Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Global Network?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

ikke alene får de ikke mig som kunde.. det giver jo sig selv... Network er noget vi alle bruger uanset om det er firma network eller privat.

Uanset  :-)

Naturligvis har jeg et netværk...Maler, mure, det offentlige, foreninger ,rengøring til private, erhvervsrengøring osv osv.. Som håndværkerer i 20 år er det ligesom noget der giver sig selv..

Og ja naturligvis deler man i sådanne networks.. både det gode og det dårlige.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 12:42

Den gang jeg droppede det var de på vej væk fra at det var centralt til at der skulle være franchisetagere i hver enkelt by. Hvis de kører det på den måde stadigvæk kan der sikkert være meget stor forskel på kvaliteten af produktet i den enkelte by. Hvis der er nogen som er medlem kan de måske fortælle om det stadigvæk er sådan.

Jeg har prøvet det og syntes det blev for dyrt både økonomisk og tidsmæssigt fordi jeg så 100% procent forretningsmæssigt på det. Nogle medlemmer brugte det som en hyggeklub og for dem har det måske været ok.

Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:27

En pengemaskine i min verden. Jeg fik mig (desværre) meldt ind, men har efter ET møde ikke længere mulighed for at komme pga. arbejde. Jeg forhørte mig om fortrydelsesret pga. den lidt specielle situation, men de vil ikke lade mig slippe for fuldt kontingent. Synes det er lidt groft.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 23:08

jeg har både deltaget i gode og dårlige netværksgrupper hos Global Networks

- og, som for alle andre netværk, så afhænger det af, hvem der står for netværket, og medlemmerne heri

- så, tag på besøg og mærk hvordan stemningen og ´kemien´ er 

- når det drejer sig om betalte netværk, så er der også andre, som kan være relevante, bla. BNI, som også findes i nogle af de større byer

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)