Men jeg kan vel godt lave en personlig anbefaling af produkt X og måske også af produkt Y - upåagtet, at vi også ligger inde med produkt A,B,C,D,E,F og G?
Se'følig...men hvis jeg går i magasin, så foretrækker jeg jo f.eks. at herretøjssælgeren sælger tøj, og ikke pludselig står og rådgiver bolig artikler...
Men det er jo smag og behag... men det er jo ikke en mlm ting at flere valgmuligheder kan give forvirring...
Se'følig...men hvis jeg går i magasin, så foretrækker jeg jo f.eks. at herretøjssælgeren sælger tøj, og ikke pludselig står og rådgiver bolig artikler...
Men det er jo smag og behag... men det er jo ikke en mlm ting at flere valgmuligheder kan give forvirring...
Jeg tror vi er enige. Det kan godt give forvirring, men det kan også gøres simpelt.
For nu at bruge dit Magasin-eksempel: Du har købt en habit hos mig - og efterfølgende vil du gerne kigge på tallerkener.
Så sender jeg dig over til min kollega, som har styr på køkkenudstyr. ;-)
Jeg er initiativtager til www.forhandlerportalen.dk Kontakt mig via portalen. Mange hilsener Søren Maigaard tlf. 98113677 mail:info@forhandlerprotalen.dk
Kanon at du ærligt og åbent går ud med dit forretningstilbud på Amino - håber for dig du rammer nogle gode og dygtige nye samarbejdspartnere.
Selvom jeg personligt synes NWA minder lidt om en tunesisk bazar, er der ingen tvivl om at investering, produktbredde og koncept vil appellere til nogen, og det er jo hvad det handler om: at finde det forretningskoncept hvor selskab, produkter og forretningsmulighed går op i en højere enhed.
@Malefactor - tak for din interesse. Har sendt dig en mail. :-)
@MVM - mange tak. ;-)
Tunesisk bazar vil jeg nu ikke kalde det, da jeg forbinder en sådan med lidt souvenir-agtige varer, men indkøbsforening har nogen førhen kaldt det, pga. det store produktudvalg, og det kan jeg da til nød gå med til. :-D
@ Alle - Jeg kan informere om, at prisen nu hedder kr. 750,- men man får produkter for hele beløbet, og sparer ovenikøbet fragten på den første forsendelse.
Jeg er ved at oprette denne infoside - hvor man kan få lidt yderligere information.
@Malefactor - tak for din interesse. Har sendt dig en mail. :-)
@MVM - mange tak. ;-)
Tunesisk bazar vil jeg nu ikke kalde det, da jeg forbinder en sådan med lidt souvenir-agtige varer, men indkøbsforening har nogen førhen kaldt det, pga. det store produktudvalg, og det kan jeg da til nød gå med til. :-D
@ Alle - Jeg kan informere om, at prisen nu hedder kr. 750,- men man får produkter for hele beløbet, og sparer ovenikøbet fragten på den første forsendelse.
Jeg er ved at oprette denne infoside - hvor man kan få lidt yderligere information.
Hej Allan
Nu er NWA jo stadig nye, men har i nogle tal på hvor mange der er startet op med 0 kr. som tjener penge og er blevet til kopieret forretninger hvor der ligeledes blev tjent penge?
Syntes i øvrigt det er fint at prisen hæves, så vidt jeg kan se på de statistikker vi har, så er de folk der "småinvesterer", dvs køber for 1-300 kr., også de folk der lettest opgiver. De mangler simpelthen "hånden på kogepladen".