skal bruge det vil jeg gerne donere det til jer gratis hvis i ønsker det. Bare smid en PM

Råt udkast*

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 18:38

M.P:

Admitted.. knæklyset gjorde mig nysgerrig da jeg ikke har lavet lignene før :-) Jeg har en masse idéer, men da jeg ikke selv skal bruge det vil jeg gerne donere det til jer gratis hvis i ønsker det. Bare smid en PM

Råt udkast*

Var der nogle er sagde super fedt logo? :-)

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 19:20
Virkelig, lækkert lavet, M.P!
Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:57

Hejsa,

Kan sagtens følge ideen, men må sige at logoet ikke duer, set fra et synspunkt som hedder identitet og markedsføring.

• Logoet ser ikke særlig professionelt ud.

• Der er ikke nogen særlig stor genkendelighed i logoet - det skiller sig ikke ud på den gode måde.

• I praksis til tryksager og til en hjemmeside, vil det være nærmest ubrugeligt. Det vil være svært at implementere i en tryksag eller hjemmeside, bla. på grund af form, opløsning etc.

Jeg må sige at man bør overlade det til en fagmand, hvis man ikke selv er så erfaren med den slags ELLER nøjes med at lave det så simpelt så muligt. Simpelt er altid godt og virker!

Og beklager hvis det lyder hårdt, det er ikke meningen at høvle det ned på nogen måde, men udtrykker min mening lige ud og det er ment positivt i sidste ende =)

MP er i den rigtige retning med hans logo oplæg. Simpelt - we like... dog måtte den grønne tekst godt være en anelse kraftigere, for at give den mere pondus og læsbarhed - især fra lidt afstand (godt på en bilreklame f.eks eller lign.)... Og så havde jeg valgt en lilla, blå (blå signalere i øvrigt seriøsitet viser undersøgelserne) eller en farve som er lidt stærkere og ikke "forsvinder" så nemt på især hvid baggrund...

Du er velkommen til at læse lidt om logo og markedsføring på vores hjemmeside og se om det giver noget inspiration: http://reklamezonen.dk/logo-design/

-Michael

Vi sender gerne et gratis eksemplar af metal visitkort til alle der er interesserede.

Hvis du vil have et eksemplar tilsendt, så smid en mail til os på info@reklamezonen.dk eller brug kontaktformularen på vores website: www.reklamezonen.dk

www.reklamezonen.dk

WEBDESIGN - MARKEDSFØRING - SEO - TRYKSAGER - BILREKLAMER - METAL VISITKORT

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)