Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du have 20 % af mine annonceindtægter?

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du læste rigtigt. Jeg åbner nu op for, at du kan få op til 20 % af annonceindtægterne på mit website. Jeg driver et dansk anmelder website ved navn myrating.dk. Ideen med myrating.dk er at give besøgende mulighed for at læse anmeldelser af alt mellem himmel og jord, samt selv oprette anmeldelser og uddele stjerner fra 1-10. Det unikke ved siden er, at du kan anmelde indhold i forskellige kategorier og ikke bare vine, film eller andre kategorier, som der findes rigelige mængder af anmeldeser sites for.

Du kan læse mere om aftalen her: http://www.myrating.dk/affiliate men kort og godt går programmet ud på, at du på alt det indhold du opretter anmeldelser på, indgår i udbetaling af 20 % af annonceindtægterne for den pågældende side. Læs mere om krav til anmeldelser på linket.

Jeg kan ikke love dig guld og grønne skove, så du skal nok ikke kvitte dit dagjob, for at blive fuldtidsanmelder på myrating.dk :) Jeg har en lille indtjening på siden i dag, men skulle gerne få flere besøgende, jo flere anmeldelser du opretter.

For at deltage i programmet, skal du oprette en bruger på myrating.dk og derefter dokumentere dit brugernavn i denne tråd.

Jeg er også interesseret i at høre fra dig, hvad du synes om en sådan aftale, kan det gøres bedre osv.?

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 20:48

Vil denne her markedsføringsmetode måske ikke føre til useriøse anmeldelser og falske, pga. grådighed. Men det er da et godt tilbud for dem der alligevel anmelder det de køber :)

De bedste hilsner

Freelancerbasen

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50

Hvordan styres det rent praktisk? Kan jeg selv se noget statistik på det salg jeg genererer med mine anmeldelser?

Umiddelbart lyder det som en god idé - hvis dokumentationen så oven i købet er i orden og troværdig, så er det endnu bedre :o)

MVH

Thomas

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 20:59

Hej

Sjovt jeg har en kollega som vil lave en side hvor han ogsaa deler med dem der skriver artikler, dog vil han give 80% væk. Jeg havde ikke hørt om det før at det kunne lade sig gøre men aabenbart. Hvordan kan du se hvem der skal have hvad? Er det noget software der skal ind i siden?

Naa men jeg har lige være inde paa din side og vill læse om en BMW 316 http://www.myrating.dk/indhold/153-bmw_316i_compact  men her er ingen tekst?? Ja jeg har være inde paa flere hvor der ingen tekst er ogsaa ved computere.

mvh

anders

Tilmeldt 13. May 09
Skrevet kl. 21:09

Freelancerbasen:

Vil denne her markedsføringsmetode måske ikke føre til useriøse anmeldelser og falske, pga. grådighed. Men det er da et godt tilbud for dem der alligevel anmelder det de køber :)

Muligvis. Jeg vil selvfølgelig forsøge at lure hvem der er der for hyggens skyld og hvem der er grådige. Jeg har brugt en del tid på at tænke alle mulige worst case scenarier igennem, men jeg besluttede mig for at prøve det, i stedet for at prøve at tage stilling til alt :)

Thomas Bang Petersen:

Hvordan styres det rent praktisk? Kan jeg selv se noget statistik på det salg jeg genererer med mine anmeldelser?

Desværre. Jeg vil helt vildt gerne lave statistik, så man selv kan se hvor meget ens anmeldte produkt har omsat for. Men jeg vil ikke bruge en masse tid på at implementere sådan noget, hvis nu hele ideen falder fra hinanden. Jeg tænker at det ikke er super vigtigt, så længe beløbene (endnu) ikke er så store. Men jeg er helt enig med dig. Jeg ville også selv have noget dokumentation, der beviser at der ikke er en der forsøger at tage røven på mig. Men indtil videre er det en  manuel process fra min side, når året er omme.

Anders S:

Sjovt jeg har en kollega som vil lave en side hvor han ogsaa deler med dem der skriver artikler, dog vil han give 80% væk. Jeg havde ikke hørt om det før at det kunne lade sig gøre men aabenbart.

Det er lidt noget andet med artikler. Her vil 100 % af indholdet på en side komme fra brugerne. Samt at du er i gang ved at sætte en wordpress op på 2 minutter. Mit site er 100 % hjemmebygget og har en masse funktioner ud over anmeldelser. Så synes faktisk at 20 % er meget rimeligt. Men man kunne sagtens sætte procenten både op og ned.

