Den holder 100 idet jeg er i daglig kontakt med de pågældende leverandører..og hvorfor er det jeg skal nævne navne for dig? der er masser! Lav en google søgning på skjorter f.eks. så får du listet en del af dem
Alle herretøjsmærker laver skjorter idag... Så kan ik lige se, hvad det vil ændre at Google dem...
Du ville gerne have en liste over netshops som forhandler skjorter - med henvisning til mit postulat om at flere mindre OG størrer detailhandlere forsøger at drive en webshop ved siden af deres etablerede butik.. og jeg svarede at fremfor at jeg gav dig svarene, ville det næmeste være hvis du selv googlede skjorter.. men der er f.eks. sikkerstil.dk - mens-wear.dk - fashionland.dk osv. osv. - og flere af de "størrer" wagner.dk - toejeksperten.dk m.fl.
Du ville gerne have en liste over netshops som forhandler skjorter - med henvisning til mit postulat om at flere mindre OG størrer detailhandlere forsøger at drive en webshop ved siden af deres etablerede butik.. og jeg svarede at fremfor at jeg gav dig svarene, ville det næmeste være hvis du selv googlede skjorter.. men der er f.eks. sikkerstil.dk - mens-wear.dk - fashionland.dk osv. osv. - og flere af de "størrer" wagner.dk - toejeksperten.dk m.fl.
og helst kun vil sælge dig restpartier osv. da de er bange for at webshoppen dumper prisen og derved ødelækker forretningen for de forhandlere der har butikker...
Er det ik at modsige sig selv lidt? Restpartier sælges jo typisk billigere... ;D
Og INGEN webshops kan dumpe priserne, da de også skal tjene penge. Så dem der tror, at webshops bare dumper prisen uden omtanke, de lever vist stadigvæk i slutningen af sidste årtusinde/starten af det nye årtusinde...
Hej ja du har nok ret det var bare det jeg oplevede da vi havde møde med et par mulige leverandøre. på det marked vores webprojekt er påvej ind i er konkurancen ikke fra dk´shops så priser i shoppen skal kunne konkurerer med priser fra tyskland
ogderved bliver nogen vare nødtil at være billigere end udsalgspris. når det så er sagt er der stadig rilig avance at leve af ! så ved ikke helt hvor du vil hen.
Min pointe var katalog vare som er aktuelle villede de ha vi skulle holde os til vejl. udsalg, men på rastpartier og udgåede vare havde vi frie hender... rastpartier i denne branche betyder ikke en dyt da det blot betyder at den danske importør ikke gider at lagerføre en model fra sidste år, den kan stadig købes hos leverandøren !
Ok. Hvad er jeres erfaringer angående engrospriserne og udsalgspriserne. Mit spørgsmål er om det er tilrådeligt at oplyse en vejledende udsalgspris til detailhandlen/webshoppen som skal føre mine produkter.
Så er der vel ingen som føler sig snydt hvad enten om de har en webshop eller fysisk butik?
Hej ja du har nok ret det var bare det jeg oplevede da vi havde møde med et par mulige leverandøre. på det marked vores webprojekt er påvej ind i er konkurancen ikke fra dk´shops så priser i shoppen skal kunne konkurerer med priser fra tyskland
ogderved bliver nogen vare nødtil at være billigere end udsalgspris. når det så er sagt er der stadig rilig avance at leve af ! så ved ikke helt hvor du vil hen.
Altså det er fysisk umuligt for en dansk webshop at konkurrere mod en Tysk, Engelsk eller Svensk webshop... Du vil tabe på samtlige parametre med undtagelse af dankortbetalingen.
Jacob Ipsen:
Min pointe var katalog vare som er aktuelle villede de ha vi skulle holde os til vejl. udsalg, men på rastpartier og udgåede vare havde vi frie hender... rastpartier i denne branche betyder ikke en dyt da det blot betyder at den danske importør ikke gider at lagerføre en model fra sidste år, den kan stadig købes hos leverandøren !
Selvfølgelig vil et mærke have, at du holder dig tæt på deres vejledende udsalgspriser. Det er logisk set med deres briller. For de har ingen interesse i priskrig eller andet, som kan ruinere et mærke totalt, og gøre det totalt uattraktivt!
Men restpartier er altså endnu farligere end en rabat på nye varer. For rigtig mange forbrugere kan nemlig ikke kende forskel på nye varer og gamle varer. Dvs de får et forkert prisindtryk, hvis tingene ik gøres korrekt... Så det hjælper ik at forsvare vejl priser, hvis man dumper restpartier på eget marked...
Er der nogle specielle told/import regler som du henviser til.
Jeg har tænkt mig at overlade det meste til mit shippingfirma.
På de fleste af de varer du vil sælge, er der import told... Jeg kan ik lige gennemskue, om nogen af dem også er omfattet af antidumpningstold, men det kan du vil hurtigt undersøge...