Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Green Business House ApS

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:29

Maximum Service:

iøvrigt et godt link du henviste til http://www.amino.dk/forums/t/94100.aspx

det giver svar på alle spørgsmål

Jep og jeg vil tro at jeg kan finde 5-6 lige så lange debatter om samme emne.
Jeg har det derfor liggende til den slags debatter :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:45

Martin Thorborg:

Fashion-Seller:
Fik I ik jeres reklamepenge? For de banners kørte da i stor stil over en længere periode...

Nej, vi har måttet tage et tab på godt 100.000 kr.
Og igen er jeg meget ked af at andre har mistet tid og penge på dem.

Det er også en slags penge... Hold da op!

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 20:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg læste i en af de tråde, som åbenbart er blevet slettet, at direktøren fra selskabet faktisk truede trådstarteren med advokat. Men det er jo påstand mod påstand. DR tegnede et fint billede  af virkeligheden.

Nu går jeg godt lidt væk fra emnet nu:

Jeg synes, der er flere tråde, der er værre end de tråde, der er blevet slettet mht. dette emne.

F.eks.  Brians tråde. Disskutionerne er røget op over taget nogle gange. Der var endda personlige angreb, synes jeg.

Jeg synes lige, at du Martin Thorborg og ansatte skal "sammenligne" de forskellige tråde, før I begynder at slette nogle.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:59

Jette Frederiksen:

Jeg synes, der er flere tråde, der er værre end de tråde, der er blevet slettet mht. dette emne.

F.eks.  Brians tråde. Disskutionerne er røget op over taget nogle gange.

Jeg synes lige, at du Martin Thorborg og ansatte skal "sammenligne" de forskellige tråde, før I begynder at slette nogle.

Der er blevet slettet to indlæg i denne forbindelse og dete ene hængte privatpersoner ud ved navn og det andet hængte et par virksomheder ud som ikke er gået konkurs.
I begge tilfælde er det noget Amino skal stå på skud for i en evt. retssag og det giver sig selv at vi ikke kan det.

Så det er ikke fordi trådene er slemme i sprog eller andet, en de er ganske simpelt ikke i orden i forhold til dansk lov.

Dbh Martin

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 21:02

Okay på den måde.

Tak for forklaringen. Smile

Fra København
Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:03

Jeg tror amino ansatte får meget travlt (hvis ikke fuldtidsarbejde) hvis de skal sidde og sammenligne de forskellige tråde indlæg for indlæg.

Jeg syntes de gør det godt, og respekt for det.

Lad os lukke det emne med hvem der sletter hvad og hvorfor, det hele er godt beskrevet her http://www.amino.dk/forums/t/94100.aspx  - det giver svar på alle spørgsmålene.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:04

Jette Frederiksen:

jeg læste i en af de tråde, som åbenbart er blevet slettet, at direktøren fra selskabet faktisk truede trådstarteren med advokat. Men det er jo påstand mod påstand. DR tegnede et fint billede  af virkeligheden.

Nu går jeg godt lidt væk fra emnet nu:

F.eks.  Brians tråde. Disskutionerne er røget op over taget nogle gange. Der var endda personlige angreb, synes jeg.

YesYesYes

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 21:16

Maximum Service:

Jeg tror amino ansatte får meget travlt (hvis ikke fuldtidsarbejde) hvis de skal sidde og sammenligne de forskellige tråde indlæg for indlæg.

Jeg syntes de gør det godt, og respekt for det.

Lad os lukke det emne med hvem der sletter hvad og hvorfor, det hele er godt beskrevet her http://www.amino.dk/forums/t/94100.aspx  - det giver svar på alle spørgsmålene.

Du har din mening, jeg har min mening om det.

Jeg synes ikke , at der er forskel på de nævnte tråde. Men det er det efter dansk lovgivning. Vi må bare acceptere det.

Jeg synes derfor også, at vi slutter diskussionen her.

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)