Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af virksomhed i/s, skal bruge en der kan lave en hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra hillerød
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 42
Fra  JR-Anlæg Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

en kammerat og mig skal til at starte en mindre entreprenør/kloakmester virksomhed, til at starte med ved siden af vores fuldtidsarbejde, og i den forbindelse skal vi ha lavet en forholdsvis enkel hjemmeside, evt. layout til flyers, layout til visitkort, bevpapir m.m

vi har absolut ingen forstand på at lave hjemmesider osv, så derfor søger vi en der ved hvad det handler om.

hvis der en nogen der har erfaring med at starte et i/s så vil vi meget gerne høre om eventuelle faldgruber, tricks?

på forhånd tak

JR-Anlæg

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 22:39

Det vil være godt hvis du kunne uddybe lidt omkring hvad hjemmesiden skal indeholde, og hvad dets specifikke formål er ;) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:51

Mit firma, AlphaBusiness.dk laver lige præcist det I søger og endda til en super billig pris. Vi er faktisk på nuværende tidspunkt igang med en der beskæftiger sig inden for jeres branche, så vi har sat os ind i, hvad folk ligger vægt på, til en hjemmeside som jeres.

Se mere på vores hjemmeside AlphaBusiness.dk ellers er du self. velkommen til at kontakte mig uforpligtende og høre mere om hvad vi laver og til hvilken pris. - Email og tlf. står på hjemmesiden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15

Hej,

Vi hedder Favola og laver websites fra 5.000 kr. - se http://5kweb.dk

Alle vores løsninger er lavet i WordPress, som giver rigtig gode muligheder for videreudvikling men også for søgemaskineoptimering.

Du kan se et udsnit af vores forskellige løsninger på favola.dk og du er velkommen til at ringe eller skrive. Vi laver også gerne et designoplæg - uforpligtende - så du kan se hvad du får for pengene.

Venlig hilsen

Mia Erlund, favola.dk

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 10:17

Du er velkommen til at benytte Freewebiste og lav din egen hjemmeside gratis hos os. Det er nemt og kræver ingen form for tekniske evner. I kan derfor helt sikkert også finde ud af det og ellers er I altid velkommen til at spørge.

Ønsker I et unikt design til jeres hjemmeside kan vi ligeledes hjælpe jer med det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 10:21

Hej,

Jeg kunne forestille mig at i kunne nøjes med et premium template og så leveres dette med Wordpress, som gør det nemt for jer at opdatere siden selv.

Jeg kan leverer og installerer dette for jer for kun kr. 1.999 + moms, såfremt I har brug for hjælp angående domæne oprettelse og hosting kan jeg også hjælpe der.

Kig forbi www.wordpressed.dk 

Men hensyn til I/S så er det vigtigt at få lavet en interessentskabskontrakt, som beskriver alt omkring jeres arbejde. Hvor meget skal i indskyde hver, hvem skal lave hvad, hvis den ene vil ud af virksomheden hvordan er betingelserne for det, osv.

I skal også være opmærksom på, at I hæfter personligt i et I/S.  

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 10:34

Hej

Vi kan lave et unikt hjemmeside design til dig til en god pris. Det er et professionelt hjemmeside design, som er tilpasset din virksomhed og dine ønsker og vi ordner det hele for jer.

Giv os et kald på 35 35 32 50 eller klik ind på vores hjemmeside, vi holder også gerne et gratis møde med jer hvor vi kan vise jer mere præcist hvad vi kan lave for jer og hvad vi har hjulpet andre med.

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 10:48

Hej Jens,

Hvis det lyster så kan Jeg godt tilbyde dig et unikt design, som Jeg designer efter dine behov.
Vi opsætter det hele for dig, og hvis du har ønsker om at kunne rette og slette i nogle ting, kan det også lade sig gøre.

Jeg tænker på at lave en "rød tråd" mellem din hjemmesider, dine flyers, brevpapir m.m.
Så det kommer til at se rigtig godt ud!

Prisen kan vi snakke om. Jeg har en idé om, at vi ligger på 1500-2000 kr,-
Hvis du har andre forslag er du velkommen til at sende mig en besked på min e-mail
KeNnny@live.dk eller en PB her på Amino.

Med venlig hilsen
Ken Lynggaard

Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:28

Hej Jens

Som du kan se mangler der ikke virksomheder eller freelancere som vil hjælpe dig med din nye hjemmeside.

Men der er mange spørgsmål som skal være klar til at svare på:

Ønsker du selv at kunne ændre på din hjemmeside(CMS)?

Har du et design i tankerne?

Hosting har du tænkt over det? Afgørende for hvilket programmeringsprog der kan bruges osv.

Vi vil gerne hjælpe dig igennem denne jungle af muligheder!

Kontakt os gerne på info@lindsen.dk eller via Besked her på Amino

Fra hillerød
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 42
Fra  JR-Anlæg Skrevet kl. 19:41

hej

tak for svar allesammen

her er lidt mere uddybende

vi ser helst at du/i sørger for det hele, vi leverer selvfølgelig tekst + billeder, men ellers står du for resten

en rød tråd gennem hjemmeside, flyers, visitkort, brevpapir

vi har en idé om det skal være en forside med lidt tekst+billeder

og 5-6 undersider med lidt tekst + billeder

evt en underside med galleri som vi selv har mulighed for at redigere i

visitkort, normal størrelse

flyers, a5

brevpapir, a4

mvh jens

JR-Anlæg

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)