Jeg kan på igen måde se hvordan du kan konkludere at jeg har ondt i røven over at andre tjener mere end mig. Hvis jeg skulle have ondt i røven over det, ja så kunne jeg da ikke rende rundt og lavet andet. At du har draget den konklusion, ja det må du selv stå inde for. Det handler jo ganske enkelt om hvad der bedst kan betale sig. Jo flere led du skal i gennem jo mindre er der til dig i sidste ende. Lad os sige du får 1 kr. pr. klik. Først så snupper Google mellem 20 og 30 % af det annoncøren har betalt for et klik, efterfølgende snupper dette site så 80%. Det du reelt ender med er altså 15 øre. Og så er det vel og mærke ikke regnet med ind, hvor mange der rent faktisk klikker på en reklame. Et skud fra hoften til denne type site vil være 1-3% klikker sig videre. Og så skal der dælme skrives mange anmeldelser for at få et par kr. ud af det. Det jeg siger er at den lave samledede % sats ikke vil gøre det attraktivt at bruge mulighederne på dette site. Og troede jeg rent faktisk det kunne betale sig at bruge det, ja så ville jeg da gøre det, uanset hvor mange penge ejeren tjente. Det er et spørgsmål om hvad man selv får ud af det, så enkelt er det. ...og at meget få har mulighed for at lære at lave et site selv, passer ganske enkelt ikke. For 5-6 år siden krævede det en god potion tålmodighed at lave en hjemmeside. I dag kan alle sætte deres egen hjemmeside op og finde den nødvendige viden på nettet - hvis de altså har ønsket og viljen. Men det er en helt andet snak. |
en artiklen hjemmesiden går et par timer at lave en gode artikler kræver både viden og normalt flere timere arbejde så tekstforfatter arbejdet er det største arbejde i sådanne sider , derved sæt det op til mere end 20 % af annonce indtægter så du motivere folk til at lave gode artikler vis der overhovedet nogle der gider at arbejde til 20% af annonce indtægter, for det er godt nok ikke mange penge