Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telemarketing og mødebookere

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian.J:

Hej Hillesen,

Vi tilbyder seriøs mødebooking og telemarketing, du skal være mere end velkommen til at ringe, så kan vi tage en uddybende dialog omkring et evt. mødebookingforløb.

Se evt mere her www.peak-marketing.dk

Jeg sidder på 43582836 mellem 8 til 17

De bedste hilsner

Prøver lige igen igen, skal lige lærer dette her. I har en god hjemmeside. Findes der en "forening for autoriserede mødebookere", så man på en eller anden måde kan lave en grovsortering? Eller skal man stole på sin intuition (det kan jo hurtigt gå galt) 

Tilmeldt 19. Jun 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:17
Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 09:45

Marck Andersen:

Prøv at se Dansk Telemarketing Forening.

på: http://www.d-t-f.dk/

Mvh.

Marck Andersen 

Direct Promotion

Genialt! Lige hvad jeg havde brug for

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 11:27

Hej Hillesen,

Der findes dansk telemarketingforening, men ikke en forening for autoriserede mødebookere, i det, alle kan sætte sig med røret og forsøge at booke møder. (Men her kan vi ikke være med, da vi befinder os på Filippinerne.)

Denne branche som du er ved at bevæge dig ud i, er jungle, og uden at snakke dårlig om nogle, er der rigtig mange brodne kar imellem, så du skal vælge din samarbejdspartner med omhu. Amino er et godt sted at starte, i forhold til at høre andres erfaringer. Så du er 1 step på rette vej :-)

Hos os sikrer vi kvalitetsmøder, ved klare retningslinjer imellem os, kunde, og mødebooker. Det er vigtig at vi inden opstart har definerede hvilke krav der skal til for hvornår et møde er relevant at afholde. Det sikrer at man kan definere om et møde er godt eller ej, samt at møderne er af forventet kvalitet. Vi booker møderne udfra et No Cure - No pay koncept, hvor eventulle møder som ikke stemmer over ens med aftalt, erstattes uden beregning.

Viderehen opfordrer vi vores kunder til at validere møderne inden afholdelse, så man er sikret mod at køre ud til et useriøst møde.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du vil høre mere om vores koncepter eller bare have nogle gode råd med på vejen!

De bedste hilsner

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra Brøndby
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:50

du er velkommen til at kontakte mig for uforpligtende snak om dine muligheder. Prøv at kontakte http://www.consultus.dk 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)