Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Green Business House ApS

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Maximum Service:

Jeg syntes det er meget mystisk at min tråd tidligere på dagen omkring samme emne bliver slettet med denne begrundelse:

Hej,

Indlægget med din "advarsel" er slettet, da det ikke er tilladt at "advare imod" eller hænge navngivne personer eller firmaer ud på Amino.

Amino ønsker ikke at være part i sådanne konflikter eller tvister.

Dbh.
John

Jeg svare så:

Jamen bare lad "nye" amino'er blive bedraget så.

Jeg fandt nemlig også Green Business House herinde, med et flot banner - indtil jeg fik lov til at betale små 10.000 kr for ingen årsrapport og komplet dårlig forretningsmoral.

og nu er firmaet afsløret i fup af DR.

Jeg er i princippet ligeglad, for jeg har betalt min regning - men stakkels de nye aminoer som måske falder for green business house .

må man lave en link til programmet i aften så? uden at skrive noget tekst - det er kun for at nye aminoer ikke havner i mit problem

Så får jeg dette svar:

Jeg skal gerne gentage Aminos / Martin Thorborg's holdning:

Amino ønsker ikke at være part i sådanne tvister. Det er ikke tilladt at hænge navngivne virksomheder eller personer ud på Amino - uanset bevæggrunde.

& Nu er der åbne diskutioner, hvor alle er med? .. Jeg forstår det ikke helt.

WinkYesJeg giver dig helt ret. Har selv tidligere idag/aften skrevet omkring nærværende problemstilling, og også fået slettet mit indlæg, og andre har fået lov til at forblive endnu.

Du må godt på Amino skamrose, men når du faktuel (vi taler altså ikke om gisninger, formodninger m.m.) har været ude for en plattenslagger, så er det imod Aminos ånd.

Ja havde Amino bare en ens holdning . ? men nej det kommer bl.a. ud på hvem du er, altså hvormange point du har på din profil. Jo flere point jo flere frihedsgrader. Og jo mindre som f.eks. du og jeg så er snoren kort. Så må du finde dig i at dine indlæg kan blive låst eller slettet. 

Jeg har som plus medlem netop også anvendt GBH til regnskab. Men opdagede da hurtigt, at disse ikke var særlig kompetence.

Hvad fik mig i fælden ? Banner på Amino og mit plus medlemskab hvor jeg jo automatisk blev faldbudt dem.

Men du og jeg kan jo lade være med at benytte Amino, herunder Freelancer.

Endvidere kan vi jo lade være med at ytre os i et offentlig debat rum, der censureres af en flok moderatorer.

Her er det også meget forskelligt hvad disse tillader. Og som indlægsdebattør kan man være heldig og det modsatte afhængig af hvem der tilsydeladende har vagten. 

Det med at der ingen firmaer bliver hængt ud herinde passer hellere ikke, jeg kan nævne adskillige der hænger rundt omkring herinde. Og været nævnt masser ar gange, og når andre dumper op bliver dette straks påpeget.

Jeg har tidligere bl.a. skrevet denne:   http://www.amino.dk/forums/t/83625.aspx?#536788

Og ovennævnte mener jeg fortsat. Det er ikke for f.eks. håndværkere som du og jeg - nå men vi er da iværksættere ?

Ja men det er IT iværksætter vi skal være - i den en rigtige Amino ånd. Og den kan selvfølgelig forsøges opretholdt med diverse censurering fra diverse moderatorer.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

www.raad-mal.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:01

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Maximum Service:

..

Jamen hej igen. Skype-Smile

Jeg tog mig den frihed at arbejde her til aften og har ikke deltaget i forummet eller debatten om sagen.

Martin Thorborg har meldt holdningen ud, præcis som jeg redegjorde for i min PB (Personlige Besked) til dig.

Det ændres, så vidt jeg ved det, ikke fordi du bringer vores individuelle beskeder i forum.
Der er ikke døgnovervågning af forum, og vi er et relativt lille antal moderatorer.
Martín er chefen i huset. Hvis han beslutter at reglen er ændret, så er den det. Vi Moderatorer er blot viceværter for ejeren. Længere er den vist ikke.

Opmærksomhedskrævende tråde har det med at køre længst (og mest muligt af sporet) meget sent om aftenen.

