Så er opdateringen igang
|
Jeg har også fået nye PageRanks så der bliver sgu opdateret! :-)
Hvor er det lækkert!
God dag til alle!
Mvh,
Daniel.
Så er opdateringen igang
|
2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog
Jeg har også fået nye PageRanks så der bliver sgu opdateret! :-) |
Find den gamer mus der passer til dine behov.
Jeg er fanme faldet :( Ved ikke lige hvad der ske... |
Sådan! Min primære side om gratis film er gået fra PR0 til PR3, og den startede jeg i februar som min første side nogensinde. Det er jeg sgu stolt af! :) |
Det forstår jeg godt Halfdan! Det er ret godt spring må man sige! :-) |
Find den gamer mus der passer til dine behov.
Hvordan kan mine konkurrenter ligge højere placeret end mig på søgeordet "tømrer odense" . Jeg har checket deres pagerank, og umiddelbart er flere af dem PR 0, og min side har pagerank 2. Er det ene og alene fordi de er fysisk placeret på en adresse i Odense, og jeg IKKE er ? |
|
Vi er lige startet med illux.se og den har allerede fået PR 3, så det er fint. Jeg er dog skuffet over illux.dk som stadig ligger på PR 4, den burde minimum være en PR 7 :) . Jeg skriver et brev til google og får dem overbesidst om at ændre det til PR7 :) |
Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.
Umiddelbart er der kun 2 sider jeg vil sige er bedre optimeret end min. Flere er dem har under 40 inlinks. |
Hej Spætten Jeg synes da du ligger meget godt, men hvorfor bruger du ikke google places??? |