Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vudering af websidelogo

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er flot, men passer måske ikke til jeres produkt. Der skal, efter min meningen, nogle flere farver med når det nu omhandler knæklys.

Held og lykke med projektet..

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:53

ReklameZonen:
Og så havde jeg valgt en lilla, blå (blå signalere i øvrigt seriøsitet viser undersøgelserne) eller en farve som er lidt stærkere og ikke "forsvinder" så nemt på især hvid baggrund...

1. du har ikke brug for at signalere seriøsitet, når du sælger knæklys - så har du brug for at signalere fest.

2. Hvem sider baggrunden skal være hvid. Der er ofte ret mørkt, når man bruger knæklys. Sort eller festlig mørk baggrund vil hjælpe den neongrønne meget.

Derudover er det rigtigt, at der skal en fagmand til at kigge næremre på sagen. Den neongrønne kan formentlig ikke blandes i CMYK, og egner sig derfor ikke til tryk - med mindre man er parat til at putte en 5. farve på hver gang - og det koster altså ekstra.
En dygtig grafiker vil kunne lave neoneffekten som illusion med trykbare farver.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:58

Andreas Linde:

Hmm jeg er ikke vild med det. 

Jeg synes du skal kigge på upstarts logo-tilbud til 398 kroner 

De har lavet vores logoLinde-media, og vi er MEGET tilfredse! 

I det tilfælde er det ikke en ret god reference til Upstart logo, for jeg synes bestemt ikke Linde Media's logo er ret pænt. Så synes jeg vel nærmest bedre om det der party logo.

Men M.P's rå udkast ser dog bedre ud end begge.

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 01:35

1. Det her med seriøstieten var blot en konstatering, som jo kan nævnes når man alligevel skriver indlægget, det kunne jo være der var andre der kan bruge det til noget.

2. Yes, på en hjemmeside, egner sort sig fint, men på andet medie som faktura, brevpapir o.lign. egner det sig rigtig dårligt. Det er i hvert fald sjældent jeg har fået en sort faktura ind ad brevsprækken og mener at man bør tage de ting med og tænke længere frem, når man designer sit firmas fremtidige logo. Og et rigtig godt logo kan gøre sig i både positiv og negativ.

Optimalt set, så kan det klares at lave logoet's neon farver i pantone farver og derved spare omkostninger til tryk. Og ja, det kan sagtens laves som illusion.

-Michael

www.reklamezonen.dk

WEBDESIGN - MARKEDSFØRING - SEO - TRYKSAGER - BILREKLAMER - METAL VISITKORT

Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:25

Tusind tak for jeres feedback! Mega fedt design M.P., har selvfølgelig sendt dig en PM (:

Proteinpulver-test.dk - Proteinpulver test 2013

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)