Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Re-branding Network Marketing

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

For mig har det aldrig været et spørgsmål om begreber.

Det er med andre ord ligegyldigt for mig om du vil kalde det network marketing eller Multi-Level Marketing. Det der er din branches problem er de personer, som repræsenterer den udadtil.

De fleste opfører sig som naive lykkeriddere, hvor de fleste forsøger at sælge en drøm istedet for et reelt produkt. Det må du også selv kunne se. Og du må derfor også kunne forstå hvorfor modstanden mod MLM og lignende forretningskoncepter er så stor.

Det virker derfor også meningsløst, at du bruger så meget energi på at forsøge at omvende os, der er skeptiske overfor MLM. Særligt når det ikke er DIG personligt eller lige præcis DIN måde at drive forretning på, som falder os for brystet.

Måske er du i virkeligheden nødt til at adskille dig selv fra din branche, og lade dine resultater og din måde at drive forretning på tale for sig selv. Så vil folk og fæ garanteret, på lang sigt, respektere MLM som enhver anden anstændig forretningsform.

Vi er slet ikke uenige. Der er mange klaphatte i branchen, som oversælger budskabet, eller direkte opfører sig uetisk.

Men der findes også mange klaphatte i PR-branchen, i modebranchen, i webbranchen osv. osv. Men derfor ser du jo ikke folk på Amino gå ind og tale nedsættende om hele branchen, hele tiden, i samtlige indlæg der omhandler den pågældende branche.

Det er DET vi harcelerer over.

Personligt forsøger jeg ikke at omvende nogen. Jeg forsøger blot at få folk til at sætte sig ind i det emne som de omtaler - SPECIELT når de taler nedsættende om en hel branche OG dens "ansatte" - uden overhovedet at have tjekket fakta først.

MLM eller NM eller hvad det nu kommer til at hedde i fremtiden handler fundamentalt om at hjælpe andre (og dermed også sig selv) til succes. Derfor burde denne kategori passe perfekt til et sted som Amino - som netop handler om at hjælpe hinanden.

Det er for mit vedkommende årsagen til, at jeg bruger så meget energi på at kommentere på de generaliserende og oftest nedsættende indlæg.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

For mit vedkommende er det lidt underordnet om vi kalder det nm eller mlm. Jeg tror det der er afgørende er hvordan vi agerer irl - det kommer så positivt tilbage til os og efterfølgende dårligt tilbage til dem der driver dårligt mlm-skab. De dør jo som regel af sig selv.

For som tidligere nævnt af flere herinde! Kan mlm ikke overleve medminde der er kvalitetsprodukter der BLIVER købt hver eneste måned enten til videresalg eller eget forbrug.

Så er den egentlig ikke længere!

www.kosmetologerne.dk

Anne-Dorthe

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)