Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Global Network?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Blev kontaktet telefonisk af sælger fra Global Network .

Denne mente, at netop lige jeg havde den profil de manglede i en netværks-gruppe. Det lyer naturligvis besnærende, men blev alligevel lidt skeptisk, da damen i telefonen ikke havde mulighed for at sende noget materiale. Hun kunne sende en tilmelding sagde hun!

Selvom jeg efterhånden synes, der ikke går en dag uden jeg bliver ringet op med mere eller mindre obskure forslag fra alle mulige, der kun vil mit firma og jeg det bedste, er jeg også opmærksom på, at man jo ikke skal afvise alt...

Nogle Amino´er, der kan bidrage med erfaringer om det pågældende firma/set-up?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 14:43

Brian Schou Larsen:

... da damen i telefonen ikke havde mulighed for at sende noget materiale. Hun kunne sende en tilmelding sagde hun!

Du skulle bare have givet dem et godt tilbud på nogle flyers!

:-)

Jeg tror de er som alle andre netværksgrupper - det kommer an på hvem man er i netværk med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:45

Jakob Ingeberg:

Du skulle bare have givet dem et godt tilbud på nogle flyers!

:-)

Ja, for pokkerBig Smile
Men de må jo selv være i en forkert eller måske slet ingen netværksgruppe, når de ikke har fået lavet det endnu!Big Smile

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:33

Brian Schou Larsen:

Blev kontaktet telefonisk af sælger fra Global Network .

Denne mente, at netop lige jeg havde den profil de manglede i en netværks-gruppe. Det lyer naturligvis besnærende, men blev alligevel lidt skeptisk, da damen i telefonen ikke havde mulighed for at sende noget materiale. Hun kunne sende en tilmelding sagde hun!

Selvom jeg efterhånden synes, der ikke går en dag uden jeg bliver ringet op med mere eller mindre obskure forslag fra alle mulige, der kun vil mit firma og jeg det bedste, er jeg også opmærksom på, at man jo ikke skal afvise alt...

Nogle Amino´er, der kan bidrage med erfaringer om det pågældende firma/set-up?

NoJa fra Ringsted.

Spar dine penge til noget bedre.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

http://www.raad-mal.dk/erhverv

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 15:32

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Ja fra Ringsted.

Spar dine penge til noget bedre.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

http://www.raad-mal.dk/erhverv

Er det noget du vil uddybe lidt? Så vil jeg blive meget glad. Jeg er nemlig også blevet kontaktet, og umiddelbart ligner de alle andre netværksgrupper.

Mvh

Hillesen

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 15:41

Hej Hillesen. 

Fakta er, at netværksgrupper alene er så gode, som de medlemmer den indeholder. 

Hvis du forventer, at du kan deltage i en netværksgruppe, og så kommer kunderne bare væltende, uden at du selv skal byde ind med dit eget netværk, så tror du fejl. 

Networking er hårdt arbejde, men det KAN være en god forretning. Deltag i en gruppe i minimum et halvt år, så skaber du tillid til din person og dine evner, og gruppen kan lukrere på din viden/dit netværk - på den måde bygger i SAMMEN et større og mere dynamisk netværk. 

Kim

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 16:13

Kim Gregersen:

Hej Hillesen. 

Fakta er, at netværksgrupper alene er så gode, som de medlemmer den indeholder. 

Hvis du forventer, at du kan deltage i en netværksgruppe, og så kommer kunderne bare væltende, uden at du selv skal byde ind med dit eget netværk, så tror du fejl. 

Networking er hårdt arbejde, men det KAN være en god forretning. Deltag i en gruppe i minimum et halvt år, så skaber du tillid til din person og dine evner, og gruppen kan lukrere på din viden/dit netværk - på den måde bygger i SAMMEN et større og mere dynamisk netværk. 

Kim

Tror du har meget ret Kim. Og jeg tror også vi bliver bedre og bedre til at bruge hinanden i netværk efterhånden som vi øver os.

