Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telemarketing og mødebookere

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoere

Vores firma hjælper nye brands ind på det østeuropæiske marked. Vi overvejer at finde et firma som laver telemarketing og mødebooking, til at booke det første møde med de danske virksomheder.

Er der nogle af alle jer kloge og erfarne herinde, som ved hvor vi skal henvende os for at få det bedste udbytte?

Eller er det en fuldstændigt håbløs måde at arbejde på? Og skal vi i stedet melde os ind i 5 netværksgrupper, hvor vi kan spise morgenmad med nogen som kender nogen?

Med venlig hilsen

Hillesen

Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:24

Nu ved jeg ikke om vi taler specifikke markeder/brancher?

Jeg har rigtig gode erfaringer med Bizzcall i Odense, men de er specifikt stærke inden for IT, Energi og Finans.

Mvh.

Jesper

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Skrevet kl. 15:35

Det er især indenfor FMCG, Fødevare og Fashion. Men jeg kender nogle som måske har bruge for det Bizzcall kan, så det vil jeg lade gå videre. Takker

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 16:29

Hej Hillesen

Prøv og tag fat i www.ugplus.dk Michael Kopp eller Jacob Willems. De har en meget seriøs forretning. Kender dem igennem mange år.

Hils fra mig :-)

Mvh Kim Andersen

p.s. bizzcall er iøvrigt også dygtige, men tror som tidligere nævnt, at de er for specifike på it

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Skrevet kl. 17:24

De ser seriøse ud (det er altid en start at man gør det på sin hjemmeside, men det bedste er nu personlige referencer). Har du brugt dem til mødebooking?

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 18:49

Hej igen

Det er tidligere kollegaer fra et andet firma. Vi har arbejdet sammen i henholdsvis 3 og 5 år. Hvis De ikke kan "løfte" opgaven eller mener nogle kollegaer kunne være bedre til det, så har de kontakterne i orden :-)

Mvh Kim

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 19:25

Hej Hillesen,

Vi tilbyder seriøs mødebooking og telemarketing, du skal være mere end velkommen til at ringe, så kan vi tage en uddybende dialog omkring et evt. mødebookingforløb.

Se evt mere her www.peak-marketing.dk

Jeg sidder på 43582836 mellem 8 til 17

De bedste hilsner

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 19:53

Hej Hillesen

Vi er et telemarketingbureau med mere end 10 års erfaring indenfor mødebooking til det danske erhvervsliv. Vi ligger i Århus men har kunder spredt over hele landet.

Vi kan helt sikkert hjælpe jer med at skabe kontakt til virksomheder i de brancher i søger.

Du kan læse mere om hvem vi er og hvad vi kan på www.outsourcemarketing.dk.

Jeg vil gerne give dig et godt tilbud på at booke nogle møder for jer. Men for at kunne lave et tilbud skal jeg vide noget mere om jer og om hvad det er i gerne vil sælge til kunden.

Hvis du er intereseret i et tilbud, kan jeg træffes her, på mail rene.hvid@outsourcemarketing.dk eller telefon 61419143.

Håber at høre fra dig.

René Hvid
Outsource Marketing

René Hvid

Outsource Marketing - Professionel Telemarketing i Århus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:42

Hej Hillesen,

Vi vi kan tilbyde dig alt inden for salg og mødebooking - til personlige møder, med dine kunder.

Du er velkommen til at kontakte mig direkte på 60 64 35 34.

Mvh.

Hamed Naseri

www.performancemarketing,dk

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Skrevet kl. 09:02

god hjemmeside I har. Jeg tager nok kontakt

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)