Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os få Anders Samuelsen på besøg hos Amino..

Side 3 ud af 8 (79 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Når valget kommer tættere på, så vil jeg overveje at invitere alle partier til at blogge om hvad de vil gøre for iværksætteere. Så må dem der finder det interessant deltage.

Jeg har som sådan ikke interesse i at diskutere politik med den enkelte, det har jeg ikke viden eller tid til :-)

Dbh Martin

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Når valget kommer tættere på, så vil jeg overveje at invitere alle partier til at blogge om hvad de vil gøre for iværksætteere. Så må dem der finder det interessant deltage.

Jeg har som sådan ikke interesse i at diskutere politik med den enkelte, det har jeg ikke viden eller tid til :-)

Dbh Martin

Den idé vil jeg gerne bakke op. Yes

Jeg er sikker på, at det vil være meget velkomment hos danske iværksættere, hvis politikerne ellers kan abstrahere fra Christiansborg-fnidder og ligegyldigt mudderkast samt formår at hæve sig over børnehaveniveau længe nok til at diskutere real-politik i forhold til iværksætteri, business angels og visioner.

Hvis de folkevalgte er klar på den type debat, er jeg klar på at deltage. Skype-Smile

Dbh. John 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:05

Nicolaj Thomasen:

Martin Thorborg:

Men de vil have betaling i form af gratis annoncer på Amino for partiet

Kapitalismens grimme ansigt Wink

Yes

Ib Abildgaard

Råd & Mal

www.raad-mal.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 21:16
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:49

John Nielsen:

Jeg er sikker på, at det vil være meget velkomment hos danske iværksættere, hvis politikerne ellers kan abstrahere fra Christiansborg-fnidder og ligegyldigt mudderkast samt formår at hæve sig over børnehaveniveau længe nok til at diskutere real-politik i forhold til iværksætteri, business angels og visioner.

Hvis de folkevalgte er klar på den type debat, er jeg klar på at deltage. Skype-Smile

Det kunne være totalt fedt ;D

Men tvivler på at drømmen bliver til virkelighed, da alt for mange "borgen" politikere pludselig skal ud i virkeligheden!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmm ærgeligt hvis der er ikke nogen der gider. Når selv gymnasieelever tør debatere live med vores folketingspolitikere, synes jeg sgu det sørgeligt at folk ikke kan " walk the talk ".

Nu har vi haft utallige blogindlæg om folk der beklager sig blandt iværksættere, og så kommer der en der vil give friere tøjler til os, og så tør folk ikke engang. Hvad med diktatoren Mogens ? Vil han også kun på skrift ?

Jeg har selv ikke forstand nok på politik, og har aldrig udgivet mig for at have det, men hvis ikke Amino skal have gang i Anders Samuelsen, hvem fanden skal så ?

Husk det næste gang i klager over politikerne

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jimi Hove:
Hmm ærgeligt hvis der er ikke nogen der gider.

Jeg gider som sagt godt - men præmisserne skal være i orden. Og det er det ikke at sætte mig alene til at forsvare en side af en diskussion op i mod to meget velformulerede (politiske) modstandere.

Jimi Hove:
... og så kommer der en der vil give friere tøjler til os, og så tør folk ikke engang.

Super-liberalisme og andre varianter af selvisk grådighed kan jeg slet ikke se har noget som helst at gøre med at skabe god og samfundsgavnlig grobund for sundt iværksætteri. Tværtimod. Det er bare sådan nogle Stein Baggere vi får ud af det. Det kan jeg sagtens undvære.

Dertil kommer deres oldnordiske syn på, hvordan man laver en god skole. 99% af deres ideer har vi prøvet - de blev droppet for mange år siden, fordi det var noget lort. En sort og fordummende skole, fuld af ligegyldig udenadslære, matchende tests og total mangel på udvikling af ungernes kreative kræfter er direkte iværksætterskadeligt.

Husk på, at dette parti tilhører samme fløj som her "begunstiget" os iværksættere med bl.a. iværksætterskat, affaldsskat, øgede lønadministrationsomkostninger og multimedieskat - og det er bare indenfor de sidste få år. Iværksættervenlige? Min bare røv! Hmm

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:57

Ja Mikkel, du sgu cool nok.. altid frisk på lidt ballade og usammenhængende fakta.. fuldstændig som en rigtig politiker :-)

Liberal Alliance forlod netop finanslovsforhandlingerne fordi de ikke kunne få gennemført de nøjagtigt samme mærkesager som dem du nævner i bunden af dit svar. Du skulle næsten læse deres partiprogram.

Jeg er selv gammel SF`er ligesom dig Mikkel, men er blevet træt af øllebrødspolitik der ikke flytter sig en meter, det var fint nok i de gode tider, men nu skal der sgu ske noget nyt, hvis vi skal bevare bare lidt af det velfærdssamfund vi alle nyder så godt af.

Jeg tror faktisk at hvis du lod paraderne falde lidt, at du så egentligt godt ville kunne lide en del af deres forslag, som er noget anarkistiske / liberale. Om de så kan leve op til deres forslag når det handler om real politik, det må tiden vise. At de forlod finanslovsforhandlingerne og fik Lars Løkke til at virke endnu mere slap end han altid har gjort, var dråben der fik mig overbevist om, at dem her faktisk vil noget. Og ikke bare lukker luft ud, for at beholde deres job

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:03

Anyway, jeg prøver stadig at få sat den her LIVE stream med Anders sat op. Så kan man få 2-3 uger til at forberede sit stof, og så kører bussen. Nu jeg tænker over det, vil jeg også prøve at få Asger Aamund med, og en ordstyrer. Hvis ikke der er nogen der melder sig som frivillige modstandere, så må de jo bare gå enegang.

Det sidste ord er ikke sagt i den her sag. Vi snakkes ved

Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 23:10

Jimi Hove:

Anyway, jeg prøver stadig at få sat den her LIVE stream med Anders sat op. Så kan man få 2-3 uger til at forberede sit stof, og så kører bussen. Nu jeg tænker over det, vil jeg også prøve at få Asger Aamund med, og en ordstyrer. Hvis ikke der er nogen der melder sig som frivillige modstandere, så må de jo bare gå enegang.

Det sidste ord er ikke sagt i den her sag. Vi snakkes ved

Asger Aamund kunne være en hel debat i sig selv! Han er super spændende at høre!
I øvrigt er han jo LA-støtte, så det vil nok ikke rigtigt give det store modspil til Samuelsen...hvis altså det var det, du ville have ham med for:-)

Side 3 ud af 8 (79 indlæg)