Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af Plastdims

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Ørts:

Hej DKAB

Har snakket med et par stykker som har fortalt lidt om hvad de har gjort, efter mit indlæg. Begge anbefalede mig at finde en producent i østen, da det med en form ifølge dem er "meget" billigere end at få det gjort herhjemme, faktisk helt ned til en 10ende del af prisen, ifølge en som fik lavet sin dims i Kina.

Så hvis du kender et firma dernede som du mener er tyil at stole på vil jeg meget gerne høre nærmere om dem.  

Hvis du får den produceret i Kina er du 100% sikker på at den bliver kopieret. Ligegyldig om der er patent på eller ej.

Desuden er det et dårligt råd, da det ikke kan svare sig før man køber rigtig mange "plastdimser".

En form koster alt fra 40.000 til flere millioner. Alt efter hvor kompleks støbning der er tale om.

Mit råd er at du glemmer alt om dette. Hvis det kunne betale sig havde patent ejerne allerede gjort det. Distributører er i dag næsten altid globale og derfor har de selvfølelig overvejet det.

Desuden ville prisen for dig være alt for høj i forhold til at du kun vil lave 1000 stk.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:39

Jeg kom lige til at tænke på noget andet. Har du overvejet at nu hvor du laver alt dette arbejde, og måske får lavet nogle eksemplar, så kunne det vise sig at være et super godt produkt. Men du har ingen eksklusiv rettigheder på dit marked! Bemærk det skal minimum være hele EU.

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 17:41

Hej Remydk

Jeg vil skam ikke have patent, men der er et amerikansk firma der har patent på den, så er der bare en anden der siger det måske ikke er et patent som gælder udenfor USA.

Jeg vil bare have lavet den så jeg kan sælge den i Europa.

Fra Kina, Pearl River Deltaet
Tilmeldt 12. Sep 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:22

40.000 er i den dyre ende for et værktøj i Kina til et produkt i den størrelses orden. Forskellen i prisen på værktøj mellem DK og CN vil give ham en stor besparelse. 
Efterfølgende vil han stadigvæk kunne lande emnerne i DK til en billigere pris end de kan produceres i DK. Rigtig mange køber i dag plastik emner i Kina på den ordre størrelse.

Meget bliver kopieret i Kina, men vel ikke 100% ? Er det noget som der er et marked for i Kina vil der blive købt et emne og sendt til Kina og derefter lavet et værktøj. Jeg ser ikke den store forskel.
I dette tilfælde vil Flemming have rettighederne til at sælge i EU og i sådan et tilfælde skal han ikke bekymre sig om producenten men impotøren.

Fra Kina, Pearl River Deltaet
Tilmeldt 12. Sep 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:33

Hej Flemming,

Engang når du når til det stadie, hvor du skal bruge en pris er du velkommen til at kontakte mig. Så skal jeg nok sætte dig i kontakt med denne fyr.

Jeg har kendt ham personligt gennem flere år og han producerer i dag til flere andre danskere.

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 06:02

Hej Flemming

Du er også meget velkommen til at kontakte mig angående produktionen når du kommer så langt.

Vi arbejder en del med sprøjtestøbning og har rigtigt gode priser,  og det er jo altid en god ide at spille på flere heste:)

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)