Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Global Network?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Blev kontaktet telefonisk af sælger fra Global Network .

Denne mente, at netop lige jeg havde den profil de manglede i en netværks-gruppe. Det lyer naturligvis besnærende, men blev alligevel lidt skeptisk, da damen i telefonen ikke havde mulighed for at sende noget materiale. Hun kunne sende en tilmelding sagde hun!

Selvom jeg efterhånden synes, der ikke går en dag uden jeg bliver ringet op med mere eller mindre obskure forslag fra alle mulige, der kun vil mit firma og jeg det bedste, er jeg også opmærksom på, at man jo ikke skal afvise alt...

Nogle Amino´er, der kan bidrage med erfaringer om det pågældende firma/set-up?

Global network bliver også ved med at kontakte os med påstand om, at have en masse kunder, som efterspørger lige netop et eventbureau.

Min erfaring med netværk er, at bare fordi man er i en netværksgruppe med andre firmaer, kan man ikke umiddelbart henvise og anbefale disse firmaer, da man absolut ingen "praktisk" erfaring har med dem og derfor ikke kan sige, om de er anbefalelsesværdige. Der kræver en masse arbejde og tid før end dette giver udbytte.

Hvis Global Network var så god en idé, så ville medlemmerne vel selv kontakte sit netværk og tage dem med, men sjovt nok er det altid Global Netværk som ringer med telefonsalg.

Jeg tror ikke på det - brug i stedet pengene på noget sponsorat og få derigennem opbygget et loyalt netværk, f.eks. ved at dele andre oplevelser med netværket - f.eks. den lokale sportsklub. Så får I formodentlig også en masse loyale fans med i jeres kundepotentiale.

Jeg skal sige, at jeg ikke har deltaget i et Global Netværk møde, men de går mig lidt på nerverne, når de bliver ved med at ringe med den samme påstand...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:13

SuperEvent:
Min erfaring med netværk er, at bare fordi man er i en netværksgruppe med andre firmaer, kan man ikke umiddelbart henvise og anbefale disse firmaer, da man absolut ingen "praktisk" erfaring har med dem og derfor ikke kan sige, om de er anbefalelsesværdige. Der kræver en masse arbejde og tid før end dette giver udbytte

Yes

Lige præcis hvordan skal man som firma kunne anbefale og stå inde for nogle, man ingen kendskab har til ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 129
Fra  Morning Train Skrevet kl. 11:52

Jeg kan nu sige at 80% af vores kunder kommer igennem Global Network. og det handler jo ikke kun om kunder. Den vidensdeling og ny energi det giver at gå til netværksmøder er også guld værd. - Om Global Network så er bedre eller dårligere end andre lignende firmaer, ved jeg ikke. Men vores tid og penge er ihvertfald givet rigtig godt ud.

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 03:32

Hej.

Jeg fik samme smørre.

Du er lige den vi mangler.

Jeg tænkte at jeg gerne ville bruge en tidlig morgen på at se hvad det var for noget.

Der var ikke noget info man kunne få tilsendt..og efter længere debat fik jeg prisen at vide. 7000 kr.

Hvert møde 100 + moms

Men jeg kunne komme gertis og se hvad det her var for noget..

Hun ville lige sende mig en bekræftigelse så hun fik min mail..

Fik den rimeligt hurtigt.. Fandt pdf. med faktura... og sad lige og skulle til at betale den over netbank... ( syntes det var lidt påmasende at skulle betale en faktura senest efter 8 dage fra modtagelse.. Mødet er først aftalt til sidst i dec 12..)

Ny mail kommer... Forkert invitiation til mødet... Nå ja pyt man er vel menneske.. kort efter ny mail.. forkert faktura nummer... hmm

Syntes det begynder at lugte lidt.. uproff...ugennemtænkt eller bare amatøragtigt...

Tog en hurtig beslutning og afmeldte mig med det samme..

Nu sidder jeg og læser jeres indlæg...og tænker..

7000,- for hvad ?

Man skal selv gøre arbejdet...uanset

og som svar på min afmelding...  "umenneskelig mennesker kan vi ikke bruge til noget alligevel

Din virksonhed vil nu stå som lukket i vores database og du vil dermed ikke få mulighed for at besøge global-network igen."

Af en eller anden grund tror jeg det var den rigtige beslutning jeg tog.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 09:43

Det sidste bemærkning er bestemt ikke smart. Så er de da sikker på at de ikke får dig som kunde nogensinde.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:13

Have & Handymand:

Hej.

Jeg fik samme smørre.

Du er lige den vi mangler.

Jeg tænkte at jeg gerne ville bruge en tidlig morgen på at se hvad det var for noget.

Der var ikke noget info man kunne få tilsendt..og efter længere debat fik jeg prisen at vide. 7000 kr.

Hvert møde 100 + moms

Men jeg kunne komme gertis og se hvad det her var for noget..

Hun ville lige sende mig en bekræftigelse så hun fik min mail..

Fik den rimeligt hurtigt.. Fandt pdf. med faktura... og sad lige og skulle til at betale den over netbank... ( syntes det var lidt påmasende at skulle betale en faktura senest efter 8 dage fra modtagelse.. Mødet er først aftalt til sidst i dec 12..)

