Husk, - i selve brevet (og mailen) at skrive et tlf.nr +45 (med træffetid) eller mailadresse inden Kind regards. Det er jo et service brev :) Du opsiger ikke noget, - det er en alm. evt. fejlretning - et udramatisk dagligt ærinde på kontoret på en kundeforespørgsel, - så et brev med indleveringsattest er rigeligt. Egentligt er logfilen på din mail nok, - men gammeldags breve er så lette for alle i alle lande at forstå skulle der nu gå hen og blive noget senere. Hvis man virkelig har paranoia, kan man sende et brev til sig selv, med en kopi af brevet på samme dag, og så opbevare det uåbnet når man har fået det tilbage med posten. Det gælder om at, dette er buisness as usual og uden adgang ingen undersøgelse, - uden undersøgelse kendes årsagen ikke, - kendes årsagen ikke, - kendes den "skyldige" ikke. Du skal bare kunne bevise at du har gjort dit for at (af)hjælpe, og dermed har du gjort det sværere for din kunde "at gøre noget drastisk" - og endnu sværere at komme nogen vegne med det indenfor det juridiske. GENERELT til alle Man skal lave en "sagsgang" for alle henvendelser, med standard Q&A så man ikke nogensinde får "rodet sig ud" i at blande betaling/afslag/rabat sammen med en uafklaret fejl jf. mine tidl. svar. Det er mange der har måttet til lommerne fordi de fik lovet for meget, inden de fandt ud af at de ikke "skyldte" noget alligevel. Men så kan det være for sent. |
Hej
Så skal jeg ikke svare brevet til dem med mit personlige navn men sitedet Firma navnet og
Firma Navn Support
support@firmanavn.dk
Så det bliver til en almindelig support sag.