Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgstekst til online-kursus i Joomla CMS

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Medom:

Spændende og godt tiltag. Jeg glæder mig til at høre hvordan folk tager det til sig.

Jeg er ved at lave noget i samme stil til Drupal, blot for slutbrugeren, der er gratis. Det er primært tiltænkt mine kunder der kan lære hvordan de opretter nyheder, indsætter billeder, links osv. At andre også kan få gavn af det, må bare blive et ekstra plus.

Kom endelig med en update når du er kommet rigtig i gang.

God ide at gøre det med drupal. Jeg har fra start lavet en del gratis videoer, og dem har jeg fået meget positiv respons på. Det er blandt andet derfor, at jeg har så mange kunder idag.

Jeg skal nok komme med en update, når sitet går i luften!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:56

YES - nu er jeg rigtig godt på vej. Takket være Jeres tips og 8 timers intensivt arbejde er jeg nu nået frem til noget, som jeg mener er brugbart.

Jeg vil derfor bede Jer tage endnu et kig på min side, og komme med Jeres ærlige mening:

http://www.joomlatutorials.dk/adgang-til-joomla-skolen

Skyd mig ned - det er det jeg kan bruge til noget!

Kom så amino :D

Fra Høng
Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 02:15

Måske tarveligt over for mange gæster, men jeg vil mene at dit site kunne tjene flere penge, hvis du låste mere af sitet af. Kun videoer på forsiden burde virke, som gæst..

Dit beløb på 875kr inc moms er ikke for højt, men når jeg kan se så meget som jeg kan, kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle betale...

PS. Og se så at få lavet det Drupal site Wink

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)