Global network bliver også ved med at kontakte os med påstand om, at have en masse kunder, som efterspørger lige netop et eventbureau. Min erfaring med netværk er, at bare fordi man er i en netværksgruppe med andre firmaer, kan man ikke umiddelbart henvise og anbefale disse firmaer, da man absolut ingen "praktisk" erfaring har med dem og derfor ikke kan sige, om de er anbefalelsesværdige. Der kræver en masse arbejde og tid før end dette giver udbytte. Hvis Global Network var så god en idé, så ville medlemmerne vel selv kontakte sit netværk og tage dem med, men sjovt nok er det altid Global Netværk som ringer med telefonsalg. Jeg tror ikke på det - brug i stedet pengene på noget sponsorat og få derigennem opbygget et loyalt netværk, f.eks. ved at dele andre oplevelser med netværket - f.eks. den lokale sportsklub. Så får I formodentlig også en masse loyale fans med i jeres kundepotentiale. Jeg skal sige, at jeg ikke har deltaget i et Global Netværk møde, men de går mig lidt på nerverne, når de bliver ved med at ringe med den samme påstand...
|
SuperEvent:Min erfaring med netværk er, at bare fordi man er i en netværksgruppe med andre firmaer, kan man ikke umiddelbart henvise og anbefale disse firmaer, da man absolut ingen "praktisk" erfaring har med dem og derfor ikke kan sige, om de er anbefalelsesværdige. Der kræver en masse arbejde og tid før end dette giver udbytte
Lige præcis hvordan skal man som firma kunne anbefale og stå inde for nogle, man ingen kendskab har til ?
Ib Abildgaard
Råd & Mal