Vi har kontaktet Liberal Alliance for at få Anders til at blogge hos os. Men de vil have betaling i form af gratis annoncer på Amino for partiet for at stille ham til rådighed og det syntes vi ikke om. Så med mindre de har skiftet indstilling, så bliver det ikke til noget.
Dbh Martin
Der er vel forskel på om manden skal opdatere en blog jævnligt, og så på en enkeltstående event i form af livestream. Har han også stillet krav med gratis annoncer for det? For at bruge en times tid på at diskutere :)
Troede faktisk også kun de annoncerede på sider med ulovligt indhold.
Men det kan selvfølgelig være, at de kun vil betale for at annoncere på sider med ulovligt indhold.
Sider som Amino, som forhåbentlig er med til at holde bare en smule gang i dansk økonomi, skal naturligvis ikke have en øre. Det er bedre at støtte dem der sikrer, at der ikke kommer penge i omløb :o)
Nå, ironi til side. Jeg synes også det er ærgerligt at det ikke lykkedes, for de har da nogle spændende tanker.
Jeg forestiller mig en LIVE video-skype-konference med Anders , Martin Thorborg og Mikkel DeMib Svendsen.
Jeg stiller gerne op til en sådan diskussion - men ikke, hvis jeg alene skal forsvare mine holdinger mod to højtråbende über-liberalister. Det bliver en uinteressant diskussion med den ubalance.
Og hvis diskussionen skal holdes som en kommerciel bytteleg med annoncer i spil, så skal jeg have fuldt honorar for det.