Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er der Page Rank opdatering!

Side 8 ud af 11 (109 indlæg)
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er opdateringen igang Big Smile har fået ny PR på masser af sider

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 14:40

Jeg har også fået nye PageRanks så der bliver sgu opdateret! :-)
Hvor er det lækkert!

God dag til alle!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 14:50

Jeg er fanme faldet :(

Ved ikke lige hvad der ske...

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 14:56

Sådan!

Min primære side om gratis film er gået fra PR0 til PR3, og den startede jeg i februar som min første side nogensinde. Det er jeg sgu stolt af! :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 14:58

Det forstår jeg godt Halfdan! Det er ret godt spring må man sige! :-)
Oprettede også min side uploading.dk for et par måneder siden og jeg er så kommet op på en PR1. Ikke det vildt store spring, men man kan da se at jeg har lært noget og er ved at komme fremad med SEO! :-D

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 15:07

Hvordan kan mine konkurrenter ligge højere placeret end mig på søgeordet "tømrer odense" . Jeg har checket deres pagerank, og umiddelbart er flere af dem PR 0, og min side har pagerank 2. Er det ene og alene fordi de er fysisk placeret på en adresse i Odense, og jeg IKKE er ?

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 15:14

Spætten:

Hvordan kan mine konkurrenter ligge højere placeret end mig på søgeordet "tømrer odense" . Jeg har checket deres pagerank, og umiddelbart er flere af dem PR 0, og min side har pagerank 2. Er det ene og alene fordi de er fysisk placeret på en adresse i Odense, og jeg IKKE er ?

Hej
Google Toolbar Pagerank (som du kigger på) og den Pagerank Google bruger til ranking er ikke det samme. Det er en udbredt misforståelse.
Toolbar Pagerank er en meget forsimplet udgave (tæller indgående links), og der indgår flere faktorer i hvordan du rangeres på Google.
Se mere om Google Toolbar Pagerank her:
http://en.wikipedia.org/wiki/PageRank#Google_Toolbar
Du skal derfor kigge på hvad dine konkurrenter gør. Har de bedre indhold? Bedre titler? Bedre domæner? Og ISÆR skal du checke hvilke indgående links de har og hvordan disse links er lavet (ankertekster).
Mvh. Ken

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 15:24

Vi er lige startet med illux.se og den har allerede fået PR 3, så det er fint. Jeg er dog skuffet over illux.dk som stadig ligger på PR 4, den burde minimum være en PR 7 :) . Jeg skriver et brev til google og får dem overbesidst om at ændre det til PR7 :)

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 15:36

Ken Schultz:

Spætten:

Hej
Google Toolbar Pagerank (som du kigger på) og den Pagerank Google bruger til ranking er ikke det samme. Det er en udbredt misforståelse.
Toolbar Pagerank er en meget forsimplet udgave (tæller indgående links), og der indgår flere faktorer i hvordan du rangeres på Google.
Se mere om Google Toolbar Pagerank her:
http://en.wikipedia.org/wiki/PageRank#Google_Toolbar
Du skal derfor kigge på hvad dine konkurrenter gør. Har de bedre indhold? Bedre titler? Bedre domæner? Og ISÆR skal du checke hvilke indgående links de har og hvordan disse links er lavet (ankertekster).
Mvh. Ken

Umiddelbart er der kun 2 sider jeg vil sige er bedre optimeret end min. Flere er dem har under 40 inlinks.

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 15:40

Hej Spætten

Jeg synes da du ligger meget godt, men hvorfor bruger du ikke google places???

Side 8 ud af 11 (109 indlæg)