Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os finde det bedste CRM system sammen!!!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.....

Man kan bruge super meget tid på at sidde og kigge rundt efter et super godt CRM system, det er derfor jeg nu vil spørge alle mine aminoer....

Jeg forestiller mig et CRM system som har nogen af de punkter:

1. Super simpelt og nemt at gå til uden at skulle bruge for meget tid på at sætte sig ind i det.

2. Rigtig godt set i salgsøjet, opfølgninger, historik, kunde opdeling (f. eks hvor man kan tage en liste over alle nuværende kunder osv.)

3. System som kan bruges af produktion og bogholderi, hvor man kan assigne opgaver til de forskellige i virksomheder (support, salg, bogholderi osv.)

Det var lige nogen af de ting jeg kunne komme på, hvis i har flere ting som kunne være smart at CRM systemet skulle indeholde så kom med det :=)

Et open source CRM, der muligvis kunne være gratis, lidt ligesom (salespush osv osv.) kunne jo være vildt fedt!!!

Lad mig høre....

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 23. Nov 09
Skrevet kl. 22:46

Har hørt meget om Sugar CRM skulle være super, men der må være andet også :)

Nogen der har kendskab til Maximizer?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:51

Jeg synes det kunne være fedt med et webbaseret, hvor der også var mulighed for adgang fra mobiltelefon.

Findes der sådan nogle?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 23. Nov 09
Skrevet kl. 22:53

Hej Lars,

Jamen så vidt jeg har ved kan man det med Sugar CRM, men det er bare voldsomt stort, og synes at det er lidt for voldsomt, ville gerne finde noget der var lidt mere simpelt.

Maximizer kan også funger til telefonen.

Måske er vi heldig er der kommer nogen som ved lidt mere :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 23. Nov 09
Skrevet kl. 13:16
Fra Danmark
Tilmeldt 1. Nov 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:04

http://highrisehq.com/ er dejligt nemt og kan mange af de ting du forespørger. Der kan også oprettes forskellige followup kategorier for opdeling i afdelinger m.m.

De har en gratis version, dog kun op til 2 brugere som jeg husker, men ellers også overkommeligt prismæssigt.

De Bedste hilsner
Jonas, http://hackTest.dk

Fra København
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:18

HEj Alle,

CRM begrebet dækker alt fra en avanceret kontaktdatabase til en strategi i firmaet. Ud fra opgaven, som er stillet af Jonas, er der rigtig mange systemer, der kan løse denne opgave, og dog. Spørgsmål man skal stille sig selv

1. Skal sælgerne ikke kunne se saldo og posteringer på kunden? Dette er i mange tilfælde en god (mange sælgere ville sige essentiel) information?
  2. Produktionen skal, ifølge Jonas, også kunne bruge dette system - nu grænser vi over til ERP systemer.

Ud over den avancerede kontaktdatabase, så er djævlen at finde i detaljerne. Mange af de små CRM systemer er nemme at gå til, men definere også hvordan du som virksomhed skal arbejde. Det kan være fint i begyndelsen, men når man forhåbentlig vokser, er det vigtigt at CRM systemet tilpasser sig, hvordan dit firma arbejder, og i den forbindelse skal man huske på, at de små CRM systemer ikke er specielt velegnet til at få ens egne data ud af systemet, for evt. at flytte over på en løsning, der passer til ens nye behov.

Ovenstående er generelle kommentar til alle CRM systemer, nedenstående ikke; så her vil jeg sige, at jeg arbejder for en forhandler af SugarCRM.

SugarCRM vil virke stort, set i forbindelse med Jonas behov, men modulerne kan ”slukkes”, så man får det lille system. SugarCRM er Open Source, som giver følgende fordele:

1. Gratis i CE version
  2. Nemt at integrere med andre systemer - der findes allerede Plugins til mange systemer, så de rigtige informationer kan blive præsenteret for de rigtige mennesker (CRM grundtanken)

Derudover kan alt data eksporteres, skulle man ombestemme sig til et andet system.

Dan, http://www.20twenty.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 19:37

Enig - Highrise er et godt bud, 37signal har dog for lang tid siden droppet muligheden for gratis udgave, minimum er $24 per måned.

Et andet  bud der er kommet op i min research (3q 2010 så markedet kan have ændret sig)  er  ZOHO CRM, gratis for op til 3 brugere.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Danmark
Tilmeldt 1. Nov 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:11
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 21:17

For pokker, det er rigtig ... har oven i købet læst et eller andet indlæg på deres blog om det design - tak !

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)