Som viis (og død) Kineser sagde: Har jeg 1 æg og du har 1 et æg og vi bytter, har vi begge 1 æg. Har jeg 1 ide og du har 1 ide og vi bytter, har vi begge 2 ideer.

Det vist bare så dansk at være forberedt på at blive snydt :-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:23

Hermed et lille bidrag omkring en professionel networkers død, nemlig Pronetwork.

http://www.t2-management.dk/nyheder/pronetwork-lukker-og-slukker.html

Det er er bl.a. meget afgørende at man som networker har den indstilling, hvor man spørger sig selv først hvad kan jeg bidrage med ?? og derefter efterlyser fordele for en selv.

Men selv med den indstilling hos diverse deltagere går mange/de fleste i opløsning. Eneste vindere er de "professionelle netværks udbydere", som scorede kassen ved at oprette diverse grupper.

Jeg er ihvertfald selv så afklaret, at jeg ikke foreløbig og måske aldrig skal prøve nogle af disse, og hvis så tror jeg det skulle være et landsdækkende webshop med fokus på viden/erfa og med udgangspunkt i f.eks. branche, emne m.m. Alt andet fører ingen steder hen.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

www.raad-mal.dk/referencer

Fra Frederikssund
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:45

Kære Brian.

Jeg har læst hele tråden og er klar over at den er over et halvt år gammel.

Jeg blev kontaktet i begyndelsen af januar 2012 fra samme netværk.

De mente at jeg netop havde lige den profil de manglede i deres netværk... (Det lyder forbavsende ens ikke?)

Jeg fik indtryk af at de ville  invitere mig til at holde et oplæg om hvordan jeg netværker som korrekturlæser og oversætter, så det tænkte jeg videre over og overvejede hvordan jeg kunne fremlægge på en spændende måde.

Inden jeg ringede tilbage havde jeg lige snuset lidt rundt på internettet. Jeg fandt blandt andet en person fra et netværk der endnu ikke er oppe at køre, og hvis formand er sygemeldt. Vedkommende fortalte mig naturligvis om hvilke firmaer der i hendes øjne ville have fordel af at deltage, og hun var også helt klar over at hun intet aner om oversætteres vilkår. Hun ville dog lige pointere at hver gang kostede 150 kr for morgenmaden, og så naturligvis over 7000 kr om året i medlemsgebyr.

Da jeg ringede tilbage til personen som kontaktede mig, spurgte jeg ind til hvad jeg kunne byde ind med, jeg skulle rejse mig op og sige mit navn, og firmaets på under et minut. Så meget skulle mit 'oplæg' altså fylde. Da jeg spurgte ind til prisen indrømmede han at morgenmaden og lokalerne kostede 100 kr. (Der er ikke meget invitation over at man selv skal betale for første gang morgenmad)

Jeg bad ham om at sende mig informationer på computeren, de var meget mangelfulde.
Han har stadig ikke nævnt med et ord at det ville koste mit nyopstartede enkeltmandsfirma over 7000 kr om året.
Jeg er så heldig at det ikke ville være et problem, men hensigten med netværket ville være at skaffe flere kunder, og jeg har alle de kunder jeg kan håndtere. Desuden har jeg et glimrende netværk igennem alle de andre aspekter af min tilværelse, og de koster ingenting.

Jeg har derfor besluttet mig for at deltage i den første morgenmad, formedelst 100 kr og derefter takke nej til resten.

Jeg ville være interesseret i at høre andre der har erfaring med Global Network.
Med venlig hilsen
Lea Thume
Thume Translations

www.thume.dk

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 15:55

Jeg har siddet med i flere af deres grupper.

Og det er da meget hyggeligt med noget fælles morgenmad, 2 gange om mdr, men det var også alt der kom ud af det. Der er sikkert nogen af deres grupper der er gode, men dem jeg har haft med at gøre var ikke noget ved.

Synes også at det er lidt dyrt for 24 gange morgenmad, og jeg er godt klar over at man kan besøge alle de andre grupper også.

For mig gav det ikke noget, på den ene eller anden måde.

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)