Du må godt på Amino skamrose, men når du faktuel (vi taler altså ikke om gisninger, formodninger m.m.) har været ude for en plattenslagger, så er det imod Aminos ånd. Ja havde Amino bare en ens holdning . ? men nej det kommer bl.a. ud på hvem du er, altså hvormange point du har på din profil. Jo flere point jo flere frihedsgrader. Og jo mindre som f.eks. du og jeg så er snoren kort. Så må du finde dig i at dine indlæg kan blive låst eller slettet. Jeg har som plus medlem netop også anvendt GBH til regnskab. Men opdagede da hurtigt, at disse ikke var særlig kompetence. Hvad fik mig i fælden ? Banner på Amino og mit plus medlemskab hvor jeg jo automatisk blev faldbudt dem. Men du og jeg kan jo lade være med at benytte Amino, herunder Freelancer. Endvidere kan vi jo lade være med at ytre os i et offentlig debat rum, der censureres af en flok moderatorer. Her er det også meget forskelligt hvad disse tillader. Og som indlægsdebattør kan man være heldig og det modsatte afhængig af hvem der tilsydeladende har vagten. Det med at der ingen firmaer bliver hængt ud herinde passer hellere ikke, jeg kan nævne adskillige der hænger rundt omkring herinde. Og været nævnt masser ar gange, og når andre dumper op bliver dette straks påpeget. Jeg har tidligere bl.a. skrevet denne: http://www.amino.dk/forums/t/83625.aspx?#536788 Og ovennævnte mener jeg fortsat. Det er ikke for f.eks. håndværkere som du og jeg - nå men vi er da iværksættere ? Ja men det er IT iværksætter vi skal være - i den en rigtige Amino ånd. Og den kan selvfølgelig forsøges opretholdt med diverse censurering fra diverse moderatorer. Ib Abildgaard Råd & Mal
|
Green Business House ApS
Jamen hej igen. Jeg tog mig den frihed at arbejde her til aften og har ikke deltaget i forummet eller debatten om sagen. Det ændres, så vidt jeg ved det, ikke fordi du bringer vores individuelle beskeder i forum. Opmærksomhedskrævende tråde har det med at køre længst (og mest muligt af sporet) meget sent om aftenen. Hav en god aften, og tilbage til iværksætteriet med mig. :-) |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Der var ikke noget at sætte en finger paa, det hele har kørt efter bogen.... |
Har også bidt mærke i virksomheden her på Amino og ikke altid på den gode måde. Interviewet i Kontant er efter min mening meget pinlig for ham direktøren, fordi han ikke kunne svare en eneste gang på spørgsmålet, uden at sige at det ikke var hans ansvar eller at det ikke foregik på den måde - til trods for at det var rimelig åbenlyst. Så hvis kontant ikke har manipuleret med hele indslaget (hvilket jeg ikke går ud fra), så ser det da ikke specielt godt ud for dem. |
Ja det kan godt være lidt svært at ytre sig her inde Men kan da kun være enig med de ovenstående indlæg - og nu hvor vi er igang skulle vi så ikke også tage FA G, med det samme - jeg har været på samtlige af deres adr. men de er ikke nogle steder. Det kunne være at man også skulle sende dem på tv - som nogle åbenbart har gjort med det diskuteret firma Mvh Jannie |
Jeg har ikke noget imod dig, jeg har heller ikke noget imod Martin, har kun hørt positivt om ham. Men det virker komisk når du siger "Martin er chefen i huset. Hvis han beslutter reglen er ændret så er den det" :) Jeg kan kommentere på det her, men det er der ingen grund til. Jeg syntes blot det var underligt at mit indlæg blev slettet, og en anden køre videre. Jeg havde kun 2 ting i tankerne da jeg skrev mit indlæg.
Derfor advarede jeg, men den blev slettet - men nu kører den samme tråd. Jeg syntes stadig det er underligt, men respekt for jeres arbejde, lad os pakke den sag sammen, og komme videre Som du selv siger, Amino skal være et rart sted at være |
Vi har nogle regler på Amino om at vi ikke vil have at folk advarer mod hinanden. Det er debatteret 100 gange og for dem der vil vide hvorfor, så er her lidt læsestof: http://www.amino.dk/forums/t/94100.aspx Årsagen til at dit indlæg blev slettet og ikke dette, er at du hængte privatpersoner ud som svindlere og det kan både du og vi komme i retten på. At hænge en virksomhed ud der er gået konkurs kan jeg fint leve med, men ikke privatpersoner og det håber jeg du forstår. Men læs lige linket, så tror jeg vi er på samme side. Dbh Martin
|
Nej, vi har måttet tage et tab på godt 100.000 kr. |
Nu skal jeg ikke grave i det her, men det svar jeg fik før lød således: "Jeg skal gerne gentage Aminos / Martin Thorborg's holdning: Amino ønsker ikke at være part i sådanne tvister. Det er ikke tilladt at hænge navngivne virksomheder eller personer ud på Amino - uanset bevæggrunde." Derfor virkede det mystisk at denne indlæg kørte videre - men din forklaring er til at forstå. Jeg skal huske det til en anden gang |