Ny mail kommer... Forkert invitiation til mødet... Nå ja pyt man er vel menneske.. kort efter ny mail.. forkert faktura nummer... hmm

Syntes det begynder at lugte lidt.. uproff...ugennemtænkt eller bare amatøragtigt...

Tog en hurtig beslutning og afmeldte mig med det samme..

Nu sidder jeg og læser jeres indlæg...og tænker..

7000,- for hvad ?

Man skal selv gøre arbejdet...uanset

og som svar på min afmelding...  "umenneskelig mennesker kan vi ikke bruge til noget alligevel

Din virksonhed vil nu stå som lukket i vores database og du vil dermed ikke få mulighed for at besøge global-network igen."  

Af en eller anden grund tror jeg det var den rigtige beslutning jeg tog.

Griner lidt af dine kommentarer, bl.a. fordi du afslutter med at tro istedet for at bruge et absurd lavt beløb for at undersøge det. 

Man skal selv gøre arbejdet, for fanden...Havde du forventet at andre gjorde det for dig? Det handler jo om netværk hele vejen igennem, og hvis du ikke føler at netværk kan gavne dig, jamen så har du da nok valgt rigtigt. Generelt er netværk bare en del af rigtig manges hverdag.

Hvad er det for info du gerne vil have tilsendt...Jeg hører til dem der mener at man kun får den rette info ved at være til stede, det handler jo om at netværke med andre, og her er det lidt svært at give info på forhånd om hvad andre kan hjælpe med eller har brug for hjælp til.

Svaret fra Global Network virker heller ikke for smart, det virker som et svar der står for hende din kontaktpersons "egen regning". 

Det er ikke en skam at sige nej...det er bare pokkers ærgerligt ikke at vide hvad man siger nej til Wink

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:36

Tror ikke at den sidste sætning er en hun har klappet af med ledelsen. Men spørgsmålet er om ikke tiden er løbet fra sådan generelle netværksgrupper? LinkedIn og de andre ting der foregår på nettet dækker vel behovet for generel networking. Hvorimod jeg tror at faglige netværk stadigt vil vil have relevans ved fysiske møder.

Er der nogen der har en mening om det hører jeg det gerne

Fra Frederikssund
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:40

Jeg deltog i det første introducerende møde. Jeg var villig til at betale de 100 kr for morgenmaden. (Jeg havde ringet til en kontaktperson som var midlertidigt sygemeldt. Vedkommende havde fortalt mig om prisen, som forekom mig overordentligt høj). Men jeg afventede hvornår de selv ville sige til mig hvad det kostede, så jeg deltog i et møde som skabsskeptiker. Der var på intet tidspunkt nogen til det indledende møde der nævnte prisen. Prisen stod ikke i den kontrakt jeg selv bad om at få med hjem.

Det at prisen ikke fremgår tydeligt på deres hjemmeside og i deres invitationer, samt at den ikke er at finde på kontrakten, står for mig som: Strategisk fravær af data

Jeg er klar over at flere større firmaer har god nytte af lige præcis Global Network, jeg er bare ikke overbevist om at det er en fordel for mindre firmaer og slet ikke indenfor alle områder. Men jeg synes, efter at have læst deres kontrakt igennem, at deres firmastruktur i forbavsende grad ligner et pyramidespil. Det er et erklæret mål at der til hvert møde skal findes 4-5 nye deltagere.

Hvis prisen nu havde afspejlet de faktiske omkostninger, eller havde repræsenteret en merværdi for firmaet, så havde jeg måske overvejet det, men når jeg så tænker på alle mulige andre netværks-muligheder, som er gratis eller i hvert fald cirka 6000 kroner billigere om året, så holder jeg fast i min beslutning om ikke at deltage.

Som oversætter og korrekturlæser med eget firma, har jeg dels ikke tid til flere opgaver, jeg har rigeligt, dels har jeg så mange andre netværksmuligheder og folk der på LinkedIn anbefaler mit arbejde, samt en nominering til en udenlandsk oversætterpris, så jeg har simpelthen fundet andre netværksmuligheder.

Jeg foreslår derfor at du Have & Handymand undersøger andre muligheder for at netværke.

Med venlig hilsen

Lea Thume

Thume Translations

www.thume.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:59

Hej Hillesen

Jeg tror nu ikke nettet overtager eller dækker behovet. Tværtimod så er der mere og mere networking rundt omkring. Der kommer flere betalende netværk og også flere og flere gratis netværk.

Da netværk er en stor del af mit arbejde, så forsøger jeg at holde godt øje med udviklingen og jeg syntes i hvert fald i Kbh at det udvikler sig markant.

Så helt uenig Big Smile 

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:17

Ja selvfølgelig skal man gøre arbejdet selvWink Det jeg søgte var... 7000 kr for hvad ? hvad får man for de 580 kr/ mdr. ? Den info jeg ville have tilsendt var hvad det dækkede... hvorfor de mener de manglede lige mig..hvad network i deres øjne består af.. hvad jeg kan forvente.. hvad de forventer. Hvor tit man mødes... eller skal man bare sige det ret kort...

noget håndgribeligt som jeg kunne læse og tage beslutning ud fra i ro og mag og ikke bare de 20 min i en telefon uden at skulle bruge min normale arbejdstid og kunde tid på det..

om hendes svar er for egen regning eller ej.. Mail er afsendt med Global Networks stempel.. så står de vel inden for deres svar og ansatte...

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)