Hav en god aften, og tilbage til iværksætteriet med mig. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 11:55

Der var ikke noget at sætte en finger paa, det hele har kørt efter bogen....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:19

Har også bidt mærke i virksomheden her på Amino og ikke altid på den gode måde. Interviewet i Kontant er efter min mening meget pinlig for ham direktøren, fordi han ikke kunne svare en eneste gang på spørgsmålet, uden at sige at det ikke var hans ansvar eller at det ikke foregik på den måde - til trods for at det var rimelig åbenlyst.

Så hvis kontant ikke har manipuleret med hele indslaget (hvilket jeg ikke går ud fra), så ser det da ikke specielt godt ud for dem.

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 17:24

Ja det kan godt være lidt svært at ytre sig her inde

Men kan da kun være enig med de ovenstående indlæg - og nu hvor vi er igang skulle vi så ikke også tage FA G, med det samme - jeg har været på samtlige af deres adr. men de er ikke nogle steder. Det kunne være at man også skulle sende dem på tv - som nogle åbenbart har gjort med det diskuteret firma

Mvh Jannie

Fra København
Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 19:52

Jeg har ikke noget imod dig, jeg har heller ikke noget imod Martin, har kun hørt positivt om ham.

Men det virker komisk når du siger "Martin er chefen i huset. Hvis han beslutter reglen er ændret så er den det" :) Jeg kan kommentere på det her, men det er der ingen grund til.

Jeg syntes blot det var underligt at mit indlæg blev slettet, og en anden køre videre.

Jeg havde kun 2 ting i tankerne da jeg skrev mit indlæg.

1. Jeg har været irriteret på Green Business House - efter at have spildt mine penge.
  2. At andre ikke skulle havne i det samme som mig.

Derfor advarede jeg, men den blev slettet - men nu kører den samme tråd.

Jeg syntes stadig det er underligt, men respekt for jeres arbejde, lad os pakke den sag sammen, og komme videre Smile

Som du selv siger, Amino skal være et rart sted at være

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:05

Maximum Service:

Jeg har ikke noget imod dig, jeg har heller ikke noget imod Martin, har kun hørt positivt om ham.

Men det virker komisk når du siger "Martin er chefen i huset. Hvis han beslutter reglen er ændret så er den det" :) Jeg kan kommentere på det her, men det er der ingen grund til.

Jeg syntes blot det var underligt at mit indlæg blev slettet, og en anden køre videre.

1. Jeg har været irriteret på Green Business House - efter at have spildt mine penge.

Jeg syntes stadig det er underligt, men respekt for jeres arbejde, lad os pakke den sag sammen, og komme videre Smile

Vi har nogle regler på Amino om at vi ikke vil have at folk advarer mod hinanden.
Det er debatteret 100 gange og for dem der vil vide hvorfor, så er her lidt læsestof:
http://www.amino.dk/forums/t/94100.aspx

Årsagen til at dit indlæg blev slettet og ikke dette, er at du hængte privatpersoner ud som svindlere og det kan både du og vi komme i retten på.
At hænge en virksomhed ud der er gået konkurs kan jeg fint leve med, men ikke privatpersoner og det håber jeg du forstår.

Men læs lige linket, så tror jeg vi er på samme side.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Fik I ik jeres reklamepenge? For de banners kørte da i stor stil over en længere periode...

Nej, vi har måttet tage et tab på godt 100.000 kr.
Og igen er jeg meget ked af at andre har mistet tid og penge på dem.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 20:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Maximum Service:

Vi har nogle regler på Amino om at vi ikke vil have at folk advarer mod hinanden.
Det er debatteret 100 gange og for dem der vil vide hvorfor, så er her lidt læsestof:
http://www.amino.dk/forums/t/94100.aspx

Årsagen til at dit indlæg blev slettet og ikke dette, er at du hængte privatpersoner ud som svindlere og det kan både du og vi komme i retten på.
At hænge en virksomhed ud der er gået konkurs kan jeg fint leve med, men ikke privatpersoner og det håber jeg du forstår.

Men læs lige linket, så tror jeg vi er på samme side.

Dbh Martin

Nu skal jeg ikke grave i det her, men det svar jeg fik før lød således:

"Jeg skal gerne gentage Aminos / Martin Thorborg's holdning:

Amino ønsker ikke at være part i sådanne tvister. Det er ikke tilladt at hænge navngivne virksomheder eller personer ud på Amino - uanset bevæggrunde."

Derfor virkede det mystisk at denne indlæg kørte videre - men din forklaring er til at forstå.

Jeg skal huske det til en anden gang Smile

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)