Anders S:

Hvordan kan du se hvem der skal have hvad? Er det noget software der skal ind i siden?

Hjemmelavet udtræk fra TradeDoubler og Google Adsense indtil videre :)

Anders S:

Naa men jeg har lige være inde paa din side og vill læse om en BMW 316 http://www.myrating.dk/indhold/153-bmw_316i_compact  men her er ingen tekst?? Ja jeg har være inde paa flere hvor der ingen tekst er ogsaa ved computere.

Det eneste krav er en titel. Så hvis den der har oprettet det pågældende indhold ikke har indtastet beskrivelse, ja så er der ingen beskrivelse :) Har overvejet at gøre det til et krav af både titel, beskrivelse og link skal udfyldes.

Tak for jeres feedback!

Tilmeldt 13. May 09
Skrevet kl. 21:29

Så er den første aftale på plads :) Keep em coming!

Husk at skrive dit myrating brugernavn her i tråden, da det er det eneste jeg har til at spore dine anmeldelser med.

Tilmeldt 13. May 09
Skrevet kl. 11:06

Kan det virkeligt passe, at der kun er en enkelt der er interesseret i det her? Eller var lørdag aften måske et dårligt tidspunkt at poste det på? :)

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:41

Personligt kan jeg ikke helt se fidusen i at oprette anmeldelser på din side, når jeg kun får 20% af indtægterne. Hvorfor ikke lave en WordPress blog selv og få 100% af indtægterne og selv have fuldstændig kontrol over indhold, opsætning, hvilke type reklamer der vises osv.

Det er ikke for at nedgøre dit projekt jeg kan bare ikke se nogen grund til at vælge din service i stedet for at arbejde på mine egne sites. Måske også derfor der kun er kommet den ene tilmelding?

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50

switch:

Personligt kan jeg ikke helt se fidusen i at oprette anmeldelser på din side, når jeg kun får 20% af indtægterne. Hvorfor ikke lave en WordPress blog selv og få 100% af indtægterne og selv have fuldstændig kontrol over indhold, opsætning, hvilke type reklamer der vises osv.

Det er ikke for at nedgøre dit projekt jeg kan bare ikke se nogen grund til at vælge din service i stedet for at arbejde på mine egne sites. Måske også derfor der kun er kommet den ene tilmelding?

Idéen kan være, at en blog med meget flere indlæg kommer højere op i Google og dermed får flere besøgende. Hvis det er tilfældet, skal der jo vurderes på, om du selv kan trække 20% af det besøgstal som omtalte side får. Hvis du kan få mere end 20% af de besøgende så skal du lave det selv - hvis ikke, så kan det godt være en god idé at bruge omtalte side.

Dette er meget firkantet stillet op, da der er mange faktorer, som spiller ind.

MVH

Thomas

Tilmeldt 13. May 09
Skrevet kl. 18:37

switch:

Thomas har meget ret i hans betragtninger. Derudover synes jeg også at du stiller det op som om, at det er verdens nemmeste lige at sætte en wordpress blog op og tjene kassen på reklamer. Min erfaring er, at det er HÅRDT arbejde med både at skrive kvalitetsindhold, reklamere for dit site samt lave SEO. Jeg tror til gengæld at du har helt ret i, at du vil kunne tjene meget mere ved selv at sætte noget i gang, hvis du vel at mærke har nogle kompetencer inden for et felt som nogle søger efter og du er dygtig til alt hvad der skal til for at få sådan noget til at lykkes.

Jeg havde ikke forventet at alle wordpress bloggere og affiliate konger kastede deres egne sider i havnen og begyndte at anmelde på myrating.dk i stedet. Dette var et forsøg på at lave noget nyt og måske er procenten sat for lavt. Det var tildels også derfor jeg kastede mig ud i det. Altså for at få nogle erfaringer med hvad der virker og hvad der ikke virker. Jeg mener til gengæld at du kommer noget hurtigere i gang med mit program, sammenlignet med andre muligheder. Mit formål var nok mere at give folk der godt kunne tænke sig at oprette nogle anmeldelser, men aldrig har fået gjort noget ved det, et skub i den retning ved at love dem en lille gulerod.

Hvad mener I. Skal procenten være højere for at I gider sådan noget her? Jeg er meget interesseret i at lære en masse fra det forsøg her.

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)