Hejsa,
Kan sagtens følge ideen, men må sige at logoet ikke duer, set fra et synspunkt som hedder identitet og markedsføring.
- Logoet ser ikke særlig professionelt ud.
- Der er ikke nogen særlig stor genkendelighed i logoet - det skiller sig ikke ud på den gode måde.
- I praksis til tryksager og til en hjemmeside, vil det være nærmest ubrugeligt. Det vil være svært at implementere i en tryksag eller hjemmeside, bla. på grund af form, opløsning etc.
Jeg må sige at man bør overlade det til en fagmand, hvis man ikke selv er så erfaren med den slags ELLER nøjes med at lave det så simpelt så muligt. Simpelt er altid godt og virker!
Og beklager hvis det lyder hårdt, det er ikke meningen at høvle det ned på nogen måde, men udtrykker min mening lige ud og det er ment positivt i sidste ende =)
MP er i den rigtige retning med hans logo oplæg. Simpelt - we like... dog måtte den grønne tekst godt være en anelse kraftigere, for at give den mere pondus og læsbarhed - især fra lidt afstand (godt på en bilreklame f.eks eller lign.)... Og så havde jeg valgt en lilla, blå (blå signalere i øvrigt seriøsitet viser undersøgelserne) eller en farve som er lidt stærkere og ikke "forsvinder" så nemt på især hvid baggrund...
Du er velkommen til at læse lidt om logo og markedsføring på vores hjemmeside og se om det giver noget inspiration: http://reklamezonen.dk/logo-design/
-Michael
Vi sender gerne et gratis eksemplar af metal visitkort til alle der er interesserede.
Hvis du vil have et eksemplar tilsendt, så smid en mail til os på info@reklamezonen.dk eller brug kontaktformularen på vores website: www.reklamezonen.dk