Ja du læste rigtigt. Jeg åbner nu op for, at du kan få op til 20 % af annonceindtægterne på mit website. Jeg driver et dansk anmelder website ved navn myrating.dk. Ideen med myrating.dk er at give besøgende mulighed for at læse anmeldelser af alt mellem himmel og jord, samt selv oprette anmeldelser og uddele stjerner fra 1-10. Det unikke ved siden er, at du kan anmelde indhold i forskellige kategorier og ikke bare vine, film eller andre kategorier, som der findes rigelige mængder af anmeldeser sites for. Du kan læse mere om aftalen her: http://www.myrating.dk/affiliate men kort og godt går programmet ud på, at du på alt det indhold du opretter anmeldelser på, indgår i udbetaling af 20 % af annonceindtægterne for den pågældende side. Læs mere om krav til anmeldelser på linket. Jeg kan ikke love dig guld og grønne skove, så du skal nok ikke kvitte dit dagjob, for at blive fuldtidsanmelder på myrating.dk :) Jeg har en lille indtjening på siden i dag, men skulle gerne få flere besøgende, jo flere anmeldelser du opretter. For at deltage i programmet, skal du oprette en bruger på myrating.dk og derefter dokumentere dit brugernavn i denne tråd. Jeg er også interesseret i at høre fra dig, hvad du synes om en sådan aftale, kan det gøres bedre osv.? |
Vil denne her markedsføringsmetode måske ikke føre til useriøse anmeldelser og falske, pga. grådighed. Men det er da et godt tilbud for dem der alligevel anmelder det de køber :)
De bedste hilsner
Freelancerbasen