Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har i en idé?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har tænkt rigtig meget over det her iværksætteri og det fanger mig virkelig,  men Problemet er at jeg ikke ved hvad vi mangler?

Altså mangler vi et forum eller lignende til gør-det-selv folket, nu nævnte jeg bare lige det fordi jeg selv er i gang med at uddanne mig som Tømrer med henblik på at blive bygningsingeniør.

Grunden til jeg spørger jer, er ærlig talt kun fordi jeg gerne vil høre hvad i syntes vi kunne bruge, eller om der var sider man kunne gøre endnu bedre, der er jo snart ikke det der ikke findes.

Håber i vil tage jer tid :)

Mvh. Ulrik

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 17:53

Fyrsterling:
der er jo snart ikke det der ikke findes.

Det blev også sagt i 1907....

Det handler om at finde et emne du brænder for og finde en efterspørgsel i din niche.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 22:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Der mangler åbenbart et sted hvor ideforladte personer kan finde en ide. Det kan du lave... Mvh Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 22:33

Du behøver ikke at opfinde den dybe tallerken for at være iværksætter.. Hvis du brænder for at være tømre med efterfølgende udsigt til bygningsingeniør, kan du sagtens være selvstændig inden for eget fag. 

Selvstændig tømre eller bygningsingeniør er et godt udgangspunkt, som du efterfølgende kan udvide med de idéer der opstår hen ad vejen..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 22:35

The answer is out there, Neo, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.

Tænk ud af boksen :)

Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Istedet for at spørge hvad vi mangler, så kunne du spørger dig selv. Hvad mangler jeg? Hvad ville gøre min hverdag lettere? Er der ting eller andet i  mit liv der ikke fungere optimalt, som det er muligt at finde en bedre løsning på eller gøre noget ved?

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:14

Fyrsterling:

Jeg har tænkt rigtig meget over det her iværksætteri og det fanger mig virkelig,  men Problemet er at jeg ikke ved hvad vi mangler?

Altså mangler vi et forum eller lignende til gør-det-selv folket, nu nævnte jeg bare lige det fordi jeg selv er i gang med at uddanne mig som Tømrer med henblik på at blive bygningsingeniør.

Grunden til jeg spørger jer, er ærlig talt kun fordi jeg gerne vil høre hvad i syntes vi kunne bruge, eller om der var sider man kunne gøre endnu bedre, der er jo snart ikke det der ikke findes.

Håber i vil tage jer tid :)

Mvh. Ulrik

Hej Ulrik

Jamen hvad er målet med dine tanker...At finde dig en selvstændig forretning ved siden af din uddannelse?

Man behøver ikke være opfinder for at blive selvstændig.

Brænder du for at lave websites eller hvad er grunden til at du nævner disse ting?

I bund og grund, så er der mange muligheder for at blive iværksætter, også selvom du ikke finder på noget der ligefrem mangler. Dropshipping, Affiliate marketing, Webshop, Network marketing / Micro franchise til et par hundrede kr...+ alt mulig andet. Fælles for de nævnte er at de alle ser ud til at være i god fremgang.

Mvh. Martin

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:23

Jeg har tænkt over det her de sidste par dage og kom egentlig til at tænke på at der faktisk ikke var nogen grund til dette indlæg.                                                                                                                               Når man kommer til at læse det et par dage efter lyder det som om man faktisk bare lige er kommet i tanke om det og det var i hvert fald ikke meningen.

Det skal så siges at jeg er kommet på det jeg gerne vil og det vil jeg fortælle mere om når jeg lige har fået de sidste regler osv. på plads.

Skal bla. skal finde ud af er noget om Copyright som jeg også har spurgt om her på Amino da jeg desværre ikke selv kan finde det.

Ulrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32

Hej Fyrsterling...og til alle andre der stiller dette spørgsmål.

Jeg er personligt træt af dette her spørgsmål. JEg fatter ikke at folk ikke kan se at det er det mest lade spørgsmål man kan stille. Da det eneste det bevidner om er ens manglende intelligens, og giver det typiske jeg vil have samfund endnu mere grobund, end det med at man må gøre en indsats for at få det til at køre rundt.

JEg få sq heller ikke mine kunder ved at sidde på min flade, ok gør jeg men det er også fordi at jeg har det ry jeg har. Og ikke fordi at jeg har siddet de sidste 10 år med hænderne i skøddet og drømt søde drømme.

Når man vil iværksætte noget, så er det ikke et 8-16 job, men et 24 timers job, der strækker sig over ugens 7 dage. Og typisk også i sådan en stil at man i perioder kun sover 2-3 timer om natten...hvis den luksus kan tillades.

Når man så skal finde den niche som man selv mener er dygtig til, så handler det ikke noget om, om andre gør det, men om man kan gøre det bedre. Og ikke om det eksisterer. Det handler om at ville gøre den indsats der skal til, og ikke være den der skal sidde med en øl i hånden på den lokale kl 13 fredag. MEn at man er sit ansvar bevidst. Og at kunder forventer noget af en.

Jeg er sådan set ligeglad med om folk gør det ene eller andet, og hvad de finder ud af, men at de i det mindste bare orker at sætte sig ned og tænke lidt, det kan man da forlange. Og tit kommer svaret ikke inden for de første 7 uger, men efter at man har drømt nogle drømme. Og fundet ro i det sted man står. For alt det panik gør kun at man bliver mere og mere frustreret og så skal vi høre om det på amino.

Prøv først at indordne sig lidt, find ud af hvordan mennesker reager, og se hvad de hinger efter, og se hvordan det evt kan indgå i dit liv....eller hvad man skal sige.

Alle kan drive en virksomhed, og mange gør det uden at tage ansvar, og bare tale efter kunder, uden at levere noget, i samme åndedræt giver byggemarkeder nogle dårlige råd, men alt i alt så er det altid hvad andre gør, der giver en det behov som der opstår og man kan tjene penge på.

/Kenneth

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)