Kære alle Der har været lidt meget debat angående e-mærket her på det sidste. Var det ikke noget om et par af os Aminoer gik sammen og lavede et alternativ til denne ordning? Jeg har et koncept der burde kunne virke, og prisen på dette mærke ville kunne vel kunne gøres for 1995,- om året for butikken Det hele skal understøttes af et system hvor hvor forbrugerne rent faktisk har mulighed for at fratage en webshop mærket (såfremt der kommer nok klager og et "admin panel" bakker op om dette). Til gengæld kan vi lave en ordning der klart definerer hvad man skal gøre for at få lov til at beholde sig mærke og klart fortæller forbrugeren hvad de kan gøre hvis de ikke er tilfreds. Jeg (eller mine ansatte) skal nok stå for al kode arbejde og lidt markedsføring, men jeg har behov for 1) En super god designer der vil være med på vognen (vi snakker helt fremme i skoene). 2) En online markedsføringsguru (som evt. også laver lidt adminstrativt). Dette er en vild ide, så det kan være at jeg ombestemmer mig i morgen :), men jeg er bare træt at e-handelsfonden der tror det er ok at opkræve 5000 for noget der ikke stiller forbrugeren bedre, kun fordi de er gode til at være i pressen. |
Hvis det skal laves, så skal hammeren falde hurtigt ved fusk eller røv dårlig kundeservice.
Udover det, så ville en bot som tjekker Godkendte sider med emblemet og skanner andre sider for at se om folk bruger det ulovligt.
Når en kunde har købt burde der også medfølge et nummer, som er en kode med 3 login forsøg.
Så kunden kan give feedback på webshoppen uden at andre folk bare kan skrive en masse lort.