Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af Plastdims

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg sidder netop nu i Las Vegas hvor jeg netop har haft et møde med en Amerikansk virksomhed, angående et patent de har på en "PlastDims" Indtil videre kalder vi den her for dette da jeg endnu ikke er klar til at afsløre hvad Dimsen skal bruges til.

Jeg er blevet stillet i udsigt at jeg kan få lov selv at producere denne dims i en mindre størrelse end amerikanerne gør, så den kan sælges til det europæiske marked, mod at jeg så betaler "royalities" til det amerikanske firma for det antal jeg laver/sælger.

Da de ikke kender det europæiske marked for dette produkt, vil de ikke selv få lavet en "støbeform" eller hvad nu den hedder, den form man skal bruge for at en plastfabrik kan fremstille dimsen.  De er simpelthen ikke sikke på at det kan svare sig for dem at gøre dette.

Så er det jeg søger en indenfor denne brance som måske kan hjælpe mig på vej med lidt om hvor dyrt det vil være at få lavet en sådan og få produceret, måske de første 1000 stk af dimsen.

Måske er der nogen som vil kobles på så de også får et beløb for hver vi sælger istedet for et stort beløb for at få lavet formen, ellers er der måske en der har et kvaliceferet bud på hvad en sådan form vil koste.

Dimsen skal laves i hård plast, støbt i et stykke, hvis jeg skal sige mere om størrelsen er det ca på størrelse med en lille isskraber til bilen.

Ved ikke om det er nok oplysninger til at nogle Aminoer har et bud på nogle priser?

Indtil videre har jeg kun et mundtlig JA, og har ikke fået sat et beløb på hvad de vil have for hver stk jeg sælger. Det skulle jeg få mere om på skrift i løbet af et par uger. 

Men hvis nogle har lidt pris ideer, eller et godt bud på hvordan jeg kommer videre med dette procekt erbv gode råd velkommen.

MVH Flemming

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Baseret på din beskrivelse så tror jeg helt ærligt at dine penge er bedre give ud hvis du bruger dem på rouletten i Las Vegas du aner tydeligvis ikke hvad du er igang med.

Ring til Dansk Plastik Industri ( branche foreningen) så bliver du kun til grin et sted.

 

 

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 05:23
Hvor mange stjerner giver du? :

og det mener du så bare lige du kan vurdere, uden at vide hvad det er for et produkt!

Flot siger jeg bare, men det er da muligt du har ret!!

 

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Jeg vil gerne hjaelpe dig, men har brug for flere detaljer foerend jeg kan komme med nogle priser til dig.

Skal vi lave et samarbejde som du foreslaar i dit foerste indlaeg, skal der naturligvis ogsaa nogle flere detaljer paa plads.

Du kan sende mig en PM eller skrive til kah(a)inbulk.dk

Mvh.
Kasper Hansen 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Støbeværktøjer til plast svinger meget i pris alt afhængigt af hvor kompleks formen af dit emne er, hvor mange emner der skal være i formen, hvor store emnerne er, og så vidt jeg ved kommer udskydere, hvor mange sprøjtekanaler til plasten  osv. osv.

Anyways prøv at give Kifa et kald. Det er eksperter i at producere støbeforme til plast.

mvh

Jan

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt, at de har et patent på "PlastDims" en, meeeeen - undskyld mig:

hvor 'bredt' er dette patent? se i CLAIMS (kravene)

kan der 'designes around', så patentet ikke krænkes?

er der patent, der hvor du påtænker at

 - producere?

- markedsføre og sælge?

Hvis ikke ...  - er patentet måske ikke i vejen  - og der kan måske spares en licens ?

og du er ikke 'bundet' op på dine amerikanske venner?

Good morning over there

Mogens Ludvigsen, www.eneret.dk

Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kina, Pearl River Deltaet
Tilmeldt 12. Sep 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om du har fået svar endnu.

Værktøjsprisen afhænger af, hvor stort antal du skal bruge. Et værktøj, hvor du kan lave mange af gangen er dyrer end et værktøj, hvor du sprøjter få antal af gangen. Men et værktøj, hvor du sprøjter mange af gangen reducerer stk prisen.

Der er rigtig mange penge at spare på denne type værktøj i Kina. Ligeledes på emne prisen.

Hvis du ønsker det kan jeg sætte dig i kontakt med en kinesisk producent af plastik emner du kan stole på.

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DKAB

Har snakket med et par stykker som har fortalt lidt om hvad de har gjort, efter mit indlæg. Begge anbefalede mig at finde en producent i østen, da det med en form ifølge dem er "meget" billigere end at få det gjort herhjemme, faktisk helt ned til en 10ende del af prisen, ifølge en som fik lavet sin dims i Kina.

Så hvis du kender et firma dernede som du mener er tyil at stole på vil jeg meget gerne høre nærmere om dem.  

 

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens

Nu har jeg ikke så meget forstand på det med patent, og jeg ved ikke om deres patent kun gælder i USA, hvis det er tilfældet er det da kun endnu mere interessant.

Jeg har 2 US patentet numre, kan man let finde ud fra det hvor omfattende patentet er?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)