Vores firma hjælper nye brands ind på det østeuropæiske marked. Vi overvejer at finde et firma som laver telemarketing og mødebooking, til at booke det første møde med de danske virksomheder.
Er der nogle af alle jer kloge og erfarne herinde, som ved hvor vi skal henvende os for at få det bedste udbytte?
Eller er det en fuldstændigt håbløs måde at arbejde på? Og skal vi i stedet melde os ind i 5 netværksgrupper, hvor vi kan spise morgenmad med nogen som kender nogen?
De ser seriøse ud (det er altid en start at man gør det på sin hjemmeside, men det bedste er nu personlige referencer). Har du brugt dem til mødebooking?
Det er tidligere kollegaer fra et andet firma. Vi har arbejdet sammen i henholdsvis 3 og 5 år. Hvis De ikke kan "løfte" opgaven eller mener nogle kollegaer kunne være bedre til det, så har de kontakterne i orden :-)
Vi tilbyder seriøs mødebooking og telemarketing, du skal være mere end velkommen til at ringe, så kan vi tage en uddybende dialog omkring et evt. mødebookingforløb.
Vi er et telemarketingbureau med mere end 10 års erfaring indenfor mødebooking til det danske erhvervsliv. Vi ligger i Århus men har kunder spredt over hele landet.
Vi kan helt sikkert hjælpe jer med at skabe kontakt til virksomheder i de brancher i søger.
Du kan læse mere om hvem vi er og hvad vi kan på www.outsourcemarketing.dk.
Jeg vil gerne give dig et godt tilbud på at booke nogle møder for jer. Men for at kunne lave et tilbud skal jeg vide noget mere om jer og om hvad det er i gerne vil sælge til kunden.
Hvis du er intereseret i et tilbud, kan jeg træffes her, på mail rene.hvid@outsourcemarketing.dk eller telefon 61419143.