Jeg arbejder i øjeblikket på en forretningsplan for et projekt med stort indtjenings potentiale. Problemet er at med mine færdigheder går jeg i stå allerede tidligt i udviklingen, da jeg ikke har kompetencer til det grafiske arbejde, men 'kun' til programmerings og kode delen. Et andet problem er markedsføringen når projektet skal 'søsættes', det ligger også uden for mine kompetencer.
Mit spørgsmål er om jeg allerede så tidligt inde i start fasen skal søge efter en eller flere partnere, eller om jeg skal betale mig fra de ydelser jeg ikke selv kan løse og finde en partner når projektet er færdigt?
Jeg tror 100% på projektet, og vil gøre alt for at få det i gang..
Dbh Peter
|
Hej Peter,
Min holdning er klart, at du skal betale dig fra de ting, som du ikke kan løse selv, hvis det er ting der kræves for at komme i gang.
Hvis det er ting i forbindelse med det produkt / den ydelse du vil levere, så er en partner det rette valg.
Alt for mange tænker straks partner, når de står overfor, at skulle af med nogle penge - men i virkeligheden bliver det meget dyrere i sidste ende. Tænk f.eks. hvis du havde det nye just-eat, men ikke lige havde evnerne til at lave et design - så ville det være dyrt, at afskrive sig 40% af den kommende indtjening, fordi du så sparer 10.000kr som du måske skal låne i banken fra start.
Det var bare lige mine tanker - håber det gav inspiration. Held og lykke med projektet. :)
Med venlig hilsen
Kim Bang