Hej |
BOMP
Hej |
Kan det virkelig passe at der ikke er en eneste der har en ide / mening om denne slags markedsøring ? eller har jeg blot fået smidt den i den forkert gruppe ? ;) |
Hej Jacob Hvis du har en fysisk butik, kan du benytte dig af Facebook Deals, som snart kommer til Danmark. Følg med på min Facebook side - Der kommer snart en artikel om emnet. Såfremt du har en netbutik, kan du gøre det gennem en applikation på Facebook. Det er højst sandsynligt dét du har set. Jeg er sikker på at det er en god måde at sprede en netbutiks navn på - Det kræver bare at man kan udvikle/få udviklet applikationen ordenligt.
|
Hvor meget havde du i tankerne at det gavekort skulle være på for at folk ville gøre det...? |
jeg har allerede et modul der kan dette. spørgsmålet er bare om folk vil bruge denne, |
Vi kører på en prestashop og det var dette modul vi havde kigget på :)
http://addons.prestashop.com/en/social-networks/375-facebook-connect-affiliation.html |
Smart, men sandsynligvis små sårbarheder for en dansk webshop-ejer. Ethvert trin på vej mod checkout, som skaber usikkerhed, kan betyde at nogle kunder falder fra. Knapper som kun kan fås på engelsk, og apps der skal have tilladelse til facebookprofilen... osv. er ikke sød musik for en webshopejer der drømmer om kort proces fra beslutning om køb - til checkout. Det frafald der måtte opstå skal man så håbe på man kan hente ind, når der kommer fornyet action ind via facebook. Men bestemt en idé der er værd at afprøve, hvis målgruppen passer til funktionen. |
hvor mange ville så gøre det ? kan der ske noget ved at prøve det af ? |
Men hvad så hvis der er 5000 der vælger at melde sig til så skal du ud med ½ mio hvis de så kun køber for det og ikke mere tror du skal passe på med det ellers skal du lave det så de skal bruge for et x antal kroner for at indløse gavekortet ellers står du lige pluslig med ingen indtjening fordi folk udnytter sådan noget Har selv prøvet det i min branche hvor jeg giver en gratis vinduespolering mod at de laver en aftale så får de lige pudset den ene gang og så ikke mere så har man brugt end masse tid |