Mit spørgsmål er om i syntes jeg skal bruge penge på et billig kontor? (500-1.000,- per måned)
Jeg bor i Solrød, men går i skole i Lyngby. Så er forbi kbh hver dag, nok her jeg vil lede efter kontor! Pt. tjener jeg faktisk ikke ret meget, har fritids job for at have nogle penge, men går efter at kunne leve af mit iværksætteri.
Grunden til jeg overvejer det, frem for at gøre det hjemme(bor ved min mor, jeg er 17 år) er at jeg tit syntes jeg bliver forstyret i mit arbejde f.eks. venner, mor osv.
Arbejder med webshop, web portaler og andre projekter osv.
Medmindre at et kontor, direkte er med til at øge din omsætning, ved f.eks sparring med andre, eller mere tid til arbejdet.
Du kan lave en aftale med din mor, om at hun ikke forstyrrer dig nær så meget som normalt. Dine venner vil nok forstyrre dig i Lyngby også. I hvert fald på telefonen, facebooken, msn'en osv.
Spar pengene, og skab i stedet en måde at være effektiv på.
Selvom det kan være nok så fristende, tror jeg, det er en god idé, som 80power skriver, at holde på pengene. Når du så er blevet en iværksætter med succes, kan du jo købe dit eget kontor Jeg er selv ung, 18, og jeg har også tit lyst til at gøre min forretning større, udvide og lave mere og mere, men vi har trods alt også andre ting at tænke på. Jeg går f.eks. i 3. g pt. Til sommer er jeg stadig ung og til den tid, har jeg masser af tid til at gå 'all in' med iværksætteri.
Så fra ung til ung vil jeg sige, hav tålmodighed - selvom det er pisse svært.. :)
Medmindre at et kontor, direkte er med til at øge din omsætning, ved f.eks sparring med andre, eller mere tid til arbejdet.
Du kan lave en aftale med din mor, om at hun ikke forstyrrer dig nær så meget som normalt. Dine venner vil nok forstyrre dig i Lyngby også. I hvert fald på telefonen, facebooken, msn'en osv.
Spar pengene, og skab i stedet en måde at være effektiv på.
Held og lykke med det hele.
Enig.
Står selv med samme problem angående mor ... Jeg har bare forklaret hende at når jeg arbejder, så arbejder jeg, og så skal jeg ikke forstyres.
Eventuelt lav et skilt du kan hænge på døren til din mor, så hun kan se hvornår du arbejder, og hvornår du ikke gør, haha :-D
Hvis du kan finde et hjørne hos et bureau som laver det samme som dig, så tilbyd at gøre rent, eller købe sunde grovboller og juice til fredagshyggen, - og sug så til dig af viden. Jeg kan love dig for at det sparker røv, og selvom du tror det er løgn så er der nogle ting du ikke ved endnu :)
Det er alt for tidligt at gå i kloster for et projekt, - kom ud blandt dem der lever af det, og du kommer til at få glæde af det resten af livet!
Hvis du kan finde et hjørne hos et bureau som laver det samme som dig, så tilbyd at gøre rent, eller købe sunde grovboller og juice til fredagshyggen, - og sug så til dig af viden. Jeg kan love dig for at det sparker røv, og selvom du tror det er løgn så er der nogle ting du ikke ved endnu :)
Det er alt for tidligt at gå i kloster for et projekt, - kom ud blandt dem der lever af det, og du kommer til at få glæde af det resten af livet!
Godt råd. Hvis du kan komme ud blandt andre. Gratis. Så er det vejen du skal gå.
Jeg er alt for god til at falde over noget i tv eller her på amino og så får jeg ikke lavet noget resten af dagen, men kom jeg nu ud på kontor sammen med andre tror jeg min disiplin ville være noget større og jeg ville fastholde mig mere til projektet
Dette skulle så gerne i sidste ende give et overskud i virksomheden som der ikke havde været ellers