Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af virksomhed i/s, skal bruge en der kan lave en hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Jeg kan sagtens hjælpe jer til et aftalt beløb :)

Jeg er god til design og grafik så det er min "main profession" men kan også godt klare resten :)

Kontakt mig på martinhjorgensen@gmail.com hvis du er interesseret!

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:11

Hej Jens og held og lykke med jeres nye virksomhed

Ud fra dine beskrivelser og det I ønsker, tror jeg det er vigtigt at I finder én der kan levere en samlet løsning så alle jeres grafiske elementer passer til hinanden. Det er vigtigt at jeres brevpapir, flyers, logo, visitkort og hjemmeside giver en genkendelighed til hinanden.

Reformator køre med et Iværksætter tilbud, hvor I får leveret en samlet løsning til lige præcis det i søger.

Tilbuddet omfatter layout og opsætning af en CMS-hjemmeside, siden bliver leveret installeret og klar på jeres domæne, med alt tekst og alle billeder integreret på siden. I vil herefter selv have mulighed for at ændre tekst og tilføje ting hvis I har brug for det. Derudover bliver der designet logo, brevpapir og visitkort der passer til designet på hjemmesiden.

Hertil kan vi også godt design at flyer til.

Hvis i ønsker det, vil vi meget gerne komme med et designforslag til en hjemmeside, så I kan se hvad vi kan levere, dette er selvfølgelig helt uforpligtende.

Håber at høre fra jer.

og med venlig hilsen

Thomas Bang
Reformator.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:23

AlphaBusiness.dk kan sagtens tage sig af  jeres opgave, og vi er meget kvalitetsbevidste og er erklære først produktet færdigt, når begge parter er tilfredse.

Fra Nakskov
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:30

Hej Jens

Vi kan helt sikkert levere det I ønsker, og vi sørger for det hele.  Enkelt og nemt.

Du kan se referencer på: http://www.marseille.dk/kunderne

Ellers giv mig et kald 26 12 55 74 - mellem 08.00 - 22.00

/jan marseille

Direktør, JanMarseille

Tlf. 70 20 55 78
www.marseille.dk

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 09:44

Hos 123design.dk A/S kan vi udvikle hjemmesider lige efter dit behov. Du er velkommen til at tage kontakt til os hvis du vil høre nærmere :)

Mvh

Kenni Krogh, 123design.dk A/S

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)