Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slogan/velkomsthilsen på mannequin-webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Min mand sidder og designer ny webshop til sit og en partners mannequinfirma. De vil gerne have et slogan, der fortæller hvor professionelle og billige de er.

Kunderne i butikken har indtil videre været nogle lidt anderledes firmaer end de havde forventet. De havde regnet med at modtage ordrer fra butikker, som skulle bruge mannequiner i deres vinduer og til eksponering af varerne inde i forretningen. Men de har i stedet solgt en del til fotografer, museer, privatpersoner, offentlige institutioner, m.fl. som har købt et mindre antal pr. ordre.

Disse kunder er sikkert kommet fordi de er gået udelukkende efter prisen, som er en af de billigste på danske webshops. De vil selvfølgelig gerne stadig sælge til den type kunder, men vil også gerne opnå et lidt mere professionelt image og kunne tilbyde professionelle løsninger til store butikskæder = massiv stigning i omsætning.

Mannequinsortimentet kan konkurrere med de øvrige store konkurrenter både i kvalitet og udseende, men da varerne leveres direkte fra fabrik og meget af arbejdet udføres selv, produktfotografering, webshophåndtering, markedsføring, m.m. kan priserne presses ned, hvor de andre ikke kan eller vil være med. Det gør at de står rigtig godt, men firmaet er nyt og ikke så kendt.

Den første tid med shoppen har været lærerig og erfaringer herfra gør at de nu er gået i gang med nye tiltag, bl.a. et nyt og mere professionelt og stilet design, samt et meget større fokus på brugervenlighed. Når webshoppen version 2.0 er oppe, vil de have lavet nogle flotte kataloger i samme design og så ellers i flæsket på butikskæderne.

Firmaet hedder Manneking.dk. De ønsker et slogan eller måske en kort velkomsthilsen, som i forbindelse med firmanavnet/logoet tydeliggør kort og præcist hvem og hvad de er og som henvender sig til alle typer kunder, både STORE og små. 

Har I nogle gode forslag, vil de tage imod med kyshånd, da de er ved at gå helt kolde i brainstorm processen.  :-)

- Tusind tak.

Mvh Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:40

hva med "lækre manniquinner til lækre priser."

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:12

Manneking.dk - King of mannequin (sloganet gør det lettere at huske stavemåden).

En plat og amatøragtig kunne være:

Manneking.dk - dukker op alle vegne (men lad være med at bruge den - den er lidt for "sjov").

mvh Hans

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:54

Et par hurtige skud fra hoften:

1)

Billige Mannequin-dukker

2)

Billige Mannequin-modeller

3)

Mannequin-modeller, der sælger varen

Flere forslag følger (måske).

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Skrevet kl. 13:04

Hej SEO++, Hans og Thomas

Mange tak for jeres ideer. Jeg kan sagtens følge dig, Hans, i at det er smart at benytte ordet King i sammenhængen, for at kunderne bedre kan huske firmaet og vende tilbage. Den vil vi have med i puljen.

Thomas, jeg kan godt lide dit forslag: Mannequin-modeller, der sælger varen. Jeg tænker umiddelbart at omformulere den lidt i retning af: Vi sælger mannequiner, der sælger dine varer.

Hvordan lyder det? Andre forslag?

Mvh Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:44

Pernille:

Hej SEO++, Hans og Thomas

Mange tak for jeres ideer. Jeg kan sagtens følge dig, Hans, i at det er smart at benytte ordet King i sammenhængen, for at kunderne bedre kan huske firmaet og vende tilbage. Den vil vi have med i puljen.

Thomas, jeg kan godt lide dit forslag: Mannequin-modeller, der sælger varen. Jeg tænker umiddelbart at omformulere den lidt i retning af: Vi sælger mannequiner, der sælger dine varer.

Hvordan lyder det? Andre forslag?

Mvh Pernille

Hej igen Pernille

Din (noget længere) version er der vel ikke noget i vejen for, men et slogan eller en såkaldt pay-off må meget gerne være så kortfattet som muligt, og hvis du tænker lidt mere over det, vil du sikkert give mig ret i, at den længere version ikke tilføjer noget til den kortere version.

Hvis I skriver jeres firmanavn og derefter "Mannequin-modeller, der sælger varen", så er I dækket ind, kortfattet og klart og tydeligt.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Skrevet kl. 11:23

Hej Thomas

Mange tak for dine input igen. Min mand er helt enig med dig. Han syntes, som du også skriver, at mit reviderede forslag bliver for langt. Jeg forstår helt sikkert hvad du mener med at det ikke tilføjer ekstra værdi til sætningen.

Det har været en stor hjælp og vi har nu fået fornyet inspiration til diskussionen. Tak skal du have.

Med venlig hilsen

Pernille

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:50

Det var så lidt! :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)