Der står: "Jo længere aftale, des billigere bliver det" Men det gør det jo ikke, kan jeg regne ud. Den månedlige ydelse bliver bare lavere, men det bliver ikke billigere. Ja for den person at afdrage pr. måned, der står ingen steder at telefonen bliver billigere, men har sendt din kritik på dette punkt videre, da jeg åbenbart kan forstå at dette kan misforståes som telefonen bliver billigere.
Sjovt, jeg har det på nøjagtig samme måde, bare omvendt :o) Hvordan kommer du frem til at sagligheden mangler? jeg svarer på din kritik med fyldestgørende svar, hvor jeg forklarer hvordan det hænger sammen?
Dette er for mig at se, ganske sagligt og jeg synes at dine svar i dette indlæg rummer mere saglighed end dine forrige indlæg, så det er jo ganske rart at kunne debattere på et niveau, hvor der begrundes for de svar man giver og kommer med mere fyld på, end bare en hurtig punchline... Mvh
Carsten
|
Hej Igang
Så har jeg yderligere svar til dig...
De 66 kr. er 1 x alm. regningsgebyr på 39 kr. plus pbs 5 x 5.32 kr. Det er de 66 kr. som er det første halve år hvor man er binding på abonnementet også.
Samtidig med at man så betaler de 249 kr. som er oprettelsesafgift for alm. køb af mobil og abonnement.
Udover dette, bliver det faktisk også billigere jo længere tid man binder sig på en smart aftale, de har den præcise faktor i butikkerne, så hvis du skal have den præcise faktor, er det et besøg i en butik der skal til.
Så det jeg har skrevet tidligere med at det ikke bliver billigere, viser sig at være ukorrekt information jeg har givet!
Så smart aftalen er gratis at oprette
Du betaler ikke noget i PBS gebyr
Jo længere tid du lader smart aftalen løbe over jo billigere bliver telefonen for dig.
Så om der skal læses indenad (hvordan man så end gør det?) det tror jeg altså ikke er nødvendigt.
Hvis der fortsat er tvivl, vil jeg gøre mit bedste for at besvare de spørgsmål der måtte opstå.
Med venlig hilsen
Carsten C.